Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Merket er det rant en del utflod og fargen er lys brun. Er dette noe å bli bekymret over?

Er 16 uker på vei. 

Anonymkode: 70723...c0e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har du hatt sex nylig feks? Man får skjørere slimhinner når man er gravid og kan blø lettere ved samleie. Det trenger ikke å være farlig 😊

Anonymkode: 8a2ee...698

Skrevet

Ikke sex. Ikke gjort noe spesielt. 

Skrevet

Jeg hadde også dette i uke 11. Var ikke noe farlig og alt så fint ut på ultralyd 🥰

Anonymkode: cfd14...5db

Skrevet

Hadde det i ca 5 dager, ble veldig uvel siste dagen, endte i en SA. 

Neste to svangerskap hadde jeg det samme, løp til UL privat med en gang, ble friske fine barn hver gang!

Så kan være enten eller! Lykke til ❤️

Anonymkode: 3c244...0ea

Skrevet

Bør jeg ringe legen? 

Skrevet

Det har forøvrig stoppet opp. Men vet jo ikke om det begynner igjen. Men er dette noe å ringe fastlegen for? 

Skrevet

Jeg hadde lysebrun utflod ved flere anledninger i mitt første svangerskap. Jeg sjekket det aldri hos lege, og det gikk bra. Tror det bare skyldtes at livmoren vokste, og man blør lettere som gravid. Tror ikke jeg ville bekymret meg alt for mye for litt lysebrun utflod, hvert fall ikke etter bare en gang. Men er det vedvarende eller du er veldig bekymret, så snakk med lege eller jordmor. 

Anonymkode: 62476...ab7

Skrevet

Det er uansett ikke noe lege kan gjøre, så hadde ikke ringt. Får du mer og smerter i tillegg bør du kontakte lege. 

Anonymkode: 8a2ee...698

Skrevet

Jeg hadde bittelitt lyserosa utflod uke 7 og 8, men ikke noe nå i uke 9.

det er ganske vanlig, håper det går bra likevel.

Anonymkode: f100c...fbf

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...