smil Skrevet 26. oktober 2005 #1 Skrevet 26. oktober 2005 Noen som vet hvordan denne er? http://www.josefssons.no/?splash_id=1230 Vurderer å kjøpe den til jenta mi som er fire år, og evt. pakke den ut og henge pakkene på den adventskalenderen vi bruker hvert år.
SissiB Skrevet 27. oktober 2005 #2 Skrevet 27. oktober 2005 Har ikke prøvd den, men vi har hatt både Lego og Lundby (dukkehus) sine julekalendere (ominnpakket for å bruke i vår julekalendere) Har ikke vært imponert over dem for å si det slik. Men kanskje Playmobil kalenderen er bedre. Hvor gammel er barnet som skal ha den ?
iviking Skrevet 31. oktober 2005 #3 Skrevet 31. oktober 2005 jeg har hatt den selv (for en god del år siden) det er en veldig bra kalender som ungene har glede av i lang tid
SissiB Skrevet 1. november 2005 #5 Skrevet 1. november 2005 Hvor får man tak i Lunby kalender? ← Vi kjøpte vår på Toys R'Us, men jeg har sett den i flere leketøysbutikker.
anneliane Skrevet 3. november 2005 #6 Skrevet 3. november 2005 Datteren min fikk denne playmo kalenderen i fjor. Da var hun 4 år.Veldig stas. Jeg pakket inn delene på nytt og la de i kalenderen som jeg har laget til henne.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå