Lykkeliten Skrevet 26. oktober 2005 #1 Del Skrevet 26. oktober 2005 Sykkelskoene mine ble rett og slett dritmøkkete etter sykling i terreng i sommer. Er det mulig å legge dem i vaskemaskinen sammen med noen puter el.l for å få dem rene, eller blir de bare ødelagt da? Sykkelsko er jo temmelig "harde" og er ikke som vanlige joggesko... Hadde vært greit å høre om noen vet eller har prøvd før jeg risikerer å ødelegge dyre sko. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 26. oktober 2005 #2 Del Skrevet 26. oktober 2005 Ta de heller i dusjen eller i vasken, og skyll de godt meg lunket vann, evt bruk litt milo om du ikke syns de blir rene. Hadde ikke puttet de i vaskemaskinen. Er det gore tex eller noe?? Så la de tørke godt og spray på impregnering. Så er de klare til neste sykkelsesong Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lykkeliten Skrevet 27. oktober 2005 Forfatter #3 Del Skrevet 27. oktober 2005 Takk for svar! Da blir det nok en fellesdusj på meg og skoene i helgen! Det er vel både skinn og goretex, tror jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 27. oktober 2005 #4 Del Skrevet 27. oktober 2005 Bruk en gammel oppvaskbørste, skrubb godt, skyll i rent vann, og la dem stå å tørke i dusjen, eller aller helst på en veranda. Vaskemaskin løser bare opp bindingene mellom de ulike lagene skoen består av. Jeg bruker skrubb-metoden på alle slags sko, og det funker utmerket. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå