Dragona Skrevet 26. oktober 2005 #1 Skrevet 26. oktober 2005 Tenkte det, at hvis noen ville å ta et bryllupstreff i Hedmarken.. ikke så veldig langt unna Hamar.. Noen som vil det?!!!!!!!!!
Gjest Markblomsten Skrevet 26. oktober 2005 #2 Skrevet 26. oktober 2005 Jeg vil gjerne! Og Hamar er et bra utgangspunkt for et treff for min del
Gjest Telma Skrevet 27. oktober 2005 #4 Skrevet 27. oktober 2005 hei, dere som er i området - hvor skal dere forresten gifte dere?
Gjest Gjest Skrevet 27. oktober 2005 #5 Skrevet 27. oktober 2005 Hallo, noen av dere i Hamar området som vet om man kan ha bryllup og fest for 80-90 mennesker på/ved Domkirkeodden evt. ha telt eller noe?
Gjest Markblomsten Skrevet 28. oktober 2005 #6 Skrevet 28. oktober 2005 hei, dere som er i området - hvor skal dere forresten gifte dere? ← Bor ved Hamar jeg, men kommer nok fra litt nord - og der skal bryllupet stå Er du også Hedmarking???
Gjest Markblomsten Skrevet 28. oktober 2005 #7 Skrevet 28. oktober 2005 Hallo, noen av dere i Hamar området som vet om man kan ha bryllup og fest for 80-90 mennesker på/ved Domkirkeodden evt. ha telt eller noe? ← Er dårlig på det. Som jeg skrev over, så bor jeg bare her men kommer fra litt lenger nord. Så kan nok ikke hjelpe til så mye med det du spør om. Men skal tenke litt jeg... :klø: ...og si fra om jeg kommer på noe Hadde vært hyggelig om du registrerte deg da Og kanskje ordnet deg en dagbok Artig å følge med litt på andre som planlegger bryllups også.
Dragona Skrevet 28. oktober 2005 Forfatter #8 Skrevet 28. oktober 2005 Sorry.. litt treig med å svare å jeg da... Hvor vil dere at vi skal møtes? Når? Passer meg fint når jeg har noen til å ha min sønn på kvelden... Flere som vil?
Gjest Gjest Skrevet 29. oktober 2005 #9 Skrevet 29. oktober 2005 Det bør være plass til 80-90 personer inne i restauranten på Domkirkeodden og det er et veldig hyggelig festlokale. Det er heller ikke så veldig dyrt så vidt jeg huske. Lykke til!
Dragona Skrevet 29. oktober 2005 Forfatter #10 Skrevet 29. oktober 2005 Tenkt å ha det på Høyvang vi, kommunen som eier det.. Men som sagt, når og hvor vil dere at vi Hedmarkinger skal treffes for btyllupsprat og kaffe?!
Gjest Markblomsten Skrevet 31. oktober 2005 #11 Skrevet 31. oktober 2005 (endret) Jeg er klar for bryllupsprat og kaffe jeg Bare foreslå tid og sted - kan stort sett hver kveld, ofte litt opptatt i helger... Men blir det bare meg og deg Dragona??? Ingen flere som vil være med oss da??? Tror vi er ganske snille begge to altså.. Endret 31. oktober 2005 av Markblomsten
Dragona Skrevet 31. oktober 2005 Forfatter #12 Skrevet 31. oktober 2005 Håper det blir flere av oss da.. vi biter ikke Kan jo møtes den 16 november kl et eller annet på torghjørnet, maxi kaffe' , ikke bare bar, heter det stedet som lå ved krus igjen nå.. mmm.. vel kaffeen er i gågata i hvertfall.. dere bestemmer,jeg møter opp uansett..
Dragona Skrevet 4. november 2005 Forfatter #13 Skrevet 4. november 2005 For de som vil være med på bryllupsprat og kaffe prat, i Hamar kan komme på Siste Indre i gågata den 16 november kl 1600, er bare å komme! Biter ikke.. Gjerne dem som er gift å som bor rundt ved Hamar.
Gjest Markblomsten Skrevet 4. november 2005 #14 Skrevet 4. november 2005 JAAAAAAAAAAA - JEG VIL! ...men det er bare det at det er litt tidlig med kl 16... Jobber skjønner du... Hva med f.eks 17, eller senere? Pliiiiiis
Dragona Skrevet 4. november 2005 Forfatter #15 Skrevet 4. november 2005 Går kjempe bra det, sier kl 1900! Bare å komme!
Dragona Skrevet 8. november 2005 Forfatter #16 Skrevet 8. november 2005 hei, jeg må utsette dette møte til uka etter den 16 november, jeg kommer til å gi mer info.. min oldefar døde i dag, så jeg veit liksom ikke helt når begravelsen er. Går det greit?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå