AnonymBruker Skrevet 22. februar 2022 #1 Skrevet 22. februar 2022 Kjenner jeg er ganske stresset og nervøs over hvor mange som er smittet med covid. Selv har jeg hatt ganske kraftige influensa symptom til tross for gjentatt negative hurtigtester. Er det mulig å få sjekket om jeg har hatt covid så stressnivået mitt kan synke litt ? Er det god nok grunn ? Har 3 doser + influensa. Men når det sitter psykisk så er jo det ikke bare å si; det går bra. Er mega bekymret for lille i magen ! Anonymkode: 6539f...bb8
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2022 #3 Skrevet 22. februar 2022 Ikke hvis du er vaksinert, da vil du ha antistoffer uansett. Anonymkode: 60551...968 2
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2022 #4 Skrevet 22. februar 2022 AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Kjenner jeg er ganske stresset og nervøs over hvor mange som er smittet med covid. Selv har jeg hatt ganske kraftige influensa symptom til tross for gjentatt negative hurtigtester. Er det mulig å få sjekket om jeg har hatt covid så stressnivået mitt kan synke litt ? Er det god nok grunn ? Har 3 doser + influensa. Men når det sitter psykisk så er jo det ikke bare å si; det går bra. Er mega bekymret for lille i magen ! Anonymkode: 6539f...bb8 Men altså... hva hjelper det om du vet du har covid eller ikke? Influensa kan være like ille for en baby! Er den under 6 måneder kan du forøvrig slappe av Anonymkode: c5464...ada 1
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2022 #5 Skrevet 23. februar 2022 Du kan jo uansett få covid flere ganger, så om du har hatt det eller ei spiller ingen rolle egentlig. Du er jo uansett godt beskyttet av vaksinene og det vil nok gå helt fint. Det er få som blir veldig syke av Covid i disse dager. Anonymkode: a5506...088
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2022 #6 Skrevet 23. februar 2022 Du kan få korona flere ganger. Vil du teste deg drar du på et test stasjon og tar en pcr. På tide å innse at korona kommer for å bli. Anonymkode: da55f...285
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2022 #7 Skrevet 23. februar 2022 AnonymBruker skrev (17 timer siden): Men altså... hva hjelper det om du vet du har covid eller ikke? Influensa kan være like ille for en baby! Er den under 6 måneder kan du forøvrig slappe av Anonymkode: c5464...ada Hun er gravid, babyen er ikke født. Anonymkode: 166a7...c5c
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2022 #8 Skrevet 23. februar 2022 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Hun er gravid, babyen er ikke født. Anonymkode: 166a7...c5c Ja jeg mener fosteret er under 6 mnd Anonymkode: c5464...ada
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2022 #9 Skrevet 23. februar 2022 Men hva er problemet, du er vaksinert, og da er det ingenting som tyder på at det er skadelig for baby i magen om du får korona. Anonymkode: 8a45a...248
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå