stinegull Skrevet 26. oktober 2005 #1 Skrevet 26. oktober 2005 Sett den reklamen for Zon - smertestillende GEL "Hvis du vet hvor du har vondt,hvorfor behandle heeeeeeleeeee kroppeeeeen" utrolig seriøs teit, tonefallet er helt ute.....mistenker at denne er en sånn reklame som er teit sånn at folk skal huske produktet
Gjest gjest1 Skrevet 26. oktober 2005 #3 Skrevet 26. oktober 2005 Sett den reklamen for Zon - smertestillende GEL "Hvis du vet hvor du har vondt,hvorfor behandle heeeeeeleeeee kroppeeeeen" utrolig seriøs teit, tonefallet er helt ute.....mistenker at denne er en sånn reklame som er teit sånn at folk skal huske produktet ← Tonefallet er nokså svensk... jeg tror den er ment å være naturlig og seriøs uten ekstra staffasje og salgstriks jeg.. Uansett husker man den
Imedeen Skrevet 26. oktober 2005 #4 Skrevet 26. oktober 2005 HAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHHAHAHA:) Det er ihvertfall en UTROLIG irriterende reklame! Det er blitt den nye interne spøken her i huset, å etterligne tonefallet samt vri på teksten så den (faktisk) blir ENDA teitere!!! Det grøsser i meg hver gang de sier "HEEELE"! Det er forresten flere reklamer med samme tonefallet på "HEEELE" - sett de? En for noe tanngreier! Ny trend i reklameverden?
Gjest gjest1 Skrevet 27. oktober 2005 #5 Skrevet 27. oktober 2005 Tannkremreklame: Det virker virkelig! Baaah! For en setning!
Smashing Skrevet 27. oktober 2005 #6 Skrevet 27. oktober 2005 Jeg synes det er verre med disse reklamene for vanish og andre lignende produkter. Det de sier stemmer jo ikke med munnen! Etter at de har sagt et ord fortsetter jo munnen å bevege seg!! Latterlig
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå