AnonymBruker Skrevet 21. februar 2022 #1 Skrevet 21. februar 2022 Først vil jeg si at jeg er lesbisk, men kan fint ha menn som lekepartnere under BDSM lek. Og dette vet denne fyren veldig godt. (Da legger vi den død) Jeg møtte en fyr jeg hadde litt kjennskap til i dag. Planen var å leke. Og vi hadde snakket om grenser. Hovedplanen var å ha BDSM play. Og han sa han gledet seg til kos, så spurte jeg hva han legger i kos. Da sa han at han mener å ha meg på brystkassa, og bare kose med meg på ansiktet og fikle meg litt i ansiktet osv. Da sa jeg at jeg ikke er sånn kose person, men at jeg liker mest den røffe delen og at jeg rett og slett ikke liker kos. Så han "Joda! Litt kosing for meg og litt kosing for deg" Så sa jeg at "Men da kan jeg ikke komme, fordi jeg klarer ikke kosing og da er vi ganske forskjellige likevel. Jeg trenger at du respekterer grenser hvis vi skal leke" Så skrev han "Okey det er greit, jeg respekterer grensene dine" Dum som jeg er, så valgte jeg å gi han en sjanse. Og da jeg kom så snakket vi litt og plutselig begynte han å kose, noe som gjorde meg veldig ukomfortabel. Så sa jeg i fra. Jeg sa at dette liker jeg virkelig ikke. Så sier han "joda, dette går bra" Jeg kan massere deg for å få deg roligere, så jeg ble med på det, for da slapp vi i hvert fall kose. Og jeg er uansett glad i massasje. Så gikk vi over til den BDSM delen jeg og han liker - altså som vi har til felles. Og jeg har først gått med på biting og klyping. Så det er greit nok, men etterhvert finner jeg ut at det liker jeg virkelig ikke. Så jeg sier i fra klart og tydelig at det må du stoppe med, for det var utrolig ubehagelig for meg. Og jeg sier til og med rødt. Det var greit nok, men etter en liten stund, så gjør han det igjen. Og da tørr jeg ikke si i fra. (noe som er min feil) Leken avsluttes og han begynner å kose så sier jeg igjen i fra "Jeg vil ikke kose, jeg synes det er ubehagelig. Men han holder meg fast og sier joda, jeg trenger kos akkurat nå. Og sier jeg skal lukke øya også skal vi ta pusteteknikker mens hand holder meg tett inntil seg, jeg har til og med problemer med å kose mine nærmeste og det sa jeg til han også. Og jeg sa det før vi møttest at kos er ganske utelukket for meg. Jeg sa at det med at jeg ikke liker kosing er bare meg som person, det har ingenting med andre å gjøre. Og da mente han at jeg burde gå til en psykolog. Han har kanskje rett. Jeg følte på et ganske sterkt ubehag da han koset med meg, og det merket han også fordi han påpekte det. Og da prøvde han å komme meg teknikker, men begrunnelsen for at han fortsatte var bare at han trengte den kosen og fikle meg overalt på ansiktet. Det værste er nok at han fortsatte å klype og bite da jeg sa at jeg syntes det var ubehagelig og jeg i tillegg sa rødt. Han stoppet der og da, men gjorde det forti igjen til tross for at jeg sa at jeg virkelig ikke likte det og det ble for mye. Jeg føler ikke dette er voldtekt i det hele tatt. Jeg føler at dette handler bare om at han ikke respekterte grensene mine. Hvis ei venninne av meg klemmer meg og jeg merker et sterkt ubehag, så er ikke det voldtekt. Så lenge han ikke gjorde noe med underlivet mitt som jeg virkelig ikke ville, så klarer jeg ikke beskrive det sol voldtekt. Det er vel mer det at han ikke respekterte grensene mine. Venninna mi derimot mener dette er voldtekt, noe som er latterlig. Men ja, jeg kjenner på en liten irritasjon skamfull. Var jeg ufin? Jeg har spurt han hva han får ut av å leke med ei som meg, men han sier han liker det. Har jeg eller venninna mi rett? Anonymkode: 9a8e3...d77
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2022 #2 Skrevet 21. februar 2022 Du har rett. Det du føler rundt situasjonen er det som stemmer. Venninna di kan ikke definere hva som oppleves som et overgrep. Hun var jo ikke der! Anonymkode: 85b1c...f01 10
Mt3 Skrevet 21. februar 2022 #3 Skrevet 21. februar 2022 Det blir jo ikke en voldtekt, men kan gå inn under overgrep når han ikke respekterer dine grenser. Det er hva du føler som blir det riktige, 11 1
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2022 #4 Skrevet 21. februar 2022 Det er litt problematisk at noen kvinner roper voldtekt for den minste ting. Jeg vil si at venninnen din er i "den kategorien". Det du beskriver er i mine øyne en ukomfortabel situasjon hvor han trådte over dine grenser gjentatte ganger. Men det høres ut som du hadde muligheten til å gå om du ønsket det. Du prøvde å sette han på plass uten hell, og jeg går ut ifra at du ikke kommer til å møte han flere ganger ettersom han svært tydelig ikke respekterer grensene dine. Jeg ser på det som et overtramp, men ikke noe som ville krenket min verdighet som menneske og ikke noe som ville ha påført meg traumer. Rett og slett bare en dårlig opplevelse, jeg hadde nok angret på å møtt han, og lært av mine feil - nemlig det å møte en mann som ikke er tydelig på gjensidig respekt. Hvordan definerer du det? Du er uenig i at det er voldtekt. Det er det viktigste. Hva din venninne måtte si og mene er irrelevant, samme angår hva vi andre her inne mener, men jeg regner med du ønsker innspill, siden du tross alt lufter det her. Hva som er rett og galt defineres ulikt fra person til person, og man skal alltid ta en persons følelser og tanker alvorlig når det kommer til voldtekt/overgrep/trakassering og det som er, men nå er det ikke venninnen din som ble "voldtatt", det er du som hadde en ubehagelig opplevelse som du ikke definerer som voldtekt. Har erfart selv at menn ikke alltid respekterer grenser. For eksempel en gang jeg sugde en mann. Jeg hadde på forhånd fortalt at jeg ikke liker "face fucking", altså at han tar tak i håret mitt og begynner å knulle meg i munnen. Likevel valgte han å gjøre det. Jeg slo han på låret, han sluttet og jeg sa "det der gjør du ikke igjen". Ok, unnskyld, jeg ble revet med, sa han. Han slapp håret mitt og jeg fortsatte å suge. Og så gjorde han det faen meg igjen! Jeg flekket tennene slik at han raspet pikken på tennene. Da sluttet han, og jeg sluttet å suge. Og jeg hadde verken sex med han eller sugde han igjen etter det. Ble jeg voldtatt? Helt sikkert noen som vil påstå det! Opplevde jeg det som en voldtekt? Nei, for meg var han en tulling som ikke forsto ubehaget jeg følte, og som ikke respekterte grensene mine. Og man suger ikke pikken til en mann som ikke respekterer grensene dine, man har heller ikke sex med de. Dessverre må man noen ganger oppleve slike "overtramp" for å skjønne hva slags mann det er snakk om, det er ikke alltid så lett å forutse på forhånd. Stol alltid på magefølelsen dog, høres ut som du i utgangspunktet var litt usikker på han. Du vet bedre til neste gang, sikkert? Anonymkode: 79e78...e06 5
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2022 #5 Skrevet 21. februar 2022 Mt3 skrev (Akkurat nå): Det blir jo ikke en voldtekt, men kan gå inn under overgrep når han ikke respekterer dine grenser. Det er hva du føler som blir det riktige, Sier du at det kan gå under overgrep? Jeg føler ihvertfal at jeg ikke skal måtte trenge å minne han på det så mange ganger. Og når man sier rødt, så er det egentlig full stopp, noe han selv har sagt. Noe det i praksis ikke ble. Men jeg føler ikke noe annet enn litt irritasjon og litt skam over det. Jeg er mest nysgjerrig på dette tema. Jeg lever fint nå liksom, er bare som sagt nysgjerrig. Anonymkode: 9a8e3...d77
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2022 #6 Skrevet 21. februar 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Det er litt problematisk at noen kvinner roper voldtekt for den minste ting. Jeg vil si at venninnen din er i "den kategorien". Det du beskriver er i mine øyne en ukomfortabel situasjon hvor han trådte over dine grenser gjentatte ganger. Men det høres ut som du hadde muligheten til å gå om du ønsket det. Du prøvde å sette han på plass uten hell, og jeg går ut ifra at du ikke kommer til å møte han flere ganger ettersom han svært tydelig ikke respekterer grensene dine. Jeg ser på det som et overtramp, men ikke noe som ville krenket min verdighet som menneske og ikke noe som ville ha påført meg traumer. Rett og slett bare en dårlig opplevelse, jeg hadde nok angret på å møtt han, og lært av mine feil - nemlig det å møte en mann som ikke er tydelig på gjensidig respekt. Hvordan definerer du det? Du er uenig i at det er voldtekt. Det er det viktigste. Hva din venninne måtte si og mene er irrelevant, samme angår hva vi andre her inne mener, men jeg regner med du ønsker innspill, siden du tross alt lufter det her. Hva som er rett og galt defineres ulikt fra person til person, og man skal alltid ta en persons følelser og tanker alvorlig når det kommer til voldtekt/overgrep/trakassering og det som er, men nå er det ikke venninnen din som ble "voldtatt", det er du som hadde en ubehagelig opplevelse som du ikke definerer som voldtekt. Har erfart selv at menn ikke alltid respekterer grenser. For eksempel en gang jeg sugde en mann. Jeg hadde på forhånd fortalt at jeg ikke liker "face fucking", altså at han tar tak i håret mitt og begynner å knulle meg i munnen. Likevel valgte han å gjøre det. Jeg slo han på låret, han sluttet og jeg sa "det der gjør du ikke igjen". Ok, unnskyld, jeg ble revet med, sa han. Han slapp håret mitt og jeg fortsatte å suge. Og så gjorde han det faen meg igjen! Jeg flekket tennene slik at han raspet pikken på tennene. Da sluttet han, og jeg sluttet å suge. Og jeg hadde verken sex med han eller sugde han igjen etter det. Ble jeg voldtatt? Helt sikkert noen som vil påstå det! Opplevde jeg det som en voldtekt? Nei, for meg var han en tulling som ikke forsto ubehaget jeg følte, og som ikke respekterte grensene mine. Og man suger ikke pikken til en mann som ikke respekterer grensene dine, man har heller ikke sex med de. Dessverre må man noen ganger oppleve slike "overtramp" for å skjønne hva slags mann det er snakk om, det er ikke alltid så lett å forutse på forhånd. Stol alltid på magefølelsen dog, høres ut som du i utgangspunktet var litt usikker på han. Du vet bedre til neste gang, sikkert? Anonymkode: 79e78...e06 Magefølelsen min var litt dårlig ja. Og jeg har lært å følge magefølelsen for alt det den er verdt. Og jeg kommer ikke til å møte han igjen. Jeg definerer dette ikke som voldtekt i det hele tatt. Men det betyr ikke at de ikke var greit for meg, det gikk over en grense for meg. Men det er ikke dermed sagt at jeg er traumatisert eller definerer dette som noe voldtekt. Jeg liker ikke de som skriker ut voldtekt! Men samtidig føler jeg at det som skjedde ikke er helt greit, og vil kanskje ha en bekreftelse på det uavhengig av hva man definerer det som. Hadde jeg vært enda tidligere og strengere, så hadde jeg kanskje kunnet kommet meg lettere unna dette. Men jeg synes det er uffatelig vanskelig å gjøre det etter en viss antal ganger. Synes egentlig 1 gang burde vært nok. Det du opplevde er jo ikke greit i det hele tatt! Jeg håper det gikk bra med deg i ettertid! Jeg vet absolutt bedre til neste gang. Ts Anonymkode: 9a8e3...d77 1
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2022 #7 Skrevet 21. februar 2022 Jeg hadde tenkt på det som en ukomfortabel situasjon hvor han ikke respekterte dine ønsker og grenser. Asosial type som er dårlig i senga. Anonymkode: 97977...762
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2022 #8 Skrevet 21. februar 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Magefølelsen min var litt dårlig ja. Og jeg har lært å følge magefølelsen for alt det den er verdt. Og jeg kommer ikke til å møte han igjen. Jeg definerer dette ikke som voldtekt i det hele tatt. Men det betyr ikke at de ikke var greit for meg, det gikk over en grense for meg. Men det er ikke dermed sagt at jeg er traumatisert eller definerer dette som noe voldtekt. Jeg liker ikke de som skriker ut voldtekt! Men samtidig føler jeg at det som skjedde ikke er helt greit, og vil kanskje ha en bekreftelse på det uavhengig av hva man definerer det som. Hadde jeg vært enda tidligere og strengere, så hadde jeg kanskje kunnet kommet meg lettere unna dette. Men jeg synes det er uffatelig vanskelig å gjøre det etter en viss antal ganger. Synes egentlig 1 gang burde vært nok. Det du opplevde er jo ikke greit i det hele tatt! Jeg håper det gikk bra med deg i ettertid! Jeg vet absolutt bedre til neste gang. Ts Anonymkode: 9a8e3...d77 Det du opplevde med han der var selvsagt ikke greit. For en dust. Hadde gått der ifra etter den første gangen han tråkket over grensene, for å være ærlig. Gjør de det en gang, så gjør de det som oftest alltid igjen. Det gikk bra med meg. Verre med han, han fikk sår på pikken. Jeg fikk ikke sår i sjela, jeg gikk med hodet hevet - det var han som gikk glipp av mer god sex og suging, og det skjønte han også. Anonymkode: 79e78...e06 1
Mt3 Skrevet 21. februar 2022 #9 Skrevet 21. februar 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Sier du at det kan gå under overgrep? Jeg føler ihvertfal at jeg ikke skal måtte trenge å minne han på det så mange ganger. Og når man sier rødt, så er det egentlig full stopp, noe han selv har sagt. Noe det i praksis ikke ble. Men jeg føler ikke noe annet enn litt irritasjon og litt skam over det. Jeg er mest nysgjerrig på dette tema. Jeg lever fint nå liksom, er bare som sagt nysgjerrig. Anonymkode: 9a8e3...d77 Men hva er du irritert over, hva skammer du deg for? Skammer du deg og er irritert over at han fikk muligheten til å kose med deg mot din vilje? Er det ikke det samme voldtektsofre ofte skammer seg over? At de ikke sa tydeligere fra, at de gav noen muligheten, at de... Altså legger de skylden på seg selv i stedet for på den personen som ikke hørte etter, som ikke respekterte deres grenser. Dermed kan din opplevelse gå inn under overgrep selv om du ikke føler at det er så ille og ikke har tenkt å anmelde hendelsen. Du vet i hvertfall nå at dette ikke er en person du kan ha slike møter og avtaler med da han ikke klarer å respektere dine grenser. 1
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2022 #10 Skrevet 21. februar 2022 Dette er nok ikke voldtekt - iallfall ikke i juridisk forstand - men fyren må jo være alvorlig forstyrret, som går igang med denne typen aktivitet med en han vet er lesbisk. Han høres også veldig needy og stakkarslig ut. Anonymkode: dc817...c32 1
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2022 #11 Skrevet 21. februar 2022 Jeg er enig med deg. Dette er liten respekt for deg, og det er ikke noe greit, men å kose noen kan ikke bli voldtekt. Hvis en fremmed mann på gata løper bort og koser meg mot min vilje er det alt annet enn greit, og kan nok oppleves veldig traumatisk, men voldtekt blir det uansett ikke. Klyping/biting sa du først du likte, så stoppet han da du ba han om det. At han prøvde på nytt senere var kanskje teit, men siden du ikke avbrøt trodde han kanskje du likte det sånn som du i utgangspunktet sa. Ikke grei opplevelse for deg, men vil ikke si det var voldtekt heller. Basert på min tolkning av det du skrev da. Jeg var jo ikke der. Uansett er det viktigste din opplevelse, og når det er at det ikke var voldtekt så ikke la noen andre gi deg den følelsen. Den er ikke noe å ønske seg. Anonymkode: fc6b7...d1b
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2022 #12 Skrevet 22. februar 2022 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Jeg er enig med deg. Dette er liten respekt for deg, og det er ikke noe greit, men å kose noen kan ikke bli voldtekt. Hvis en fremmed mann på gata løper bort og koser meg mot min vilje er det alt annet enn greit, og kan nok oppleves veldig traumatisk, men voldtekt blir det uansett ikke. Klyping/biting sa du først du likte, så stoppet han da du ba han om det. At han prøvde på nytt senere var kanskje teit, men siden du ikke avbrøt trodde han kanskje du likte det sånn som du i utgangspunktet sa. Ikke grei opplevelse for deg, men vil ikke si det var voldtekt heller. Basert på min tolkning av det du skrev da. Jeg var jo ikke der. Uansett er det viktigste din opplevelse, og når det er at det ikke var voldtekt så ikke la noen andre gi deg den følelsen. Den er ikke noe å ønske seg. Anonymkode: fc6b7...d1b Helt enig. Voldtekt er noe helt annet. Jeg føler mer at det var et overtramp, men ikke på en måte som ødelegger mer at jeg har har lært av denne situasjonen. Fra nå av skal jeg kun høre på magefølelsen min. Jeg føler meg jo litt ekkel i dag, som ikke slo foten hardere ned, men that´s it. Det går nok fort over. Ts Anonymkode: 9a8e3...d77
Chiyo Skrevet 22. februar 2022 #13 Skrevet 22. februar 2022 Han respekterer ikke grensene dine. Det er en form for overgrep om ikke voldtekt. Du gir beskjed flere ganger om noe du absolutt ikke vil, og han gjør det likevel. Ikke greit i det hele tatt. 2
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2022 #14 Skrevet 22. februar 2022 Det er vel mer et seksuellt overgrep å ta seg til rette på en annens kropp på en måte som eier av kroppen ikke samtykker. Anonymkode: 1d6af...150 2
Gjest Warrior Skrevet 22. februar 2022 #15 Skrevet 22. februar 2022 (endret) Nei det er ikke voldtekt, men han gikk over grensa og respekterte ikke at du sa nei. Det er ikke greit gjort likevel selv om det ikke er voldtekt. Endret 22. februar 2022 av Warrior
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2022 #16 Skrevet 22. februar 2022 Overgrepsmottaket sa til meg at alle uønskede seksuelle handlinger er et seksuelt overgrep. BDSM miljøet er dessverre fullt av menn som han. De er ofte godt likt. Hold deg til kvinner hvis du vil fortsette med det. Hvis det ikke var seksuelt er det vold uten samtykke og er straffbart. Det er ikke enten voldtekt eller bra sex, det er mange mellomstadier. Vet du hva et seksuelt overgrep er? Hvis hadde fryst kunne han godt ha voldtatt deg siden han åpenbart ikke respekterer grensene dine. Håper du varsler til resten av miljøet. Anonymkode: 66e5c...8d2
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2022 #17 Skrevet 22. februar 2022 AnonymBruker skrev (20 timer siden): Dessverre må man noen ganger oppleve slike "overtramp" for å skjønne hva slags mann det er snakk om, det er ikke alltid så lett å forutse på forhånd. Stol alltid på magefølelsen dog, høres ut som du i utgangspunktet var litt usikker på han. Du vet bedre til neste gang, sikkert? Nei. Det må man ikke. Dette er skummel retorikk. Ingen burde måtte oppleve overgrep. Anonymkode: 66e5c...8d2 1
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2022 #18 Skrevet 22. februar 2022 Herregud for noen situasjoner folk velger å sette seg i... God bedring. Anonymkode: adda7...b11 2 1
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2022 #19 Skrevet 22. februar 2022 AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Nei. Det må man ikke. Dette er skummel retorikk. Ingen burde måtte oppleve overgrep. Anonymkode: 66e5c...8d2 Nå dro du ut et lite avsnitt uten å forholde deg til hele bildet. Jeg skrev ikke at man MÅ oppleve overgrep, men at noen ganger vet man ikke hvilken mann man har med å gjøre før han viser sitt sanne jeg. Og det er ofte en dyrebar og vond erfaring. Alle menn er tilsynelatende snille og søte og har ingen intensjoner om å skade deg.... Til de plutselig gjør det. Det var poenget mitt. Anonymkode: e318e...98e
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2022 #20 Skrevet 22. februar 2022 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Overgrepsmottaket sa til meg at alle uønskede seksuelle handlinger er et seksuelt overgrep. BDSM miljøet er dessverre fullt av menn som han. De er ofte godt likt. Hold deg til kvinner hvis du vil fortsette med det. Hvis det ikke var seksuelt er det vold uten samtykke og er straffbart. Det er ikke enten voldtekt eller bra sex, det er mange mellomstadier. Vet du hva et seksuelt overgrep er? Hvis hadde fryst kunne han godt ha voldtatt deg siden han åpenbart ikke respekterer grensene dine. Håper du varsler til resten av miljøet. Anonymkode: 66e5c...8d2 Jeg skal varsle dette nå til helgen da det er et treff. Hvis jeg ikke blir smitta, fordi han fortalte meg i dag at han har korona. Så da er han forhåpentligvis ikke der. Så hvis jeg ikke blir syk, så skal jeg benytte den muligheten til helgen til å fortelle hvis han ikke er der. Kan jo hende han kommer også, da blir det vanskeligere. Men jeg kommer til å sitte på et helt annen bord enn han. Ts Anonymkode: 9a8e3...d77 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå