Gå til innhold

Levering av varer fra Power, Bring

Anbefalte innlegg

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Er ikke nødvendigvis det. Ikke i storbyene 

Anonymkode: 31e64...ae6

Nå spørs det selvfølgelig om man handler på nett eller i en fysisk butikk, selvfølgelig. Jeg handlet i en fysisk butikk hvor de hadde varen på lager, og dermed hentet Bring varen i powerbutikken.

Anonymkode: 15855...c1f

Skrevet
3 hours ago, AnonymBruker said:

Nå spørs det selvfølgelig om man handler på nett eller i en fysisk butikk, selvfølgelig. Jeg handlet i en fysisk butikk hvor de hadde varen på lager, og dermed hentet Bring varen i powerbutikken.

Nei det er ikke nødvendigvis sikkert de gjør

Anonymkode: 9b82f...2d0

Skrevet

Denne traff meg! Jeg skulle få levert en komfyr for noen uker siden. Hadde beestilt og betalt ekstra for å få den levert fredag kveld siden vi ikke bor i leiligheten det skulle leveres til så vi måtte time med å faktisk ha reist ut det for ta i mot. Tidsrammen power gav oss var 17-22 (kostet mer enn tidligere på dagen). jeg satt i en kald leilighet uten møbler i 5 timer uten å høre noe som helst. Måtte purre mandagen, da ringte de meg kl 11 tirsdagen etter og sa de var på vei. Jeg sa jeg var på jobb og sa jeg ikke kunne være der før 17. kl 16:20 ringer de meg igjen og sier de er utenfor og lurer på hvor jeg blir av? Veldig spesielt. Skal klage. 

Anonymkode: b510f...cae

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 25.2.2022 den 5.51):

Det er uvesentlig å ta det opp med POWER og Bring😂😂 alle forstår at det ikke er gunstige tider, men fordi et logistikk puslespill må bli lagt, er det ugunstige tider noen steder i landet.
det kommer jo Ann på hvor man bor, bor mann i skogen får man tidsrommet 12-20, bor man i ‘’byer’’ har man 913,13-17,17-22 eller 9-16 og 16-22 eller 10-17 og 17-22, så deg 

Uff da. Uheldige meg som er mann og bor i skogen og min kone heter Ann :sukk:

Anonymkode: 30678...ffd

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

De ringte 10 minutter før de kom til meg. Og da var det allerede kveld. Hadde jeg ikke vært hjemme akkurat da, så hadde jeg måttet til på ny ventedag neste dag..

Jeg ventet en hel dag på en pakke og ble ikke oppringt og ingen kom. Det viste seg at transportøren ikke giddet å levere pakken. Dette var ikke Posten/Bring, men et annet transportørselskap.

Anonymkode: 30678...ffd

Skrevet
AnonymBruker skrev (13 timer siden):

De ringer 30 minutter før de kommer. 

Og jeg jobber 45 min unna. Jeg kan ikke stoppe opp midt i en behandling, og si til pasienten, «sorry, jeg må stikke, hadet!»

Anonymkode: 79a71...5b7

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Ja da får du bestille med innbæring eller kveldslevering til timepris pluss overtid? 

Anonymkode: fd6ca...1c9

Det er ikke mulighet å bestille dette. Hadde det vært mulig, hadde jeg selvsagt betalt ekstra for det om jeg hadde behov for det.

Jeg kan gjerne bære det inn selv, men jeg ønsker ikke at varene blir lempet på tomtegrensen mens jeg er på arbeid. Da kan varene være skadet eller i verste fall borte når jeg kommer hjem.

Poenget er at det burde da være mulig å bestille levering til tidsintervaller eller dager, slik som Elkjøp tilbyr. 

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Poenget er at det burde da være mulig å bestille levering til tidsintervaller eller dager, slik som Elkjøp tilbyr. 

Nettopp, det er det jeg også mener.

Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Denne traff meg! Jeg skulle få levert en komfyr for noen uker siden. Hadde beestilt og betalt ekstra for å få den levert fredag kveld siden vi ikke bor i leiligheten det skulle leveres til så vi måtte time med å faktisk ha reist ut det for ta i mot. Tidsrammen power gav oss var 17-22 (kostet mer enn tidligere på dagen). jeg satt i en kald leilighet uten møbler i 5 timer uten å høre noe som helst. Måtte purre mandagen, da ringte de meg kl 11 tirsdagen etter og sa de var på vei. Jeg sa jeg var på jobb og sa jeg ikke kunne være der før 17. kl 16:20 ringer de meg igjen og sier de er utenfor og lurer på hvor jeg blir av? Veldig spesielt. Skal klage. 

Anonymkode: b510f...cae

Ååå så irriterende!! Ja her må du klage, og kreve tilbake det ekstra du betalte. I tillegg burde du få en unnskyldning og et plaster på såret av noe slag!

Skrevet
8 hours ago, AnonymBruker said:

Det er ikke mulighet å bestille dette. Hadde det vært mulig, hadde jeg selvsagt betalt ekstra for det om jeg hadde behov for det.

Jeg kan gjerne bære det inn selv, men jeg ønsker ikke at varene blir lempet på tomtegrensen mens jeg er på arbeid. Da kan varene være skadet eller i verste fall borte når jeg kommer hjem.

Power tilbyr det i hvertfall i Oslo og Romerike, hvor i landet bor du?

Anonymkode: 9b82f...2d0

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...