Gjest Gjest Skrevet 26. oktober 2005 #1 Skrevet 26. oktober 2005 "Cillit Bang" Jeg blir bare så sinnsykt irritert hver gang den går på tv. "Hei, mitt navn er Thomas Andersen...." - også er det så tydelig dubbet fra et annet språk! Mest av alt likner hele reklamen en parodi på seg selv. Hvor dumme tror de forbrukerne er egentlig? Sto i butikken igår og skulle kjøpe akkurat et slikt produkt, men holdt meg langt unna Cillit Bang-flasken iallefall. Flere som har reagert på denne?
Malama Skrevet 26. oktober 2005 #3 Skrevet 26. oktober 2005 Ehh... så ER jo den reklamen rtt og slett en "parodi på seg selv" som grunntanke da, så de nettopp IKKE tror forbrukerene er så dumme er noe av poenget.... Men uansett så funker stoffet utmerket da
Gjest Gjest Skrevet 26. oktober 2005 #4 Skrevet 26. oktober 2005 Malama: jobber du i byrået som har laget den?
Gjest Milah Skrevet 26. oktober 2005 #5 Skrevet 26. oktober 2005 Reklamen er sinnsykt dårlig! Og mulig det fungerer, men det er jo nesten livsfarlig å burke..
Malama Skrevet 26. oktober 2005 #6 Skrevet 26. oktober 2005 Nei, slett, slett ikke. Men jeg har da lest nok av skriveriene som var rundt dette da cillit bang kom med sine første reklamer, (internasjonale skriverier altså) Og uansett, stoffet fungerer, det vet jeg averfaring fortsatt ikke basert på reklamen. (men, jeg vet hvordan deter å ikke kjøpe noe pga en elendig reklame. Jeg holder mseg selv borte fra produkter når jeg ikke kan fordra reklamen, f.ek "kamille" Det erikke det at jeg tror de tror jeg er dum eller sånn da, men rett og slett at jeg ikke kan fordra den)
Gjest Gjest Skrevet 26. oktober 2005 #7 Skrevet 26. oktober 2005 Skjønner Malama. Det er bare det at i USA der jeg kommer fra er det mange slike reklamer, på helt alvor.
tuji Skrevet 26. oktober 2005 #8 Skrevet 26. oktober 2005 Jeg tror denne reklamen er ment på alvor. Hvis ikke hadde den vært mer ironisk, det er jeg sikker på.
Gjest Gjest_solstråle_* Skrevet 26. oktober 2005 #9 Skrevet 26. oktober 2005 Enig, det er en UTROLIG irriterende reklame!! Jeg trodde faktisk at det var en parodi første gangen jeg så den, jeg.. Men skjønte fort at det var en seriøs reklame..
Snuppelure Skrevet 26. oktober 2005 #10 Skrevet 26. oktober 2005 For ikke å snakke om at det er ulovlig markedsføring her til lands å bruke fiktive personer som sanhetsvittner i anonser og annet promomateriell. Mulig de kommer seg unna om dubberen faktisk heter Thomas Andersen. Synes som dere andre at rekalmen er skikkelig dårlig, uansett om det er tilsiktet ironi eller ikke. Jeg får uansett ikke noen tillit til at dette er et bra produkt uansett hvilke kvaliteter det faktisk måtte inneha eller mangle.
Lilith Skrevet 26. oktober 2005 #12 Skrevet 26. oktober 2005 Jeg hater også den reklamen og er av den typen som holder meg unna produkter hvis jeg ikke liker reklamen (eneste unntaket er Herbal Essences - hater reklamen, men kjøper en sjelden gang). Men Kamille-reklamene synes jeg er dødsbra! Spikern på hodet! Men kjøper ikke bladet likevel, da.
monja Skrevet 26. oktober 2005 #13 Skrevet 26. oktober 2005 Jeg hater også den reklamen og er av den typen som holder meg unna produkter hvis jeg ikke liker reklamen (eneste unntaket er Herbal Essences - hater reklamen, men kjøper en sjelden gang). Men Kamille-reklamene synes jeg er dødsbra! Spikern på hodet! Men kjøper ikke bladet likevel, da. ←
Gjest Gjest_trådstarter_* Skrevet 26. oktober 2005 #15 Skrevet 26. oktober 2005 Fullt på høyde med Vanish-dama. ← JAAA, enig. Den hadde jeg glemt, må være fra samme byrå.
Gjest Jalileh Skrevet 26. oktober 2005 #16 Skrevet 26. oktober 2005 Har også reagert på denne. dubbingen...greit nok...forferdelig det, men måten han skriker på...det får meg til å ---->
Gjest Bjørnsdatter Skrevet 26. oktober 2005 #17 Skrevet 26. oktober 2005 Fullt på høyde med Vanish-dama. ← Lagt merke til at de har bytta Vanish-dame? Til en som ikke ser fullt så grusom ut? Og den derre "neeei!" lyden i bakgrunnen som kommer igjen og igjen fordi lyden blir kjørt i en (altfor kort) loop er også borte. Men HUFF - reklamen er fortsatt så dårlig at jeg holder meg langt vekk fra produktet...
Gjest gjest1 Skrevet 26. oktober 2005 #18 Skrevet 26. oktober 2005 Både reklamen og navnet på produktet gjør at jeg går rett forbi pallen hvor de står i butikken. Jeg nekter å kjøpe det. Er det så sinnsykt effektivt kan det umulig være veldig heldig og puste inn heller...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå