AnonymBruker Skrevet 22. februar 2022 #1 Del Skrevet 22. februar 2022 Hei, jeg har testet positiv på graviditetstest de siste to dagene. Idag er forventet mens å jeg våknet opp til litt brun utflod (bare på papiret når jeg tørket meg, ikke i trusa). Har dårlig erfaring med brun utflod etter at det endte med MA i fjor, men da skjedde det ikke før uke 13. Har ingen barn fra før å har dermed ikke noe å sammenligne med. Er det normalt med brun utflod dagen man forventer mens om man er gravid? Har jeg hatt kjemisk eller MA allerede? Hjelp 😰 Anonymkode: ae766...0e8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2022 #2 Del Skrevet 22. februar 2022 Veldig vanskelig å si om det kan være det ene eller det andre helt enda. Du får bare følge med på hcg stigningen hos lege, og/eller teste å se at styrke på testene blir sterkere. Blir de jo sterkere så lover det jo godt og da er nok dette helt uskyldig, men om testene ikke øker på så får du svare på at det er en kjemisk. Så her må du dessverre bare være tålmodig så får su nok svar på om det går riktig vei de nærmeste dagene fremover 😊 Anonymkode: 3b86a...623 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2022 #3 Del Skrevet 22. februar 2022 Jeg hadde brun utflod, bittelitt med begge akkurat ved positiv test. Trenger ikke å være noe farlig. Kan det være festeblødning? Anonymkode: 5cc8c...e50 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2022 #4 Del Skrevet 22. februar 2022 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Jeg hadde brun utflod, bittelitt med begge akkurat ved positiv test. Trenger ikke å være noe farlig. Kan det være festeblødning? Anonymkode: 5cc8c...e50 Mulig, men slik jeg forstår der er festeblødning senest 12dpo? Jeg er nok 13dpo idag om EL testen var rett 🤔 Anonymkode: ae766...0e8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2022 #5 Del Skrevet 22. februar 2022 Har hatt litt lys rosa utflod nå i ettermiddag, ikke noe mer brunt. Ikke noe mens enda, hvertfall ikke slik mens jeg pleier siden jeg er en heavy bleeder 😅 Har litt murringer og stikking eneste Anonymkode: ae766...0e8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå