Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!!

trenger noen råd. Det ble nettopp slutt med kjæresten min for 2uker siden etter at han slo opp med meg. Han har være på utveksling i Frankrike i 5 mnd og det har ikke vært noe jeg har stusset på. Jeg har vært på besøk to ganger, begge gangene var alt normalt. Det var ingenting jeg stusset på. Ukene før han kom hjem var også helt normale. Han ringte meg hver dag, og ville snakke lenge på telefon om alt og ingenting. Igjen, alt har vært normalt. 

den dagen han kom hjem var han rar og fortalte meg senere på kvelden at han hadde kysset en jente to dager før han kom hjem. Hun hadde også kjørt han til flyplassen og de hadde kysset da også. Han slo opp meg med og sa han var en dritt person som jeg ikke fortjente. En uke senere prøvde vi å snakke igjen, men han var like kald og sa han var dritt. Dagen etter siste samtale ble vi enige om å gi hverandre litt tid (ikke pause) men tid og rom, og møtes igjen i April etter vi har fått følt på ting. Men han kunne ikke love noe! Søsteren hans sa han virket grei i forhold til bruddet og jobbet mye på jobb og med skole. Jeg har sagt at jeg har tilgitt han for det som skjedde og jeg vil veldig gjerne at vi skal finne tilbake til hverandre. Det har vært litt opp og ned i forholdet, men mest fordi i løpet av tiden vi har vært sammen har søsteren hans slitt med depresjoner og vært inn og ut av sykehuset og det har vært mye for oss å deale med.

dagen han også gjorde det slutt sa han også mye som var sårende. At jeg ikke hadde vært god nok for han og ikke komplimentert bra nok det han har gjort (han refererer til studie som er produktdesign der de lager ting). Han har vært ganske opphengt og forelsket i meg, og har alltid ment at jeg er den som kommer til å såre han. Han har sagt til søsteren at han ikke vil møte meg nå med tanke på hvor vanskelig det var for begge sist gang, men sagt til en venninne han vet jeg snakker med at han vil snakke med meg 🥴 er ganske forvirret! Søsteren mener også at jeg skal gi han rom og tid frem til April og ikke kontakte han! 

er så forvirret og trenger råd. Skal jeg kontakte han eller ikke? 

Anonymkode: 68d17...fa3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er en søster og en fransk elskerinne for mye i dette forholdet. For en fjortiskake. 

Anonymkode: e0772...b26

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (43 minutter siden):

Hei!!

trenger noen råd. Det ble nettopp slutt med kjæresten min for 2uker siden etter at han slo opp med meg. Han har være på utveksling i Frankrike i 5 mnd og det har ikke vært noe jeg har stusset på. Jeg har vært på besøk to ganger, begge gangene var alt normalt. Det var ingenting jeg stusset på. Ukene før han kom hjem var også helt normale. Han ringte meg hver dag, og ville snakke lenge på telefon om alt og ingenting. Igjen, alt har vært normalt. 

den dagen han kom hjem var han rar og fortalte meg senere på kvelden at han hadde kysset en jente to dager før han kom hjem. Hun hadde også kjørt han til flyplassen og de hadde kysset da også. Han sa også at de har snakket sammen siden han kom hjem. Han slo opp meg med og sa han var en dritt person som jeg ikke fortjente. En uke senere prøvde vi å snakke igjen, men han var like kald og sa han var dritt. Dagen etter siste samtale ble vi enige om å gi hverandre litt tid (ikke pause) men tid og rom, og møtes igjen i April etter vi har fått følt på ting. Men han kunne ikke love noe! Søsteren hans sa han virket grei i forhold til bruddet og jobbet mye på jobb og med skole. Jeg har sagt at jeg har tilgitt han for det som skjedde og jeg vil veldig gjerne at vi skal finne tilbake til hverandre. Det har vært litt opp og ned i forholdet, men mest fordi i løpet av tiden vi har vært sammen har søsteren hans slitt med depresjoner og vært inn og ut av sykehuset og det har vært mye for oss å deale med.

dagen han også gjorde det slutt sa han også mye som var sårende. At jeg ikke hadde vært god nok for han og ikke komplimentert bra nok det han har gjort (han refererer til studie som er produktdesign der de lager ting). Han har vært ganske opphengt og forelsket i meg, og har alltid ment at jeg er den som kommer til å såre han. Han har sagt til søsteren at han ikke vil møte meg nå med tanke på hvor vanskelig det var for begge sist gang, men sagt til en venninne han vet jeg snakker med at han vil snakke med meg 🥴 er ganske forvirret! Søsteren mener også at jeg skal gi han rom og tid frem til April og ikke kontakte han! 

Men han vil veldig gjerne at jeg skal holde kontakt med moren hans og søsteren hans. For meg virker han veldig forvirret? Men jeg vet ikke. 

Skrevet

Vi har vært sammen i nesten 4 år og det virker som han tar veldig drastiske valg basert på noe som skjedde den helgen. Vet ikke hva jeg skal gjøre!

Skrevet
AnonymBruker skrev (46 minutter siden):

Hei!!

den dagen han kom hjem var han rar og fortalte meg senere på kvelden at han hadde kysset en jente to dager før han kom hjem. Hun hadde også kjørt han til flyplassen og de hadde kysset da også. Han slo opp meg med og sa han var en dritt person som jeg ikke fortjente. En uke senere prøvde vi å snakke igjen, men han var like kald og sa han var dritt. Dagen etter siste samtale ble vi enige om å gi hverandre litt tid (ikke pause) men tid og rom, og møtes igjen i April etter vi har fått følt på ting. Men han kunne ikke love noe! Søsteren hans sa han virket grei i forhold til bruddet og jobbet mye på jobb og med skole. Jeg har sagt at jeg har tilgitt han for det som skjedde og jeg vil veldig gjerne at vi skal finne tilbake til hverandre. Det har vært litt opp og ned i forholdet, men mest fordi i løpet av tiden vi har vært sammen har søsteren hans slitt med depresjoner og vært inn og ut av sykehuset og det har vært mye for oss å deale med.

Vi har vært sammen i nesten 4 år og det virker som han tar veldig drastiske valg basert på noe som skjedde den helgen. Vet ikke hva jeg skal gjøre!

Skrevet

Ikke gjør noen ting. Skal du mase på ham? Du fremstår som en desperat person. La han være i fred. 

Finn deg noen andre i stedet. Han er jo åpenbart ikke interessert.

Anonymkode: 438c6...d60

Skrevet

Jeg skjønner at du er forvirret, lei deg og savner han - men jeg tror det beste du kan gjøre er å være ærlig med de rundt deg om at dette skjønner du ikke, at bruddet ikke er ditt valg,  at du er så glad i han og ønsker det var mulig å snakke sammen, men også at du kommer til å respektere hans ønsker på tross av lysten til å ordne opp. 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...