Gå til innhold

Levering av varer fra Power, Bring

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det flere som blir helt sprø av å vente på leveringer av denne typen? Jeg har bare fått info om at varen leveres mellom kl 10.00 og 20.00 idag, og har bare ventet hjemme så langt idag. Jeg føler meg helt sviske av hele ventinga, kaster bort en helt dag og blir helt stressa! Ikke vil jeg starte med noe middagslaging heller, når jeg når som helst kan få Bring inn av dørene. Spurte ved kjøp av varen om jeg kunne få avtale et ca-tidsrom, men det var visst ikke mulig.. Er ikke det veldig merkelig?? Godtar kunder dette helt uten problem?

Anonymkode: 15855...c1f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er dessverre ikke et alternativ så folk ‘’må’’ godta det 

Anonymkode: 31e64...ae6

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Det er dessverre ikke et alternativ så folk ‘’må’’ godta det 

Når man handler på Power, så må man tydeligvis bare godta det ja. Men på Elkjøp kan man velge mellom tre tidsrom pr dag; 10-14, 14-18, 18-22. God nok grunn til å velge Elkjøp ved de neste anledninger!

• Liker 2
Skrevet

Det er helt bort i natten at man skal være hjemme en hel dag for å vente på disse. De burde i det minste latt kunden forholde seg til et tidsrom på maks 2-4 timer.

Synes du skal ta det opp med Power (og gjerne Bring). De burde få høre at med slik mangel på service vil kunder benytte andre alternativer.

Anonymkode: f1a28...54e

Skrevet

Det er uvesentlig å ta det opp med POWER og Bring😂😂 alle forstår at det ikke er gunstige tider, men fordi et logistikk puslespill må bli lagt, er det ugunstige tider noen steder i landet.
det kommer jo Ann på hvor man bor, bor mann i skogen får man tidsrommet 12-20, bor man i ‘’byer’’ har man 913,13-17,17-22 eller 9-16 og 16-22 eller 10-17 og 17-22, så deg 

• Liker 1
Skrevet

Jaha... Jeg bor selv midt i en stor by, og der ventet jeg ved en anledning fra tidlig formiddag frem til kl 22.00 om kvelden, og det uten at de dukket opp når de skrev at de skulle. Helt utrolig at profesjonelle aktører får holde på sånn.

Anonymkode: f1a28...54e

• Liker 3
Skrevet

Ventet kjempe lenge på leveranse, de utsatte og utsatte. Måtte avbestille og finne annen løsning. 

Anonymkode: 4888a...014

Skrevet

Ja, det er utrolig merkelig at det ikke går an å bestille for et gitt tidsrom. Byggevarer er enda verre, der har jeg opplevd at man ikke engang vet hvilken dag de kommer. Kan de fleste virkelig bare være hjemme en hel arbeidsdag for å vente og se om varene dukker opp? Jeg har full timebok, og kan ikke slippe alt jeg har i hendene og kjøre hjem på kort varsel. 

Og levering til tomtegrense i tillegg: skal alle varene bare slenge ute i gaten hele dagen frem til jeg kommer hjem? 

Anonymkode: 79a71...5b7

Skrevet
AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Det er uvesentlig å ta det opp med POWER og Bring😂😂 alle forstår at det ikke er gunstige tider, men fordi et logistikk puslespill må bli lagt, er det ugunstige tider noen steder i landet.
det kommer jo Ann på hvor man bor, bor mann i skogen får man tidsrommet 12-20, bor man i ‘’byer’’ har man 913,13-17,17-22 eller 9-16 og 16-22 eller 10-17 og 17-22, så deg 

Vel, jeg bor i en mellomstor by, og bor 5 minutters kjøring fra både Power og Bring.

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Ja, det er utrolig merkelig at det ikke går an å bestille for et gitt tidsrom. Byggevarer er enda verre, der har jeg opplevd at man ikke engang vet hvilken dag de kommer. Kan de fleste virkelig bare være hjemme en hel arbeidsdag for å vente og se om varene dukker opp? Jeg har full timebok, og kan ikke slippe alt jeg har i hendene og kjøre hjem på kort varsel. 

Og levering til tomtegrense i tillegg: skal alle varene bare slenge ute i gaten hele dagen frem til jeg kommer hjem? 

De ringer 30 minutter før de kommer. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Vel, jeg bor i en mellomstor by, og bor 5 minutters kjøring fra både Power og Bring.

Hva er postnummeret ditt?

Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Men når du bestiller hjemlevering kommer de jo veldig sjeldem fra den "lokale" butikken :)

Skrevet

Bring er ikke noe bra. Jeg booker gjerne levering mellom 17-21, og så får jeg melding klokka 14 om at de er en halvtime unna, eller så har jeg også sittet hjemme hele kvelden og så har de ikke kommet i det hele tatt. 

Jeg blir ikke stressa og sitter på pinner da, det gjorde jeg litt før, men ikke nå lengre, det er vel en vanesak.. handler mye og får omtrent alt levert på døra. Bring ringer sånn 30 min før, så det er jo bare å leve som normalt - bortsett fra at man må holde seg hjemme, men det er jo også normalt å gjøre en gang iblant :) 

Men ja, prøver å unngå Bring og Postnord på hjemlevering, foretrekker Porterbuddy.

Anonymkode: acca2...9f7

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Ja da får du bestille med innbæring eller kveldslevering til timepris pluss overtid? 

Anonymkode: fd6ca...1c9

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hva er postnummeret ditt?

DET har jeg ikke tenkt å fortelle deg🙃😉

• Liker 1
Skrevet
Titania skrev (1 time siden):

Men når du bestiller hjemlevering kommer de jo veldig sjeldem fra den "lokale" butikken :)

Det var derfor jeg også skrev Bring. Bring henter varene hos Power da😉

Skrevet

De ringer 30 minutter før de kommer. 

De ringte 10 minutter før de kom til meg. Og da var det allerede kveld. Hadde jeg ikke vært hjemme akkurat da, så hadde jeg måttet til på ny ventedag neste dag..

Skrevet
AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Det var derfor jeg også skrev Bring. Bring henter varene hos Power da😉

Er ikke nødvendigvis det. Ikke i storbyene 

Skrevet
AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

DET har jeg ikke tenkt å fortelle deg🙃😉

Du er jo en anonym bruker, tenkte å sjekke leveringstidene for deg

Skrevet

Du er jo en anonym bruker, tenkte å sjekke leveringstidene for deg

Jeg har allerede fått varen jeg skulle ha, men ellers takk😊

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...