Gå til innhold

Han starter ofte samtale med bare 😘

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg og har "dumpa" matcher og folk tidlig  i fasen, pga nesten utelukkende emoji-språk. Er jo helt umulig å forstå hva de mener. 

Jeg hadde tolket det som om han vil møtes for sex, og vil oppnå kontakt med deg. Han gidder ikke snakke med deg på normalt vis. 

Anonymkode: 097e7...e99

• Liker 1
Skrevet

Han er småkåt og skal sjekke om du er i samme modus. 

Anonymkode: 9d7eb...25a

• Liker 2
Skrevet

Fikk ikke noe svar på min emoji… Ok, han er ikke spesielt interessert!

Anonymkode: aa4c8...1d9

Skrevet

For en dass😑

Anonymkode: 9d7eb...25a

Skrevet

Om ikke annet forteller denne tråden hvertfall en god historie om hvorfor folk er enslige.

Skrevet

Fikk en melding med tekst to dager seinere… hvor han inviterte meg hjem til seg fredag. Klarte ikke stå i mot så takket ja 🙈

ts

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Fikk en melding med tekst to dager seinere… hvor han inviterte meg hjem til seg fredag. Klarte ikke stå i mot så takket ja 🙈

ts

Smart 👍🏼

Anonymkode: ae081...4ce

Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

ts

Skjønner ikke hvorfor du skulle stå imot? Hvis han er hyggelig ellers forstår jeg ikke hvorfor han skal avskrives pga en emoji. Som skrevet tidligere gjør jeg det ofte med en venninne. Hun svarer tilbake med en emoji. Nå gjør hun det noen ganger selv også, til meg. Hun er en av mine beste venner, og jeg er alt annet enn uinteressert eller sløv. Bare minner henne om at jeg er her og at jeg bryr meg. Kan gjøre det til mannen min også. Glad han ikke har dumpa meg over det.. 

Anonymkode: 2398c...82a

• Liker 2
  • Hjerte 1
  • 3 uker senere...
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 22.2.2022 den 11.21):

Hva tenker dere om en mann som ofte starter en samtale med kun en emoji: 😘

ikke noe mer. Hva skal jeg liksom svare på det? Han kunne skrevet Hvordan går det? Hva gjør du på? betyr emojien at han egentlig ikke gidder å anstrenge seg noe mer?

bare svar da? luksusproblem

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 23.2.2022 den 19.30):

ts

Hvordan gikk det? Var han kun ute etter sex eller ble det noe mer?

Anonymkode: 6f493...3ea

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Vi fortsatte å treffe hverandre et par ganger. Veldig koselig og jeg liker han veldig godt. Men det samme skjedde sist mandag. Fikk en 😘 på formiddagen. Jeg svarte 😘 tilbake. Han svarte ikke på det og etter en time kjente jeg at jeg ble veldig frustrert så jeg ringte han. Det endte med at jeg avsluttet relasjonen siden jeg vil ha kjæreste mens han bare vil ha en å treffe i blant. Han sa at han kunne slutte å sende 😘 og stille meg spørsmål og vise mer interesse men det endrer ikke faktum at vi vil ulike ting 😢 Jeg kjenner at jeg savner han veldig. Humøret er på bånn og jeg har veldig lyst til å ta kontakt. Men jeg har slettet han på snap og andre steder… og han ville nok uansett avvist meg.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 23.2.2022 den 19.30):

ts

Han er kåt og vil ha sex, du sier ja. Hans taktikk fungerer

Anonymkode: 138d0...801

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Vi fortsatte å treffe hverandre et par ganger. Veldig koselig og jeg liker han veldig godt. Men det samme skjedde sist mandag. Fikk en 😘 på formiddagen. Jeg svarte 😘 tilbake. Han svarte ikke på det og etter en time kjente jeg at jeg ble veldig frustrert så jeg ringte han. Det endte med at jeg avsluttet relasjonen siden jeg vil ha kjæreste mens han bare vil ha en å treffe i blant. Han sa at han kunne slutte å sende 😘 og stille meg spørsmål og vise mer interesse men det endrer ikke faktum at vi vil ulike ting 😢 Jeg kjenner at jeg savner han veldig. Humøret er på bånn og jeg har veldig lyst til å ta kontakt. Men jeg har slettet han på snap og andre steder… og han ville nok uansett avvist meg.

Dere vil ha ulike ting, så det her ender bare med at du blir såret. Gå videre og se om ikke du finner en mann som ønsker det samme :) 

Anonymkode: 30014...d73

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Dere vil ha ulike ting, så det her ender bare med at du blir såret. Gå videre og se om ikke du finner en mann som ønsker det samme :) 

Anonymkode: 30014...d73

Ja, det er planen etterhvert 😔

Skrevet (endret)
8 hours ago, AnonymBruker said:

Som to separate ting er dette forståelig på en måte, men av en eller annen grunn nevner du de sammen og jeg sliter med å forstå hvorfor. En slik emoji alene viser jo bare at han tenker på deg. Er ikke det hyggelig da? han ha noen som helst sak å ta opp med deg for å gi en oppmerksomhet? Hva med om du tenker på det som når man sitter i sofaen sammen og så får man et kyss på kinnet uten noen foranledning eller etterfølgende samtale? En merkelig ting å bli sur eller usikker for.

Om det er reélle grunner som sier at dere vil forskjellige ting så er selvfølgelig det riktige å si dette og gjøre det slutt. Disse tingene har du ikke sagt noe som helst om og det eneste fokuset er denne emojien som setter deg (og mange i tråden) så ut at det er vanskelig å helt vite hva annet som sier at dere ikke vil det samme. Men man må jo stole på at dere har virkelige grunner også.

Jeg kan legge til at jeg selv datet en dame som var (etter min målestokk) overdrevent glad i emojis. Jeg gikk lei av å ikke kunne uttrykke meg som et menneske født etter at skriftspråk ble oppfunnet så jeg tonet dette ned til et (for meg) mer levelig nivå. Dette hang hun seg opp i og lurte på hva som var galt. Jeg forklarte at jeg uttrykker meg bedre med ord enn emojis og hun sa hvertfall ikke mer om det etter det.

Endret av nisselue
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
nisselue skrev (4 timer siden):

Som to separate ting er dette forståelig på en måte, men av en eller annen grunn nevner du de sammen og jeg sliter med å forstå hvorfor. En slik emoji alene viser jo bare at han tenker på deg. Er ikke det hyggelig da? han ha noen som helst sak å ta opp med deg for å gi en oppmerksomhet? Hva med om du tenker på det som når man sitter i sofaen sammen og så får man et kyss på kinnet uten noen foranledning eller etterfølgende samtale? En merkelig ting å bli sur eller usikker for.

Om det er reélle grunner som sier at dere vil forskjellige ting så er selvfølgelig det riktige å si dette og gjøre det slutt. Disse tingene har du ikke sagt noe som helst om og det eneste fokuset er denne emojien som setter deg (og mange i tråden) så ut at det er vanskelig å helt vite hva annet som sier at dere ikke vil det samme. Men man må jo stole på at dere har virkelige grunner også.

Jeg kan legge til at jeg selv datet en dame som var (etter min målestokk) overdrevent glad i emojis. Jeg gikk lei av å ikke kunne uttrykke meg som et menneske født etter at skriftspråk ble oppfunnet så jeg tonet dette ned til et (for meg) mer levelig nivå. Dette hang hun seg opp i og lurte på hva som var galt. Jeg forklarte at jeg uttrykker meg bedre med ord enn emojis og hun sa hvertfall ikke mer om det etter det.

Ja, emojien i seg selv var ikke grunnen til at jeg gjorde det slutt for han var jo villig til å tilpasse seg mine ønsker. Grunnen var heller at han var ganske åpen om at han ikke ville forplikte seg til et forhold med meg. Han ville ikke være kjæresten min. Dette fordi han mest sannsynlig kommer til å flytte vekk om kort tid pga jobb (sa han)

Ts

Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

Ja, emojien i seg selv var ikke grunnen til at jeg gjorde det slutt for han var jo villig til å tilpasse seg mine ønsker. Grunnen var heller at han var ganske åpen om at han ikke ville forplikte seg til et forhold med meg. Han ville ikke være kjæresten min. Dette fordi han mest sannsynlig kommer til å flytte vekk om kort tid pga jobb (sa han)

Ts

Da høres det jo ut som dere var på forskjellig sted i forholdet og et brudd heller før enn senere er den beste løsningen da. Beklagelig er det jo, men man har aldri noen garanti for at den man møter har samme plan eller er på samme sted i livet. Det er vel derfor man dater litt først. Man får det til etterhvert dersom dette er hva man vil og man ikke gir opp.

Du kan også se noe positivt i dette. Du virker til å ta dette litt tungt og det er en god ting. Mange som dater mange og lenge blir etterhvert litt følelsesmessig avstumpede, og det er ingen god ting for den du til slutt finner som passer deg. Vær glad for at du føler noe. Det gjør deg godt rustet til å være en god partner når du finner denne personen.

AnonymBruker
Skrevet

Hender jeg får sånne og syns det er ok så lenge hensikten er at de bare vil gi et pekepinn på at de tenker på meg. Noen ganger har jeg ikke svart på det om det kun har vært slike og ikke tekst, og noen har da spurt meg hvorfor jeg avviste dem. Så tydelig noen forventer svar tilbake. 

Anonymkode: 751ae...930

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 2/22/2022 den 11.21):

Hva tenker dere om en mann som ofte starter en samtale med kun en emoji: 😘

ikke noe mer. Hva skal jeg liksom svare på det? Han kunne skrevet Hvordan går det? Hva gjør du på? betyr emojien at han egentlig ikke gidder å anstrenge seg noe mer?

Han liker deg men har ikke noe å si. Han vil samtale men helst at du skal stå for regien av den. Kanskje alt sammen så han bare kan høre på og slippe å ta vanskelige valg om de rette ting å si. 

Anonymkode: f5c5f...9d6

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 22.2.2022 den 11.35):

Han her er ikke samme typen. Han er smart og veldig snakkesalig når vi er sammen. Men mellom hver date dabber kommunikasjonen av helt til han får lyst til å treffe meg igjen. Vi har truffet hverandre 7 ganger på 1 måned og har hatt sex siden første date….

Han bruker deg kun for sex. Viser kun interesse når han trenger å tømme seg. Eneste med å sende en 😘 er kun for å holde deg varm mellom slags.

Dump hele fyren.

Anonymkode: 6d399...60b

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...