Gå til innhold

Starte med avstandsforhold? Liv laga?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi kan treffes ca én gang i mnd i 2-4 dager. Har god kontakt via skype/mail osv, og har hatt det over tid.

Er det reelt å tenke at et langvarig langdistanseforhold fungerer?

Ingen av oss er flyttbare før minst 5 år pga barn.

Anonymkode: 61a1d...e97

• 2 måneder senere...
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Denne kunne jeg tenke at noen delte litt erfaringer på, for jeg er i samme situasjon som TS. Veldig forelsket, kjemi som aldri før, begge har barn, og er ikke flyttbare på en del år. Avstand er ca 2 timer med bil. Som hos TS, så kan vi nok sees 2-4 dager i måneden, litt mer i ferier etc, hvis det klaffer med hennes og mine barn. :)

Noen med erfaring rundt dette?

Anonymkode: 29ef3...6c4

AnonymBruker
Skrevet

Jeg startet med avstandsforhold. Ble sammen med jenta etter mye telefonsnakk, og noen møter. Starten var hard. Det å si ha det på flyplassen for ikke å skulle sees igjen på tre uker var grusomt. Var slik ett års tid. Var aldri aktuelt å gi opp, og så snart første mulighet bød seg, flyttet jeg til hennes sted og fikk meg jobb. Har funka bra! Starten er hard, men kanskje gleden og forelskelsen varer lenger? 

Anonymkode: 55ca3...913

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 26.4.2022 den 0.39):

Jeg startet med avstandsforhold. Ble sammen med jenta etter mye telefonsnakk, og noen møter. Starten var hard. Det å si ha det på flyplassen for ikke å skulle sees igjen på tre uker var grusomt. Var slik ett års tid. Var aldri aktuelt å gi opp, og så snart første mulighet bød seg, flyttet jeg til hennes sted og fikk meg jobb. Har funka bra! Starten er hard, men kanskje gleden og forelskelsen varer lenger? 

Anonymkode: 55ca3...913

De kan ikke flytte på 5 år pga barn. 

Anonymkode: 5dc37...ce3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...