Gjest Acer Skrevet 22. februar 2022 #1 Skrevet 22. februar 2022 Mange kvinner hevder at de er nokså følelsesløse i vagina, og får ofte ikkje noe særleg utbytte av eit samleie, og kjenner ingen nytelse. Eit stort antall kvinner føler at det handler mer om pliktsex eller nytelses-sex. Kvinner hevder det må oftest noe mer til en bare ut / inn bevegelse for at de fleste kvinner skal få noe utav eit samleie. Spørsmålet er om kvinner flest merker noen forskjell m/ eller utan kondom. Med eller uten "nisselue" som dekker glanspenis (penishode) under sexen. De fleste menn fortrekker forsåvidt sex m/ "nisseluen tilbaketrukket " ettersom stimulering, og kjemiske friksjonen mellom skjedeveggene , og glanspenis er avgjørende for orgasmen hos menn.
flusa Skrevet 22. februar 2022 #2 Skrevet 22. februar 2022 Det blir tørt og sårt med kondom. Jeg får heldigvis stort utbytte av inn og ut bevegelser☺ 2
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2022 #3 Skrevet 22. februar 2022 Nå har jeg knullet lite med kondom, men de gangene det har blitt gjort så kan jeg ikke huske å ha kjent særlig med forskjell. Selve skjeden har lite nerver og er generelt lite følsom. Kondom er nok verst for mennene. Det jeg ikke liker med kondom, er egentlig bare tanken på det, at vi har "noe" mellom oss, at pikken hans er tildekt når han er inni meg. Og ikke minst at han ikke kan sprute inni meg. Nå har jeg sluttet på hormonprevensjon og kommer aldri til å bruke det igjen, så fremtidig partner må uansett bruke kondom med mindre han er sterilisert. Nå er det stor forskjell på menn også da. Har chattet med en del, og de fleste har ingenting imot å bruke kondom. Anonymkode: 1abb3...fa7
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2022 #4 Skrevet 22. februar 2022 Vagian har lite nerver, da det er baby-kanalen. Den skal strekkes til det ytterste under en fødsel, så fra naturens side er vi ikke utrustet med masse nerver innvendig. Derfor kjenner jeg heller ikke forskjellen på med eller uten kondom. Nå har jeg ikke testet direkte med og uten rett etter hverandre, så kanskje jeg kunne klart det da. Men fra gang til gang kan jeg ikke merke noen forskjell. MEN og det er et stort med. Det er en stor forskjell på sex med og uten kondom. For uten komdom blir det absolutt garanter ingen orgasme, uansett hva, for jeg ligger der stiv, redd, og ikke avslappet i det hele tatt. Jeg har ingen planer om å bli gravid. Så strengt tatt ville jeg ikke gått med på sex uten kondom. Sex med kondom fører til at jeg er avslappet. Noe som er utrolig viktig for å kunne få en orgasme. Ren «PIV» sex har ikke noen gang fått meg i mål, og det er ingen grunn for at set skal det heller. Klitoris er det det organet som kan sammenlignes med en penis, og det er ingen som forventer at en person med en penis skal klare å få en orgasme uten at penis stimuleres. Anonymkode: 673d1...3ad 5
sicario Skrevet 22. februar 2022 #5 Skrevet 22. februar 2022 AnonymBruker skrev (49 minutter siden): og de fleste har ingenting imot å bruke kondom. Anonymkode: 1abb3...fa7 Har de noe i mot det, så burde de strengt tatt ikke være særlig aktuelle som partnere heller 😊 2
sicario Skrevet 22. februar 2022 #6 Skrevet 22. februar 2022 AnonymBruker skrev (25 minutter siden): Klitoris er det det organet som kan sammenlignes med en penis, og det er ingen som forventer at en person med en penis skal klare å få en orgasme uten at penis stimuleres. Anonymkode: 673d1...3ad Dette Selve samleie/penetrasjonen gjør seg best som en lang og god avslutning på Sex, etter at 7/8 av 10 kvinner har hatt en eller flere orgasmer fra stimulering av klitoris først. 3 1
Gjest Acer Skrevet 22. februar 2022 #7 Skrevet 22. februar 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Vagian har lite nerver, da det er baby-kanalen. Den skal strekkes til det ytterste under en fødsel, så fra naturens side er vi ikke utrustet med masse nerver innvendig. Derfor kjenner jeg heller ikke forskjellen på med eller uten kondom. Nå har jeg ikke testet direkte med og uten rett etter hverandre, så kanskje jeg kunne klart det da. Men fra gang til gang kan jeg ikke merke noen forskjell. MEN og det er et stort med. Det er en stor forskjell på sex med og uten kondom. For uten komdom blir det absolutt garanter ingen orgasme, uansett hva, for jeg ligger der stiv, redd, og ikke avslappet i det hele tatt. Jeg har ingen planer om å bli gravid. Så strengt tatt ville jeg ikke gått med på sex uten kondom. Sex med kondom fører til at jeg er avslappet. Noe som er utrolig viktig for å kunne få en orgasme. Ren «PIV» sex har ikke noen gang fått meg i mål, og det er ingen grunn for at set skal det heller. Klitoris er det det organet som kan sammenlignes med en penis, og det er ingen som forventer at en person med en penis skal klare å få en orgasme uten at penis stimuleres. Anonymkode: 673d1...3ad Noen kvinner føler seg nok mer tilfreds dersom partneren nytter kondom som ledd i forbygging av kjønnsykdomer, og angst for å bli gravide. Dama måtte i sin tid avslutte m/ P-piller på grunn av biverknader, og slett ikkje ufarleg. Kondompakken blei etterhvert fast innventar i nattbordskuffen, men når beholdningen var tømt så blei det å hoppe av i svingen, og noe dama slett ikkje følte seg tilfreds med. Sterilisering blei etterhvert løsningen, og kan nå ha sex utan bekymringer. Sex med, og utan kondom er følelsesmessig ikkje samanlignbar for menn, men hvordan dette fortoner seg for kvinner kan menn ikkje identifisere seg med. Klitorisen, og penis har mange fellestrekk, og kilden til orgasme. Nå har eg blitt litt fustrert over "skaperverket " sin plassering av kliorisen hos kvinner av omsyn til stimulering av den under peniterering. Nå har Historisk sett menneskene engang vert på apestadiet, og gått på både hender, og føtter så noe av forklaringen kan ligge der.
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2022 #8 Skrevet 22. februar 2022 Med kondom er uten tvil best. Jeg kjenner ingen forskjell fysisk på om det er med eller uten. Men å bruke kondom har andre fordeler. Sexen varer litt lengre, det gjør at jeg kommer oftere av piv. Å være ekstra beskyttet gjør meg mer avslappet, noe som gjør det lettere å komme uansett metode. Ingen sæd betyr ingen drypping etterpå. Det gjør meg mer lysten på sex om kveldene og når jeg har dårlig tid. Det kan være et ork å få ut all sæden, og det er ubehagelig når den drypper/renner. Nok ubehagelig til at jeg kan våkne av det (eller av at jeg ligger i en våt flekk). At alt som trengs av opprydning er våtserviett og å kaste kondomen gjør også at jeg har mer glede av spontan sex og sex på kinkige steder. Ingen sæd betyr også at vaginaen min alltid er fornøyd og i balanse. Glad vagina betyr oftere sex og onanering. Anonymkode: 4536e...524 2
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2022 #9 Skrevet 22. februar 2022 Nærmeste kvinner kommer til å sammenligne er vel kanskje 'slikkelapp'. Noen som har prøvd det og hvordan kjennes det ut? (oppriktig nyskjerrig) Anonymkode: 3ecff...96c
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2022 #10 Skrevet 22. februar 2022 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Nærmeste kvinner kommer til å sammenligne er vel kanskje 'slikkelapp'. Noen som har prøvd det og hvordan kjennes det ut? (oppriktig nyskjerrig) Anonymkode: 3ecff...96c Bare prøvd selvlagd slikkelapp av kondom, da det er umulig å få tak i. God teknikk med slikkelapp gir bedre resultat enn litt dårligere teknikk uten. Jeg opplever det ikke som kjipere. Det er litt annerledes, men på en pirrende måte. Det hender også at det blir slikkingen med undertøyet på. Det er betydelig tykkere og mindre sensitivt enn med slikkelapp, men den 'annerledes'-følelsen er fortsatt til stedet. I stedet for at følelsen blir veldig 'konsentrert' akkurat der tungen treffer, så forplanter den seg på en litt annen måte. På dager der klitoris føles litt ekstra sensitiv så blir oralsexen mye bedre av en tynn truse mellom (mer praktisk siden slikkelapp må klippes til, og beskyttelse mot smitte er unødvendig). Anonymkode: 4536e...524 1
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2022 #11 Skrevet 23. februar 2022 Skybe skrev (9 timer siden): Klitorisen, og penis har mange fellestrekk, og kilden til orgasme. De har ikke bare mange fellestrekk, men på et stadie i livet var det et og samme organ, dette organet vil bli til enten penis eller klitoris alt etter hva genene sier. I magen under utviklingen av et foster er alle fosteret like, frem til det enten begynner å utvikle seg klitoris, kjønnslepper etc. Eller penis, testikler etc. Anonymkode: 673d1...3ad
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2022 #12 Skrevet 23. februar 2022 Liker ikke kondom, blir så tørt og sårt. Foretrekker at han hopper av i svingen, sæddrypping er ikke så stas… Anonymkode: 6d1b2...2d0
Gjest Acer Skrevet 23. februar 2022 #13 Skrevet 23. februar 2022 AnonymBruker skrev (4 timer siden): De har ikke bare mange fellestrekk, men på et stadie i livet var det et og samme organ, dette organet vil bli til enten penis eller klitoris alt etter hva genene sier. I magen under utviklingen av et foster er alle fosteret like, frem til det enten begynner å utvikle seg klitoris, kjønnslepper etc. Eller penis, testikler etc. Anonymkode: 673d1...3ad Og her er du inne på noko som ingen forskere kan gji svar på hvorfor alle i utgangpunktet er unfanget m/ kvinnlige hormoner, men går senere i fosterstadiet over til å bli til gutt eller jente.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå