Diana Skrevet 22. februar 2022 #1 Del Skrevet 22. februar 2022 Jeg trenger å trene rumpe/lår/rygg, men da jeg sliter med korsryggen og trener mye alene tørr jeg ikke ta disse to øvelsene. Har noen gode forslag til erstattere som gjør samme nytta? 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2022 #2 Del Skrevet 22. februar 2022 Kan du ikke gjøre de øvelsene med mindre vekt/kroppsvekt? Anonymkode: f73bd...a84 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lill3My Skrevet 22. februar 2022 #3 Del Skrevet 22. februar 2022 Diana skrev (7 timer siden): Jeg trenger å trene rumpe/lår/rygg, men da jeg sliter med korsryggen og trener mye alene tørr jeg ikke ta disse to øvelsene. Har noen gode forslag til erstattere som gjør samme nytta? 😊 Knebøy: beinpress, utfallsvarianter Markløft: øvelser der du skaper kraft fra hofteleddet, som f.eks kettlebell swing, Hipthrust, Glute ham raise, strakmark anbefaler å få hjelp til å lære,øvelsene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leifr Skrevet 22. februar 2022 #4 Del Skrevet 22. februar 2022 Reservasjoner mot å gjøre knebøy alene kan jeg forsåvidt forstå, hvis man ikke har et godt sikkerhetsstativ... men markløft? Burde ikke være fysisk mulig å havne i en farlig situasjon under markløft (sånn bortsett fra risikoen for å få vondt i ryggen, men den er jo til stede nesten uansett hva man gjør, jeg har mange års erfaring med akkurat det selv... de verste episodene har skjedd når jeg har gjort sånne ting som f.eks. å løfte en tom koffert, eller stå opp fra senga på litt feil måte). 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sandum.PT Skrevet 22. februar 2022 #5 Del Skrevet 22. februar 2022 Diana skrev (12 timer siden): Jeg trenger å trene rumpe/lår/rygg, men da jeg sliter med korsryggen og trener mye alene tørr jeg ikke ta disse to øvelsene. Har noen gode forslag til erstattere som gjør samme nytta? 😊 Jeg erstattet knebøy og markløft med beinpress, utfall, kneekstensjoner, leg curl og tunge rygghev. Hip thrust som flere nevner er fin Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2022 #6 Del Skrevet 22. februar 2022 Beinpress, hip thrusts og kneekstensjoner er favorittene mine, kan heller ikke gjøre markløft eller knebøy på grunn av lavt blodtrykk og de øvelsene går helt fint Anonymkode: 3cb6d...067 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2022 #7 Del Skrevet 22. februar 2022 Lill3My skrev (9 timer siden): Knebøy: beinpress, utfallsvarianter Markløft: øvelser der du skaper kraft fra hofteleddet, som f.eks kettlebell swing, Hipthrust, Glute ham raise, strakmark anbefaler å få hjelp til å lære,øvelsene. Anbefaler deg eller treneren din et norskkurs 😂😂😂 Anonymkode: ed798...7e7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lill3My Skrevet 23. februar 2022 #8 Del Skrevet 23. februar 2022 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Anbefaler deg eller treneren din et norskkurs 😂😂😂 Anonymkode: ed798...7e7 Ok, flott innspill til trådens tema 👏🏻👏🏻 Hvis det er engelsken du reagerer på, kan jeg forklare hvorfor jeg bruker disse begrepene: det finnes så utrolig mange navn på øvelsene, så jeg valgt å bruke det navnet som de fleste vet hva er, eller kan finne enkelt ved å google. Ellers er norskferdighetene mine bedre enn snittet; et faktisk litt av en språkerd. Og trener, det har jeg ikke. 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
globalagogo Skrevet 23. februar 2022 #9 Del Skrevet 23. februar 2022 AnonymBruker skrev (19 timer siden): Anbefaler deg eller treneren din et norskkurs 😂😂😂 Anonymkode: ed798...7e7 Lamt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå