Gå til innhold

Kvinner: Forell om ditt beste ligg

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva gjorde han med deg, og hva fikk det til å være så bra?

*plukker opp tips*

Anonymkode: 0ad34...51a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi var forelsket og kjærester, han jobbet som fisker og var borte i 5-6 uker. Den sexen vi hadde hver gang han kom hjem var helt surrealistisk og magisk, lidenskapelig og nydelig. Mye lengsel som stilnet og begjær som hadde bygget seg opp over flere uker. Hva gjorde han med meg som gjorde det så bra? Han elsket meg og ville meg kun det beste, dominant, var alltid fokusert på min nytelse, fortalte meg hvor deilig han syntes jeg var, stønnet at han elsket meg og har savnet meg, mye øyekontakt, mye lyd, sterke følelser.

Husker også godt første gangen jeg og en annen kjæreste hadde 69. Han var alltid litt "tafatt" i senga, lagde ikke mye lyd, sa ingenting, det gikk i misjonær og at jeg sugde han. Litt kjedelig sex rett og slett, følte aldri han var til stede. Men det var som om det gikk av en bombe første gangen vi hadde 69, han ble helt vill av at jeg satt på ansiktet hans og han slikket meg med et så kraftig begjær at jeg kom på noen minutter. Han ble plutselig verbal, fortalte meg hvor godt jeg smakte, hvor deilig fitta mi var, at jeg hadde så bra rumpe/pent rumpehull etc. Kunne høre gleden og entusiasmen i stemmen hans når jeg begynte å twerke på ansiktet hans osv. Det var utrolig turn-on, snill og søt mann som plutselig ble ordentlig dyrisk.

Felles for begge i settingene jeg beskriver: innlevelse, entusiasme, begjær, lidenskap, tilstedeværelse. Og ikke minst at de er verbale og viser med hele seg at de elsker å knulle meg/slikke meg og være der med meg. 

Anonymkode: 736ee...921

• Liker 3
  • Hjerte 4
  • Nyttig 1
Skrevet

Hadde egentlig bare helt vanlig sex. Men det som gjorde det til noe ekstra bra var at han tok seg tid. Både til oppvarming og underveis. Jaget ikke bare sin egen orgasme, men hadde tid til å nyte. 

• Liker 1
Skrevet

De beste for meg er helt klart når vi har goooood tid. Masse kos og fokus på å nyte heller enn på å få orgasmer. Helst når vi er opplagte - da er vi mer oppmerksomme på hverandre. 💜

• Liker 1
Skrevet

Jeg synes de beste er med den man elsker og når man klikker fullstendig mentalt og er helt i sync på humør og hva man ønsker. Man forsvinner inn i ei boble hvor det er kun oss som eksisterer. Men det går som oftest mer rolig for seg, enn heftig knulling. 

Men skjønner att du er ute etter tjuvtriks 😀👍 trur det beste trikset må være å kjenne personen du har sex med slik at du kan lese personen og reaksjonene. Utover det så går det på personlig preferanse- og  det må dere nesten kommunisere om. Det hjelper lite å være verdensmester i oralsex og dildobruk hvis ikke mottakeren liker det. 

Anonymkode: 4bb51...240

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 21.2.2022 den 21.31):

Hva gjorde han med deg, og hva fikk det til å være så bra?

*plukker opp tips*

Anonymkode: 0ad34...51a

Den aller beste sexen er vell da jeg hadde elsker. Han slikket meg og jeg kom veldig. Det var egentlig en del som var bra :P;) ^^ 

k34

Anonymkode: 878dc...79d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...