AnonymBruker Skrevet 22. februar 2022 #1 Del Skrevet 22. februar 2022 Har tenkt på det i etterkant. Betydde det noe annet? Var kaffe bare et kodeord for kos/sex? Uansett så får jeg ikke sove hvis drikker kaffe om kvelden. Er veldig opptatt av å opprettholde døgnrytmen. Hva skulle jeg gjort annerledes isåfall? Spurt om te? Anonymkode: 25d68...584 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2022 #2 Del Skrevet 22. februar 2022 Er dette en trolletråd? Tror du seriøst at hun mente at du måtte drikke kaffe? Anonymkode: 6b86b...f27 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 22. februar 2022 #3 Del Skrevet 22. februar 2022 Jeg drikker ikke kaffe. Jeg ville aldri takket nei til en invitasjon med den begrunnelsen med mindre jeg ønsket å sende et signal om at jeg virkelig ikke var interessert. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vifte Skrevet 22. februar 2022 #4 Del Skrevet 22. februar 2022 Dette er troll. Jeg så en film/serie en gang med denne handlingen. Finn på noe annet ts 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Veggdyret Skrevet 22. februar 2022 #5 Del Skrevet 22. februar 2022 Jeg er kvinne og har opplevd det samme, har også mannlige venner som har opplevd det, så det er absolutt ganske vanlig. Det er ikke alle som er like flinke til å lese situasjonen, så for noen av oss betyr "ta en kaffe" faktisk bare å ta en kaffe. Og når det da er sent på kveld eller man ikke er særlig glad i kaffe, blir det fort en "nei takk" til kaffe og KUN til kaffe. Folk må da klare å spørre skikkelig hvis de vil noe ANNET enn å servere kaffe? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2022 #6 Del Skrevet 22. februar 2022 AnonymBruker skrev (30 minutter siden): Har tenkt på det i etterkant. Betydde det noe annet? Var kaffe bare et kodeord for kos/sex? Uansett så får jeg ikke sove hvis drikker kaffe om kvelden. Er veldig opptatt av å opprettholde døgnrytmen. Hva skulle jeg gjort annerledes isåfall? Spurt om te? Anonymkode: 25d68...584 Trolletråd, ingen oppegående mann tar ikke kodeordet og sier nei til sex. Anonymkode: 6b1a2...5e3 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sjonkelrolf Skrevet 22. februar 2022 #7 Del Skrevet 22. februar 2022 AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Trolletråd, ingen oppegående mann tar ikke kodeordet og sier nei til sex. Anonymkode: 6b1a2...5e3 Ikke alle som tenker koffert hele tiden, eller drikker kaffe til vanlig, for den saks skyld. Og en del sover dårlig av for mye koffein på kvelden. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2022 #8 Del Skrevet 22. februar 2022 «Ta en kaffe» er jo et uttrykk, det betyr jo bare at hun ville prate mer, kan jeg tenke meg? Det har ingenting med selve kaffen å gjøre, du kunne drukket vann istedenfor? «Jeg blir gjerne med opp en tur. Det er litt for sent for kaffe for min del, men tar gjerne et glass vann eller te.» Jeg og mine venner sier ofte «skal vi ta en kaffe?» -som betyr kafétur eller besøk hjemme hos hverandre. Hva vi faktisk drikker varierer. Anonymkode: effd7...c2b 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2022 #9 Del Skrevet 22. februar 2022 sjonkelrolf skrev (34 minutter siden): Ikke alle som tenker koffert hele tiden, eller drikker kaffe til vanlig, for den saks skyld. Og en del sover dårlig av for mye koffein på kvelden. Men du tar klisjeen, sjonkel? Anonymkode: 6b1a2...5e3 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2022 #10 Del Skrevet 22. februar 2022 Jeg har venner med Asperger som har opplevd det samme 😅 Anonymkode: b6e80...b99 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sjonkelrolf Skrevet 22. februar 2022 #11 Del Skrevet 22. februar 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Men du tar klisjeen, sjonkel? Anonymkode: 6b1a2...5e3 Er ikke særlig glad i klisjéer, haha 😛 Og svaret mitt var et direkte svar på en gitt betydning av "kaffe". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2022 #12 Del Skrevet 22. februar 2022 1 hour ago, AnonymBruker said: Trolletråd, ingen oppegående mann tar ikke kodeordet og sier nei til sex. Anonymkode: 6b1a2...5e3 Det kommer helt an på. Jeg er ikke interessert i sex med noen jeg nettopp har møtt. Hadde det vært eksempelvis fjerde date kunne jeg vurdert det. Anonymkode: 720b9...c76 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2022 #13 Del Skrevet 22. februar 2022 Dette er en episode av Seinfeld. Anonymkode: 5d9b1...51b 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jdz Skrevet 22. februar 2022 #14 Del Skrevet 22. februar 2022 (endret) Haha. Dette er sikkert bare tull, men som ung og uerfaren takket jeg nok nei til sex flere ganger grunnet at jeg led av sterk Dysfemini 🤣, så dette behøver ikke være trolling, selv om det sannsynligvis er det. Endret 22. februar 2022 av Jdz 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2022 #15 Del Skrevet 22. februar 2022 AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Det kommer helt an på. Jeg er ikke interessert i sex med noen jeg nettopp har møtt. Hadde det vært eksempelvis fjerde date kunne jeg vurdert det. Anonymkode: 720b9...c76 Uavhengig om det var drømmekvinnen? Usikker på om det finnes så firkanta regelryttere😅 Anonymkode: 6b1a2...5e3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2022 #16 Del Skrevet 22. februar 2022 sjonkelrolf skrev (1 time siden): Er ikke særlig glad i klisjéer, haha 😛 Og svaret mitt var et direkte svar på en gitt betydning av "kaffe". Men i en slik sammenheng er det vel sjelden bokstavelig ment. Lese mellom linjene, språklige bilder, metaforer, cmon😅 Anonymkode: 6b1a2...5e3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2022 #17 Del Skrevet 22. februar 2022 11 minutter siden, AnonymBruker said: Uavhengig om det var drømmekvinnen? Usikker på om det finnes så firkanta regelryttere😅 Anonymkode: 6b1a2...5e3 Det er ikke det at det finnes noen regel, men jeg er ikke i stand til å vurdere om jeg vil ligge med ei før jeg har lært henne litt bedre å kjenne. At hun er kvinne og pen er ikke avgjørende, det skaper bare en viss innledende interesse. Anonymkode: 720b9...c76 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2022 #18 Del Skrevet 22. februar 2022 AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Det er ikke det at det finnes noen regel, men jeg er ikke i stand til å vurdere om jeg vil ligge med ei før jeg har lært henne litt bedre å kjenne. At hun er kvinne og pen er ikke avgjørende, det skaper bare en viss innledende interesse. Anonymkode: 720b9...c76 Da har du svart politisk korrekt på KG, og fattet interessen til den gjengse kvinnelige bruker her inne. Du kan herved ikke omtales med begreper som sjåvinist, stråmann, fuckboy, eller lavstatusmann. Velkommen i rekkene. Gratulerer! Anonymkode: 6b1a2...5e3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2022 #19 Del Skrevet 22. februar 2022 3 hours ago, AnonymBruker said: Har tenkt på det i etterkant. Betydde det noe annet? Var kaffe bare et kodeord for kos/sex? Uansett så får jeg ikke sove hvis drikker kaffe om kvelden. Er veldig opptatt av å opprettholde døgnrytmen. Hva skulle jeg gjort annerledes isåfall? Spurt om te? Anonymkode: 25d68...584 Dette er Seinfeld sesong 2, episode 4, The Phone Message. Anonymkode: 1499e...c5b 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2022 #20 Del Skrevet 22. februar 2022 Blir man invitert på en kopp kaffe kan betyr det ikke kun å drikke kaffe, man står fritt til å velge annen alkoholfri drikke. Det handler om det sosiale samværet. Det trenger ikke å ha vært en sex-invitasjon, men hun hadde det sannsynligvis hyggelig og ville ikke at kvelden skulle være over ennå. Anonymkode: 89bbc...dfe 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå