Gå til innhold

Hadde du blitt overrasket hvis mannen din var med i Subwolfer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde du blitt stolt?

Anonymkode: a18c5...2b8

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Aldri hørt om det.

Anonymkode: bbea3...0d7

Skrevet

Hadde faktisk vært umulig. Han er stort sett hjemme, og spesielt på lørdagskvelden.

Anonymkode: d0198...a99

• Liker 1
Skrevet

Hadde blitt overrasket ja. Det hadde vært langt unna hans komfort sone. Han kam synge og danse, men en sånn teit sang? Han er veldig ordentlig. Hadde ikke sett for meg at han kunne vært så "morsom". 

Anonymkode: f27c4...f49

• Liker 1
Skrevet

Æsj nei, mannen min er hetero. Har dere ikke skjønt at det handler om dogging, bdsm og annet snusk?

Anonymkode: 0a093...81c

• Liker 1
Skrevet

Ha ha, ja.

Jeg vet ikke hva som er verst av rytmen og sangstemmen hans, så det hadde ikke vært fysisk mulig at han er en av dem.

Anonymkode: 858f6...69f

• Liker 3
Skrevet

Overrasket, ja.
Stolt, ja.

Anonymkode: 058c8...161

• Liker 1
Skrevet

Hahah, ja, den mannen hadde ikke kunnet verken danse eller synge for å reddet livet sitt 😂

• Liker 2
Skrevet

Ettersom han vitterlig satt én meter unna meg på lørdag, hadde jeg blitt særdeles overraska, ja. 

Skrevet

Haha, mannen min var faktisk angivelig «ute med gutta» på lørdag, spørs om han hadde en skjult agenda! 😅

Med hans sangstemme har jeg derimot mine tvil!

Anonymkode: 64640...443

• Liker 3
Skrevet

Jeg hadde blitt VELDIG overrasket og deretter oppsøkt lege og fortalt at det måtte være en brist på virkelighetsoppfattelsen min. Fordi min mann sitter ved siden av meg hver lørdag og ser mgp. Han er ikke "mystisk på do" mens de spiller. Han et ikke et hologram og jeg er ganske sikker på at det ikke er hans ukjente, identiske (onde???) tvillingbror 🤔 

Anonymkode: eb1d2...f73

Skrevet

Ja, siden jeg ikke har noe mann :Knegg: For øvrig stod bilen til Ben Adams parkert på Fornebu Arena, så dama hans ekke overrasket :ler:

Anonymkode: cf4a8...ded

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Ja, siden jeg ikke har noe mann :Knegg: For øvrig stod bilen til Ben Adams parkert på Fornebu Arena, så dama hans ekke overrasket :ler:

Anonymkode: cf4a8...ded

Gaute Ormåsen sin bil også 😅

Anonymkode: d5559...8ed

Skrevet

Hadde blitt veldig overrasket, ja. Han synger verre enn ei kråke!

Skrevet

Når jeg tenker etter er han alltid ute en tur både når subwoolfers synger og når nissen kommer 🤔

Anonymkode: c63e9...119

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (39 minutter siden):

Hadde du blitt stolt?

Anonymkode: a18c5...2b8

Dumpegrunn! 

Anonymkode: b4ef2...6c4

• Liker 1
Skrevet

Med tanke på at han er totalt tonedøv, så ja

• Liker 1
Skrevet

Mitt idolelskende ungdoms-jeg hadde blitt ganske stolt om mannen min var Gaute 😅

Anonymkode: 41383...a66

• Liker 1
Skrevet

Nei, jeg tror jeg hadde visst om gubben var en furry 🤣 Furries pleier å være ganske vokale om at de er furries 😹 Litt sånn som veganere.

Anonymkode: 43d44...e63

• Liker 2
Skrevet

Tja, kunne godt vært gift med Gaute. Kjærlighet er mer enn forelskelseee. 

Anonymkode: 77432...57e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...