AnonymBruker Skrevet 22. februar 2022 #21 Del Skrevet 22. februar 2022 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Fett, protein og karbohydrater kan fås intravenøst jo Anonymkode: abb16...35c Les hele innlegget mitt. Anonymkode: a11d2...0e4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2022 #22 Del Skrevet 22. februar 2022 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Jeg synes også flere er gode Anonymkode: 7b6a0...847 Syns jeg også Var en som smakte jordbærmelk og kom ferdig på boks med sugerør, for eksempel. Anonymkode: 76cbe...9b3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2022 #23 Del Skrevet 22. februar 2022 Arth88 skrev (1 time siden): Hva er det du mener at ikke stemmer? At kabiven perifer bare er en glukoseblanding. Kabiven perifer blandes i soluvit, addaven og vitalipid på samme måte som kabiven sentral. Anonymkode: b2f35...67a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2022 #24 Del Skrevet 22. februar 2022 AnonymBruker skrev (16 minutter siden): kan en ha det lenger enn to år ? hm.. he he kan jo google. Takk for svar. Anonymkode: 76cbe...9b3 Ja hvorfor skulle ikke det gå? Nå bytter jeg selvsagt slange etter en hvis periode,men da er det bare rett ut og rett ned igjen Anonymkode: 7b6a0...847 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå