Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Møtte en fyr i fjor sommer. Alt gikk fryktelig fort, typ i et forhold på Facebook etter en uke, frierier og mas om forlovelser. Plutselig var han flyttet inn, og ting gikk jo egentlig greit. 

Helt til det dukket opp mer og mer drama og konflikter mellom ham og kolleger, arbeidsgiver, kredittkortgjeld og det hele toppet seg da han mistet lappen og dermed også jobben. Dvs, nå vil namsmannen ha lønnstrekk også da. 

Nå sitter han hjemme hos meg og glor på Tv, oppfører seg som en fortapt hundevalp som prøver alt for å please meg. Jeg blir ikke glad av at han vil spandere take out til middag, for han har ikke penger til det! Før lappen røk var han borte mesteparten av ukedagene og det syntes jeg var helt greit. Nå er det slutt på alenetid…

Begynnelsen var klassisk lovebombing, men i følge «oppskriften» skal han jo også isolere meg og bla bla. Jeg vil kaste ham ut, selv om han ikke har noe sted å gjøre av seg…. 

Vet egentlig ikke helt hva spørsmålet er, måtte bare lufte hodet litt. Av og til lurer jeg på om han er dum, spiller dum, eller egentlig er helt psyko. 

Anonymkode: 5bc88...66a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han trengte nok bare tak over hodet. Få han ut, dette vil du ikke rote deg opp i. 

Anonymkode: 584df...18e

• Liker 10
Skrevet

Alt må ikke følge en oppskrift. Han har behov for deg, så hva har han å tjene på å behandle deg dårlig?

Hvis du ikke liker veien forholdet tar så tar du praten med han og avslutter forholdet. 

Anonymkode: 7cf45...863

• Liker 5
Skrevet

Han måtte ha en plass å bo. Få han til nav, finn boplass til han. Han der ville jeg ikke hatt i hus.

Anonymkode: b228e...544

• Liker 2
Skrevet

Kast han ut. Han er ikke ditt ansvar. 

Anonymkode: 3b062...9e6

• Liker 2
  • 4 uker senere...
AnonymBruker
Skrevet

I går fikk en kamerat en henvendelse fra en kvinne som kjenner ham litt som hadde utspørring av min venn. 
Kameraten min kontaktet meg og sendte screenshot av hele samtalen. 
Han har prøvd seg på henne via chat på Instagram. 
Gikk inn på iPaden hans, der var det ikke Instagram, men i iMessage fant jeg jackpot. Høy aktivitet på han og en såkalt venninne som har sendt de mest….grafiske videoene og bildene ever. Han hadde sendt dickpics i retur, også var det jo mye tekst om alt de skulle gjøre med hverandre.

Konfronterte ham med det da han kom hjem.    
Grunnen i følge ham? Han jattet bare med henne! 

kjerringa på bildene hentet ham da han var ferdig å pakke. 

I dag er det jo hun Instagramdama som er psycho løgner. Men uansett om hun er det eller ikke, det jeg fant i iMessage er vel ikke greit? 
Lurer på om han er dum eller ville bli tatt? Han har hele tiden sagt han ikke har noe å skjule og at jeg har koden på mobil og iPad. Uten at jeg noengang har bedt om den…

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Dramafyr.

Anonymkode: 4ceaa...c6e

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Bare vær glad du er kvitt ham, høres ut som deadweight uansett!!

Anonymkode: bcb9f...e03

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Det gikk jo lettere å bli kvitt ham enn jeg hadde fryktet da jeg leste hi.

Anonymkode: 5c642...db1

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Så bra! Da ble du endelig kvitt han! Og kommer han med løgner, så bare sier du at det spiller ingen rolle fordi du elsker han ikke lenger, så han kan heretter sove på sofaen til han finner seg et annet sted.

Anonymkode: ac494...491

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Så bra! Da ble du endelig kvitt han! Og kommer han med løgner, så bare sier du at det spiller ingen rolle fordi du elsker han ikke lenger, så han kan heretter sove på sofaen til han finner seg et annet sted.

Han dro samme dagen, berta som liker å sende bilder av dåsa og sex-meldinger kom og hentet ham, så kan de jo gjøre alt som ble diskutert på melding sammen 😈

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 22.2.2022 den 13.32):

Møtte en fyr i fjor sommer. Alt gikk fryktelig fort, typ i et forhold på Facebook etter en uke, frierier og mas om forlovelser. Plutselig var han flyttet inn, og ting gikk jo egentlig greit. 

Helt til det dukket opp mer og mer drama og konflikter mellom ham og kolleger, arbeidsgiver, kredittkortgjeld og det hele toppet seg da han mistet lappen og dermed også jobben. Dvs, nå vil namsmannen ha lønnstrekk også da. 

Nå sitter han hjemme hos meg og glor på Tv, oppfører seg som en fortapt hundevalp som prøver alt for å please meg. Jeg blir ikke glad av at han vil spandere take out til middag, for han har ikke penger til det! Før lappen røk var han borte mesteparten av ukedagene og det syntes jeg var helt greit. Nå er det slutt på alenetid…

Begynnelsen var klassisk lovebombing, men i følge «oppskriften» skal han jo også isolere meg og bla bla. Jeg vil kaste ham ut, selv om han ikke har noe sted å gjøre av seg…. 

Vet egentlig ikke helt hva spørsmålet er, måtte bare lufte hodet litt. Av og til lurer jeg på om han er dum, spiller dum, eller egentlig er helt psyko. 

Kast han ut umiddelbart . Du vet svaret allerede . 

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Han dro samme dagen, berta som liker å sende bilder av dåsa og sex-meldinger kom og hentet ham, så kan de jo gjøre alt som ble diskutert på melding sammen 😈

Gratulerer med dagen til henne . Når de er lei av å studere kjønnsorganene sine, må de forholde seg til real life problematikken hans . Å den er ikke så «koselig « akkurat . 

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Karma ordner opp når hverdagen kommer 😈😈😈

Gjest tullerikke
Skrevet (endret)

Ha ha😂 Får håpe hun er samme ulla da, ellers får hun seg en real overraskelse en dag😆 Bra du er kvitt han da👍

Endret av tullerikke
AnonymBruker
Skrevet

Kom post til ham i går. Det var tynt papir i konvolutten og sol ute. 4000 krs inkassoregning fra et fergeselskap!!

Har byttet navn på ham på mobil og snap til DUSTEN. 

Lurer på når forbannelsen min gir seg? Han håpet vi kunne være venner…jeg har egentlig mest lyst til å slette ham fra alle sosiale medier og sa til ham at jeg var alt for sint på ham til å engang vurdere det. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...