Tulip82 Skrevet 22. februar 2022 #1 Skrevet 22. februar 2022 Jeg har vært separert/skilt i snart to år. Forholdet var veldig dødt og vi hadde ikke sex de siste årene. Har nylig fått et aktivt sexliv igjen gjennom Tinder og ønsker meg aller helst en fast «venn». Er ekstremt kåt og kunne hatt sex hver dag om mulig. Det ser jeg jo at kan bli en utfordring uten å være i et fast forhold, så kan klare meg med mindre. Men ønsker tid til å være bare meg selv en stund før jeg går inn i et kjærlighetsforhold igjen. Er ingen problem å få meg en ons om jeg vil, men er jo mye bedre med en fast partner. Har nå truffet en som ønsker det samme, men vi har desverre ungene i feil uker. Vi kan begge snike oss et par timer innimellom men det kan bli litt upraktisk, blir jo også en del skuffelser når det blir mange nei da vi ikke kan samtidig. Han er den beste sexpartneren jeg har hatt så vil jo helst få dette til å fungere en stund i alle fall. Skremmer jeg han bort om jeg prøver å bytte uker? lurer også på om jeg bør prøve å ikke ta initiativ for ofte, hvor ofte er innafor tror dere? Er det noen uskrevne regler for et slikt forhold? Hva med å ha en ons innimellom, er det innafor uten å si fra så lenge det brukes kondom?
Bos43 Skrevet 22. februar 2022 #2 Skrevet 22. februar 2022 Tulip82 skrev (4 minutter siden): Jeg har vært separert/skilt i snart to år. Forholdet var veldig dødt og vi hadde ikke sex de siste årene. Har nylig fått et aktivt sexliv igjen gjennom Tinder og ønsker meg aller helst en fast «venn». Er ekstremt kåt og kunne hatt sex hver dag om mulig. Det ser jeg jo at kan bli en utfordring uten å være i et fast forhold, så kan klare meg med mindre. Men ønsker tid til å være bare meg selv en stund før jeg går inn i et kjærlighetsforhold igjen. Er ingen problem å få meg en ons om jeg vil, men er jo mye bedre med en fast partner. Har nå truffet en som ønsker det samme, men vi har desverre ungene i feil uker. Vi kan begge snike oss et par timer innimellom men det kan bli litt upraktisk, blir jo også en del skuffelser når det blir mange nei da vi ikke kan samtidig. Han er den beste sexpartneren jeg har hatt så vil jo helst få dette til å fungere en stund i alle fall. Skremmer jeg han bort om jeg prøver å bytte uker? lurer også på om jeg bør prøve å ikke ta initiativ for ofte, hvor ofte er innafor tror dere? Er det noen uskrevne regler for et slikt forhold? Hva med å ha en ons innimellom, er det innafor uten å si fra så lenge det brukes kondom? Må vel være bedre å få byttet barneuker enn at du skal knulle med flere. 5 1
Tulip82 Skrevet 22. februar 2022 Forfatter #3 Skrevet 22. februar 2022 Bos43 skrev (2 timer siden): Må vel være bedre å få byttet barneuker enn at du skal knulle med flere. Jo mener det jeg også;) nevnte det litt forsiktig men merket at han ikke er helt der enda. Usikker på om det er vanlig å på en måte avklare hvor ofte man skal møtes osv i et slikt forhold, eller om man da krever for mye.
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2022 #4 Skrevet 22. februar 2022 Vil han ha deg som fast sex-partner? Prat om det, så kan du bytte viss han ønsker det samme. Anonymkode: a65d8...a21
Tulip82 Skrevet 22. februar 2022 Forfatter #5 Skrevet 22. februar 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Vil han ha deg som fast sex-partner? Prat om det, så kan du bytte viss han ønsker det samme. Anonymkode: a65d8...a21 I utgangspunktet ja, men dette er veldig nytt. Har merket at han virker mer lunken i meldingene. At det ikke passer, men kommer ikke med forslag om ny dag. Han har riktignok syke unger nå, så forstår jo at det ikke passer;) Men vi har ikke hatt så mange treff enda, så lurer på om det er for tidlig å ta den praten. Kanskje bare ha litt is i magen og vente om han tar initiativ neste gang? Er litt redd han misforstår det at jeg er pågående med at jeg chrusher på han, men jeg er bare kåt og føler jeg er veldig tydlig på det;) Han sier han bare syns slike meldinger er gøy, men gir så lite respons. Men det kan jo ha med at han er for opptatt med ungene selvfølgelig;) Er det vanlig at menn trekker seg om dama blir for pågående?
Bos43 Skrevet 22. februar 2022 #6 Skrevet 22. februar 2022 Tulip82 skrev (3 timer siden): Jo mener det jeg også;) nevnte det litt forsiktig men merket at han ikke er helt der enda. Usikker på om det er vanlig å på en måte avklare hvor ofte man skal møtes osv i et slikt forhold, eller om man da krever for mye. Hvis man skal ha en knullevenn då må msn jo tilpasse seg tid og sted slik at det går opp for begge. Ellers bør du finne deg en annen å knulle med. Det står sikkert menn i kø……..👍
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2022 #7 Skrevet 22. februar 2022 7 hours ago, Bos43 said: Må vel være bedre å få byttet barneuker enn at du skal knulle med flere. Ser ikke helt det negative med å ligge med flere. Dama er jo singel. Anonymkode: 88e2b...3ca 4
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2022 #8 Skrevet 23. februar 2022 Er du sikker at han er singel?? Siden han også har barn så har han en x, ( om han er singel). Hun har sikkert sitt liv, jobb osv. Er ikke alltid like lett å bytte. Har selv erfart det. Skjønner godt du er kåt og vil ha myeeee sex, men husk dere er flere. Kan ikke du bytte uke da??. Anonymkode: 5f23e...dce
Tulip82 Skrevet 23. februar 2022 Forfatter #9 Skrevet 23. februar 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Er du sikker at han er singel?? Siden han også har barn så har han en x, ( om han er singel). Hun har sikkert sitt liv, jobb osv. Er ikke alltid like lett å bytte. Har selv erfart det. Skjønner godt du er kåt og vil ha myeeee sex, men husk dere er flere. Kan ikke du bytte uke da??. Anonymkode: 5f23e...dce Ja, er heilt sikker på at han er singel, kan jo være han har andre han holder på med , men tenker ikke på det enda i alle fall;) Jeg kan få til å bytte uke, var det jeg ymtet frempå med til han, men fikk en følelse av at han synes jeg gikk for fort frem ved å ta opp det alt på andre treff. Er jo det jeg lurer litt på egentlig, om mange menn blir redd for at hun egentlig ønsker mer enn bare sex og da heller vil avslutte opplegget. Jeg har ingen planer om å få meg kjæreste på en stund, prøver bare å være løsningsorientert🤣
Tulip82 Skrevet 23. februar 2022 Forfatter #10 Skrevet 23. februar 2022 Bos43 skrev (8 timer siden): Hvis man skal ha en knullevenn då må msn jo tilpasse seg tid og sted slik at det går opp for begge. Ellers bør du finne deg en annen å knulle med. Det står sikkert menn i kø……..👍 Får høre med han neste gang, blir slitsomt i lengden om det alltid må være å snike seg ut til hverandre siden den ene har ungene. Må jo være greit å planlegge litt når man ønsker et slikt opplegg;) Skal nok alltids finne meg en annen om dette renner ut i sanden, men fy søren, han var jo så dyktig at det hadde vært digg å få beholdt han en stund;)
Gjest O.G. Skrevet 23. februar 2022 #11 Skrevet 23. februar 2022 Tulip82 skrev (14 timer siden): Jeg har vært separert/skilt i snart to år. Forholdet var veldig dødt og vi hadde ikke sex de siste årene. Har nylig fått et aktivt sexliv igjen gjennom Tinder og ønsker meg aller helst en fast «venn». Er ekstremt kåt og kunne hatt sex hver dag om mulig. Det ser jeg jo at kan bli en utfordring uten å være i et fast forhold, så kan klare meg med mindre. Men ønsker tid til å være bare meg selv en stund før jeg går inn i et kjærlighetsforhold igjen. Er ingen problem å få meg en ons om jeg vil, men er jo mye bedre med en fast partner. Har nå truffet en som ønsker det samme, men vi har desverre ungene i feil uker. Vi kan begge snike oss et par timer innimellom men det kan bli litt upraktisk, blir jo også en del skuffelser når det blir mange nei da vi ikke kan samtidig. Han er den beste sexpartneren jeg har hatt så vil jo helst få dette til å fungere en stund i alle fall. Skremmer jeg han bort om jeg prøver å bytte uker? lurer også på om jeg bør prøve å ikke ta initiativ for ofte, hvor ofte er innafor tror dere? Er det noen uskrevne regler for et slikt forhold? Hva med å ha en ons innimellom, er det innafor uten å si fra så lenge det brukes kondom? Menn er dårligere til å håndtere knallkameratrelasjon enn kvinner er. De begynner å leke kjæreste og blander seg opp i livet til dama de puler på. Menn fikser ikke å bli brukt for sex, rett og slett, og det er jo merkelig med tanke på at de tar seg ikke fem øre å bruke kvinner for sex.
Tulip82 Skrevet 23. februar 2022 Forfatter #12 Skrevet 23. februar 2022 O.G. skrev (48 minutter siden): Menn er dårligere til å håndtere knallkameratrelasjon enn kvinner er. De begynner å leke kjæreste og blander seg opp i livet til dama de puler på. Menn fikser ikke å bli brukt for sex, rett og slett, og det er jo merkelig med tanke på at de tar seg ikke fem øre å bruke kvinner for sex. Haha, blir spennende å se hvordan det utvikler seg da😅 foreløpig virker det jo som han tenker det er omvendt. Men kanskje han av erfaring prøver å holde litt mer avstand for at han ikke skal gå i den fella. Skal prøve å ikke være så pågående på snap i alle fall, heller holde det helt enkelt. Var nok sikkert mer det at vi ble giret første kvelden før vi skulle møtes, at han egentlig tenker at det ikke trenger være sexting utenom treffene våre.
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2022 #13 Skrevet 23. februar 2022 Er ff-forhold skal være ukomplisert og enkelt. Hvis jeg merker et snev av drama eller spill så stikker jeg. Anonymkode: f3336...3b2
Tulip82 Skrevet 23. februar 2022 Forfatter #14 Skrevet 23. februar 2022 AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Er ff-forhold skal være ukomplisert og enkelt. Hvis jeg merker et snev av drama eller spill så stikker jeg. Anonymkode: f3336...3b2 Ja det bør jo det. Foreløpig ingen drama her, får vente å se om han tar kontakt til uka. Visst ikke får jeg finne en ny, og være mer nøye med å avklare forventninger helt i starten;) 1
TrønderM Skrevet 23. februar 2022 #15 Skrevet 23. februar 2022 Ut ifra det du skriver så virker han ikke så ivrig. Om han virkelig ønsker deg som knullevenn så hadde han nok vært mer på….også å foreslått om en av dere kunne bytte uke så det er lettere for dere å møtes. La være å ta kontakt i noen dager for å sjekke om han tar kontakt og foreslår tid for å møtes. Hvis ikke bør du bare finne deg en ny fuckfriend. Har selv hatt fuckfriends. Og vi har også hatt barn i ulike uker. Men begge har vært ivrige på å få til å møtes…alt fra en kjapp en i lunsjpause….ordne barnevakt noen timer for å møtes for å knulle….eller å bytte uke for å få til å knulle oftere. Vil man treffes så finner man alltids muligheter selv om man har barn i ulike uker. 1
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2022 #16 Skrevet 23. februar 2022 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Ser ikke helt det negative med å ligge med flere. Dama er jo singel. Anonymkode: 88e2b...3ca Ikke allw som vil ha mange. Mtp risiko forg kjønnsmitte. Anonymkode: 88ddf...327
Tulip82 Skrevet 23. februar 2022 Forfatter #17 Skrevet 23. februar 2022 TrønderM skrev (2 timer siden): Ut ifra det du skriver så virker han ikke så ivrig. Om han virkelig ønsker deg som knullevenn så hadde han nok vært mer på….også å foreslått om en av dere kunne bytte uke så det er lettere for dere å møtes. La være å ta kontakt i noen dager for å sjekke om han tar kontakt og foreslår tid for å møtes. Hvis ikke bør du bare finne deg en ny fuckfriend. Har selv hatt fuckfriends. Og vi har også hatt barn i ulike uker. Men begge har vært ivrige på å få til å møtes…alt fra en kjapp en i lunsjpause….ordne barnevakt noen timer for å møtes for å knulle….eller å bytte uke for å få til å knulle oftere. Vil man treffes så finner man alltids muligheter selv om man har barn i ulike uker. Ja skal vente noen dager nå og se. Hvet han har tid neste uke😉 men det kan jo også hende han føler det blir rart å drive å snappe når han har syke unger. Samtidig var han veldig ivrig de første gangene, da hadde han ungene men fant muligheter. Det blir spennende å se, kan jo vær han har ombestemt seg🤷♀️
Tulip82 Skrevet 23. februar 2022 Forfatter #18 Skrevet 23. februar 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Ikke allw som vil ha mange. Mtp risiko forg kjønnsmitte. Anonymkode: 88ddf...327 Har blitt noen onenightstands, men vil helst roe det litt. Men da må jeg finne en som er villig et par ganger i uken helst😉🤣 1
TrønderM Skrevet 23. februar 2022 #19 Skrevet 23. februar 2022 Tulip82 skrev (51 minutter siden): Ja skal vente noen dager nå og se. Hvet han har tid neste uke😉 men det kan jo også hende han føler det blir rart å drive å snappe når han har syke unger. Samtidig var han veldig ivrig de første gangene, da hadde han ungene men fant muligheter. Det blir spennende å se, kan jo vær han har ombestemt seg🤷♀️ Er vel ikke rart å drive på å snappe om han har syke unger. Er han Interesert så finner han tid uansett. Om det er npr han sitter på do eller har lagt ungene. Er nok smart å la han ta iniativ. Men ut ifra det du skriver så virker han ikke så kjempeinteressert. Hadde jeg vært deg så hadde jeg laget meg en profil på forskjellige steder der du er dønn ærlig på at du bare ønsker en fuckfriend med mye og regelmessig sex. Da vet de mannfolka som svarer hva du forventer. Du finner damer og menn som søker det samme på Tinder,Happn, sukker, møteplassen, match, Nakenprat, cupido, Fetlife osv osv.
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2022 #20 Skrevet 23. februar 2022 Et par ganger i uken, uten at en av dere utvikler følelser? Da skal dere klaffe godt, og ikke ha mye kontakt utenom pulings. Det er mulig at han tenker på, eller overtenker problemene rundt dette. Jeg har hatt besøk et par ganger av ei som bare ville ligge, men etterpå begynte hun å hinte om mer. Da har ikke jeg lyst og samvittighet til å fortsette. Foreslår at dere blir litt bedre kjent, og sørger for en skikkelig avklaring. Anonymkode: 58ff3...422
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå