monja Skrevet 14. oktober 2002 #1 Skrevet 14. oktober 2002 Nå har vi endelig fått til et utkast av festprogrammet vårt, men vi mangler en viktig del av det enda - sanger.... Selv er jeg ikke så glad i mange sanger - har vært i bryllup der de har brukt omtrent 10 sanger - gjeeesp, men samboeren min vil ha flere enn meg. Hvilke sanger hadde dere/skal dere ha? Hvem er liksom mest "viktig"? Jeg føler liksom ikke for å ha sanger til f.eks foreldre med i heftet. Hvilke sanger hadde dere til kaffegjestene kom? Vi skal iallefall ha "tungegymnastikk", for det er gøy...... Få høre hva dere sier.... Masse klemmer fra Monja
meta Skrevet 14. oktober 2002 #2 Skrevet 14. oktober 2002 Du må jo ikke ha sang til foreldre. Dere kan jo f eks bare holde en bitteliten tale eller noe (blomster/gaveoverrekkelse) hvis dere føler for det. Vi kommer ihvertfall til å kutte ut alle sanger som ikke er helt personlig (takk for maten og velkommen til bords). Så får vi heller klare å holde en forhåpentligvis humoristisk og koselig velkommen tale selv.
Unn_T Skrevet 14. oktober 2002 #3 Skrevet 14. oktober 2002 Vi kommer til å ha både personlige og "tradisjonelle" sanger. Grunnen til dette er at familien min er en "sang-familie" og ikke en "talefamilie". De vil derfor ønske å komme med en sang istedet for tale... Og så må vi jo nesten ha noen trønderviser også da. Det blir og noen sanger som familien hans er vant med, så da blir det faktisk en del sanger. Men vi har ikke planlagt noen sang til foreldrene. Har ikke hørt om det før...
Augustbrud02 Skrevet 15. oktober 2002 #4 Skrevet 15. oktober 2002 Vi hadde kun 4 sanger i vårt bryllup, og det var egentlig nok. Vi startet med en sang som ønsket velkommen til bords. Så hadde jeg en sang til min mann etter en kort tale jeg hadde. Så hadde min mor en sang til både meg og min mann, før vi avsluttet med en velbekomme-sang. Når det gjelder foreldrene våre sa vi noen ord til dem i talene våre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå