Gå til innhold

Hvordan støtte/trøste

Mosen

Anbefalte innlegg

Hei! Våger meg inn her selv om jeg er lykkelig gift... ;)

Har akkurat fått tekstmelding fra ei god venninne hvor hun skriver at hun har blitt singel -igjen! Kjemptrist...

Hun er 31 år, og har vært med på dette før, men det var noe spesielt med denne siste typen. Jeg vet de snakket endel om å få barn, men de har hatt det ganske turbulent ei tid.

Jeg vil så gjerne gjøre noe for henne, men vet ikke helt hva! Noen gode forslag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vær der for henne, la henne snakke om hun vil, ta initiativ til at dere skal finne på noe sammen, og snakk minst mulig om din egen lykke :)

Det er en tid for alt. Et par av mine "venninner" presterte å komme på besøk fordi jeg var laaangt nede pga hjertesorg, og sette seg i sofaen og legge ut om planer de hadde sammen med kjæresten fremover, at de planla barn og huskjøp osv.... :tristbla: DET var unødvendig. Og det hadde aldri falt MEG inn å gjøre noe sånt i alle fall.

Verden kretser ikke rundt den med hjertesorg, men enkelte ting kan man slippe å få "i trynet" akkurat da...

(Dette er kanskje en selvfølge for de fleste, men ikke alle tenker like langt :roll: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar!

Jeg hadde en lengre samtale med venninna mi i går! Hun tar dette veldig tungt dessverre... Hun ønsker bare å finne noen å slå seg til ro og få barn sammen med, gidder ikke dette med sjekking lenger. Men latteren er der likevel :-)

Så nå kaster jeg mann og barn ut av huset til helga, trommer sammen en gjeng venninner, -de fleste single, og handler inn masse vin og godis!

Håper det ordner seg for henne, hun er verdens snilleste og søteste og fortjener virkelig å finne mannen med stor M.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...