AnonymBruker Skrevet 22. februar 2022 #1 Del Skrevet 22. februar 2022 Heisann Nå som Vy nettopp har søkt konduktøraspiranter lurer jeg på hvor lang tid det vil ta sånn ca før man får svar om man er videre til intervju. Lurer også på hvordan prosessen er videre hvis noen her har vært i gjennom det tidligere. Var igjennom 5 tester på fredag som nettopp var. Takker på forhånd for svar. Anonymkode: 9a218...a7b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2022 #2 Del Skrevet 22. februar 2022 Ingen her som vil dele erfaring og informasjon? Anonymkode: 9a218...a7b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2022 #3 Del Skrevet 22. februar 2022 Jeg tok de fem testene. De fleste var vanskelige, hva synes du? Anonymkode: 97c25...7f6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2022 #4 Del Skrevet 22. februar 2022 Jeg syntes også de var helt ok. Sleit litt med den logikk testen kjente jeg men jeg krysser virkelig fingrene for at jeg kom videre! Har ei venninne som syntes testene var helt grusomme når hun søkte men hun kom videre og har jobbet som konduktør i noen år allerede så vi får håpe på det beste Anonymkode: 9a218...a7b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2022 #5 Del Skrevet 22. februar 2022 Er utdannet lokfører. Du vil få svar om noen uker, kan ikke si eksakt. Prosessen videre vil du få beskjed om. 16 uker med kursing (hvis jeg ikke tar feil) og du får betalt gjennom hele kurset Anonymkode: bd954...b82 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2022 #6 Del Skrevet 22. februar 2022 1 minutt siden, AnonymBruker said: Er utdannet lokfører. Du vil få svar om noen uker, kan ikke si eksakt. Prosessen videre vil du få beskjed om. 16 uker med kursing (hvis jeg ikke tar feil) og du får betalt gjennom hele kurset Anonymkode: bd954...b82 Forresten. Opptaket handler ikke bare om teori-delen. Personlighet og holdninger er minst like viktig! Ikke bekymre deg for mye om den logikk testen. Logikk testen vi hadde for lokfører-opptaket var et hakk mer jævlig Følte ikke jeg gjorde det særlig bra, men kom videre! Anonymkode: bd954...b82 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2022 #7 Del Skrevet 23. februar 2022 AnonymBruker skrev (14 timer siden): Forresten. Opptaket handler ikke bare om teori-delen. Personlighet og holdninger er minst like viktig! Ikke bekymre deg for mye om den logikk testen. Logikk testen vi hadde for lokfører-opptaket var et hakk mer jævlig Følte ikke jeg gjorde det særlig bra, men kom videre! Anonymkode: bd954...b82 Okei, takk for svar! Jeg krysser fingrene også håper jeg på det beste. Går det ikke nå så prøver jeg bare igjen, hehe! Anonymkode: 9a218...a7b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2022 #8 Del Skrevet 23. februar 2022 Håper det samme her 🤞😃 Anonymkode: 97c25...7f6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2022 #9 Del Skrevet 5. mars 2022 Jeg har fremdeles ikke fått innkalling til intervju, da antar jeg at jeg ikke er aktuell for jobben? 😥 Søknadsfristen var 21. februar. Anonymkode: 97c25...7f6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2022 #10 Del Skrevet 5. mars 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg har fremdeles ikke fått innkalling til intervju, da antar jeg at jeg ikke er aktuell for jobben? 😥 Søknadsfristen var 21. februar. Anonymkode: 97c25...7f6 Da kan du bli bussjåfør? Anonymkode: 51a8a...3b6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2022 #11 Del Skrevet 6. mars 2022 AnonymBruker skrev (21 timer siden): Jeg har fremdeles ikke fått innkalling til intervju, da antar jeg at jeg ikke er aktuell for jobben? 😥 Søknadsfristen var 21. februar. Anonymkode: 97c25...7f6 Har du gått inn i webcruiter og sjekket der?? Jeg trodde heller ikke jeg var innkalt siden jeg aldri fikk mail eller tlf,men så gikk jeg inn på webcruiter og så at jeg var innkalt der😊 Anonymkode: e8007...0a3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2022 #12 Del Skrevet 6. mars 2022 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Har du gått inn i webcruiter og sjekket der?? Jeg trodde heller ikke jeg var innkalt siden jeg aldri fikk mail eller tlf,men så gikk jeg inn på webcruiter og så at jeg var innkalt der😊 Anonymkode: e8007...0a3 Så heldig du er! Jeg har sjekket, og dette er siste melding jeg fikk (28/2). Så tror ikke at jeg er aktuell dessverre 😥😥😥 Ønsker deg masse lykke til, håper du kaprer drømmejobben 👍❤️ Konduktøraspirant Hei Vi vil gjøre en vurdering av alle kandidatene som er videre og kommer tilbake til deg med invitasjon til intervju, dersom vi finner det aktuelt. Du hører fra oss. Anonymkode: 97c25...7f6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2022 #13 Del Skrevet 6. mars 2022 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Har du gått inn i webcruiter og sjekket der?? Jeg trodde heller ikke jeg var innkalt siden jeg aldri fikk mail eller tlf,men så gikk jeg inn på webcruiter og så at jeg var innkalt der😊 Anonymkode: e8007...0a3 Er det lenge siden du ble innkalt forresten? Anonymkode: 97c25...7f6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2022 #14 Del Skrevet 6. mars 2022 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Så heldig du er! Jeg har sjekket, og dette er siste melding jeg fikk (28/2). Så tror ikke at jeg er aktuell dessverre 😥😥😥 Ønsker deg masse lykke til, håper du kaprer drømmejobben 👍❤️ Konduktøraspirant Hei Vi vil gjøre en vurdering av alle kandidatene som er videre og kommer tilbake til deg med invitasjon til intervju, dersom vi finner det aktuelt. Du hører fra oss. Anonymkode: 97c25...7f6 Tusen takk🥰 Jeg er litt usikker på når de sendte den siden jeg oppdaga det sent fredag kveld,men kan sjekke om det står noe dato hvis du vil? Anonymkode: e8007...0a3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2022 #15 Del Skrevet 6. mars 2022 Hei igjen, jeg fikk allerede svar fra dem på webcruiter den 28.02, så hvis du ikke finner noen nye varsel eller meldinger der du ikke har lest så kom du nok ikke med denne gangen. Men det er jo bare til å søke når de utlyser igjen da😊 Anonymkode: e8007...0a3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2022 #16 Del Skrevet 6. mars 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hei igjen, jeg fikk allerede svar fra dem på webcruiter den 28.02, så hvis du ikke finner noen nye varsel eller meldinger der du ikke har lest så kom du nok ikke med denne gangen. Men det er jo bare til å søke når de utlyser igjen da😊 Anonymkode: e8007...0a3 Takk for oppmuntrende ord 🥰 Jeg skal søke på nytt når det utlyses stillinger igjen. Masse lykke til på intervju, kurs, og forhåpentligvis jobb👍💓 Anonymkode: 97c25...7f6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2022 #17 Del Skrevet 6. mars 2022 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Takk for oppmuntrende ord 🥰 Jeg skal søke på nytt når det utlyses stillinger igjen. Masse lykke til på intervju, kurs, og forhåpentligvis jobb👍💓 Anonymkode: 97c25...7f6 Takk skjønne deg og i like måte🥰 Anonymkode: e8007...0a3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2022 #18 Del Skrevet 15. mars 2022 Hei. TS her. Jeg fikk også invitasjon til intervju sendt på mail 28.02. Var veldig trist å høre at det ikke gikk din vei, men de skal søke tre ganger til i år vet jeg så du må bare prøve igjen! Jeg krysser fingrene for at det går bra neste gang :) Anonymkode: 9a218...a7b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
IttyBittyTitty Skrevet 29. august 2022 #19 Del Skrevet 29. august 2022 Hei! Så er det sånn å forstå at de som mottat den "Hei. Vi vil gjøre en vurdering av alle kandidatene som er videre og kommer tilbake til deg med invitasjon til intervju, dersom vi finner det aktuelt. Du hører fra oss."-meldingen ikke kommer videre til intervju? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. august 2022 #20 Del Skrevet 29. august 2022 Er det noen her som vet om man må være "sterk" for å jobbe som konduktør? Jeg er en jente på 159cm, 50 kg. Vil ikke si jeg er svak, men ikke noe spesiell sterk heller.. Anonymkode: abdfe...bae Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå