Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Lørdags kveld skulle jeg kjøre hjem en fyr som hadde vært på samme fest som meg. Vi kjenner hverandre fra før av, men aldri hatt noe ordentlig kontakt. Han er noen år eldre enn meg.

under denne bilturen snakket vi mye mer sammen enn det vi har gjort tidligere. Han var veldig snill og grei mot meg. Bilturen ble også vel og merke mye lengre enn den kunne vært siden han ble dårlig og måtte ut for å kaste opp et par ganger.
Men da jeg skulle slippe han av hjemme hos han, tok han meg/strøk meg på låret og kikket inn i øynene mine, før han gikk ut. 
Skjønner ikke helt hva dette skal bety, men jeg har aldri sett han være sånn mot andre. Jeg har heller aldri opplevd noe slikt før.

Noen som har opplevd noe liknende? Evt noen som kan hint osv bedre enn meg😅

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kanskje var han bare full.... 😬

• Liker 2
Skrevet
Forundret.. skrev (13 minutter siden):

Kanskje var han bare full.... 😬

Glemte å skrive om dette, men han var ikke så full, og han er rimelig oppegående selv om han har drukket. Han ble bare dårlig pga bilturen😅

Skrevet

Dette kan bety mye, enten likte han samtalen deres, kanskje han følte enda bedre connection med deg, eller så kan det være at han tenkte seksuelt. 

Et bedre svar får du gjennom litt tid, altså hvis han følte bedre connection så vil han nok kanskje be deg ut, rette oppmerksomheten mer mot det neste gang dere treffer på hverandre, o.l. Men igjen, det kan bety mye. 

Skrevet

Beste er å finne slikt ut når han er edru. Ikke når han har drukket og føler seg pjusk.

Anonymkode: f7591...740

• Nyttig 1
Skrevet
Anonym2203 skrev (10 timer siden):

Glemte å skrive om dette, men han var ikke så full, og han er rimelig oppegående selv om han har drukket. Han ble bare dårlig pga bilturen😅

Man blir ikke dårlig av en biltur om man bare har drukket litt... Han her var veldig full, og du bør ikke legge noe som helst i handlingene hans. Sannsynligvis husker han ikke hva han gjorde.

Anonymkode: 6a0a8...a96

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Man blir ikke dårlig av en biltur om man bare har drukket litt... Han her var veldig full, og du bør ikke legge noe som helst i handlingene hans. Sannsynligvis husker han ikke hva han gjorde.

Anonymkode: 6a0a8...a96

Han her blir faktisk dårlig om han så har drukket litt.. Han blir bilsyk. Kvelden var også enda ung😅

Skrevet
13 hours ago, Anonym2203 said:

Hei!

Lørdags kveld skulle jeg kjøre hjem en fyr som hadde vært på samme fest som meg. Vi kjenner hverandre fra før av, men aldri hatt noe ordentlig kontakt. Han er noen år eldre enn meg.

under denne bilturen snakket vi mye mer sammen enn det vi har gjort tidligere. Han var veldig snill og grei mot meg. Bilturen ble også vel og merke mye lengre enn den kunne vært siden han ble dårlig og måtte ut for å kaste opp et par ganger.
Men da jeg skulle slippe han av hjemme hos han, tok han meg/strøk meg på låret og kikket inn i øynene mine, før han gikk ut. 
Skjønner ikke helt hva dette skal bety, men jeg har aldri sett han være sånn mot andre. Jeg har heller aldri opplevd noe slikt før.

Noen som har opplevd noe liknende? Evt noen som kan hint osv bedre enn meg😅

Det kalles. 

Siste desperate forsøk på å få seg litt dåse før kvelden er slutt

Anonymkode: 6a674...1b9

• Liker 2
Skrevet

Å bli tatt på låret av en full man er ikke noe jeg ville ha tillagt noe særlig av betydning. 

Skrevet

Fyllefakter fra hans side

Anonymkode: d73d3...215

Skrevet

Aner ikke.

Hilsen mann

Anonymkode: 3d39c...600

Skrevet

For meg er det å bli tatt og strøket på låret utelukkende en seksuell handling. Rart om du ikke kjente masse seksuell energi fra han, men om du ikke gjorde det kan det være du har opplevd noe jeg ikke har, å bli strøket på låret som tegn på takknemlighet eller lignende. 

Anonymkode: f3849...b57

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...