Gå til innhold

Hvilke kvinner får mest oppmerksomhet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det visse kategorier kvinner som får mer oppmerksomhet?

Pent kledd kvinner?

Slanke kvinner? 

Pen rumpe?

Intelligent kvinne?

Store bryst kvinner?

Annet?

Anonymkode: 666a3...ac7

Videoannonse
Annonse
Gjest Elder Millennial
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Pent kledd kvinner?

Slanke kvinner? 

Pen rumpe?

Intelligent kvinne?

Store bryst kvinner?

Annet?

De som innehar alt du nevner her?  Som i tillegg er imøtekommende, hyggelige og morsomme🤷‍♀️

Skulle jeg valgt bare en egenskap så ville jeg sagt de som er imøtekommende. Jo enklere du er å snakke med jo flere snakker til deg tenker jeg. 

Endret av Elder Millennial
++
Skrevet

Jeg tror pene, normalvektige.
Ei stygg og i møte kommende får mindre oppmerksomhet enn ei pen som ikke er i møte kommen

Anonymkode: 65466...b26

• Liker 1
Skrevet

Pene kvinner. Det handler kun om utseende, uansett hvor sinte og sure de kan være også. 

Anonymkode: 287dd...fae

• Liker 2
  • Nyttig 2
Skrevet

Imøtekommende kvinner med et kroppsspråk som viser at de ikke er avvisende og som relativt ofte oppholder seg i typiske sjekkearenaer 

Anonymkode: 597b2...00a

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Annet?

Dette. 
De som får mest oppmerksomhet er de som har humor, selvtillit og tør by på seg selv.

• Liker 2
Skrevet

Blide, smilende, hyggelige kvinner :)

Anonymkode: 42e2c...ae3

• Liker 3
Skrevet

Oppmerksomhet fra hvem?  Hvis det er oppmerksomhet fra menn du undrer over, så mener jeg at dette innlegget burde ligge under Singelliv og dating.  

Gjest Suzanne
Skrevet
Amossa skrev (1 time siden):

Oppmerksomhet fra hvem?  Hvis det er oppmerksomhet fra menn du undrer over, så mener jeg at dette innlegget burde ligge under Singelliv og dating.  

Oppmerksomhet generelt. Har virkelig ikke noe med kjønn å gjøre.

Pene mennesker får mer oppmerksomhet (positiv) enn "vanlige"- utseende mennesker. Sjarm og humor er viktige egenskaper, men kommer fortsatt i 2 rekke. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Pent kledd kvinner?

Slanke kvinner? 

Pen rumpe?

Intelligent kvinne?

Store bryst kvinner?

Annet?

De som har en varm , vennlig og god personlighet . Å det som ifølge forskning er aller mest tiltrekkende , både hos kvinner og menn , er HUMOR😘

• Nyttig 1
Skrevet
Suzanne skrev (14 minutter siden):

Oppmerksomhet generelt. Har virkelig ikke noe med kjønn å gjøre.

Pene mennesker får mer oppmerksomhet (positiv) enn "vanlige"- utseende mennesker. Sjarm og humor er viktige egenskaper, men kommer fortsatt i 2 rekke. 

Virkelig ikke. Sjarm og humor kommer i første rekke, selv om bra utseende girer det ekstra opp. 

Kjenner du ingen som er virkelig flotte, men ikke eier sjarm og humor? Jeg hadde en slik sjef. Fantastisk utseende, men jeg har til dags dato ikke opplevd at en eneste kvinne har klart å se forbi at det virker som han må ha betaling for å smile. Falskt og kaldt. 

Anonymkode: 5867d...bfb

Gjest Suzanne
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Virkelig ikke. Sjarm og humor kommer i første rekke, selv om bra utseende girer det ekstra opp. 

Kjenner du ingen som er virkelig flotte, men ikke eier sjarm og humor? Jeg hadde en slik sjef. Fantastisk utseende, men jeg har til dags dato ikke opplevd at en eneste kvinne har klart å se forbi at det virker som han må ha betaling for å smile. Falskt og kaldt. 

Anonymkode: 5867d...bfb

Jeg mente umiddelbar oppmerksomhet når man ser en person første gang, ikke personlighet eller en jeg kjenner.

Skrevet
AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Pent kledd kvinner?

Slanke kvinner? 

Pen rumpe?

Intelligent kvinne?

Store bryst kvinner?

Annet?

Blonde damer med store pupper hvor kløften er svært synlig og trutmunn.

Anonymkode: 22bd2...d00

Skrevet

Hyggelige, åpne kvinner. Trenger ikke være noen supermodell. Selv ser jeg ok ut, men er smilende og synes andre mennesker er interessante. Har fått veldig mye oppmerksomhet opp gjennom årene.

Anonymkode: 135b3...b89

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...