AnonymBruker Skrevet 21. februar 2022 #1 Skrevet 21. februar 2022 Tror folk på at man har en sjelevenn ett sted i verden? Og hvordan vet man at personen man er forelsket i er en sjelevenn? Anonymkode: ed54e...8bf
Gjest Elder Millennial Skrevet 21. februar 2022 #2 Skrevet 21. februar 2022 Jeg tror det. Jeg tror ikke nødvendigvis man må være kjærester da, kan like gjerne være ett dypt og inderlig vennskap som ligger til grunn. Man har de samme verdiene, man forstår hverandre og aksepterer hverandre. Det er en naturlig relasjon, med tillit og kjærlighet. Jeg tror ikke man er i tvil når man har funnet sin sjelevenn.
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2022 #3 Skrevet 21. februar 2022 Elder Millennial skrev (1 minutt siden): Jeg tror det. Jeg tror ikke nødvendigvis man må være kjærester da, kan like gjerne være ett dypt og inderlig vennskap som ligger til grunn. Man har de samme verdiene, man forstår hverandre og aksepterer hverandre. Det er en naturlig relasjon, med tillit og kjærlighet. Jeg tror ikke man er i tvil når man har funnet sin sjelevenn. Hvem er din sjelevenn? Anonymkode: ba6a5...8cc
Gjest Elder Millennial Skrevet 21. februar 2022 #4 Skrevet 21. februar 2022 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Hvem er din sjelevenn? Anonymkode: ba6a5...8cc Er det så viktig i forhold til tråden? Tror du på sjelevenner Anonym 8cc?
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2022 #5 Skrevet 21. februar 2022 Tror det finnes flere potensielle sjelevenner der ute. Er så heldig å ha funnet en av mine, uten at det er noe romantisk i bildet. Anonymkode: 18d63...686
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2022 #6 Skrevet 21. februar 2022 Jeg har møtt min, og har aldri vært i tvil om det. Fra før har jeg hatt det svært vanskelig, men livet mitt forandret seg på alle måter etter jeg møtte han i begynnelsen av 20-årene. Vi er kompatible på så og si alle områder, og mange har kommentert at vi er så like. Så mange tanker og opplevelser i livet er så like at det nesten ikke går an å vær tilfeldig. Viktigste tror jeg er en dyp kjærlighet, sett bort fra det seksuelle. Det sa ikke pang mellom oss i starten, slik det har gjort i tidligere forhold. Men jeg følte meg så trygg, og kunne slappe helt av med han fra start og kunne si hva jeg ville uten å tenke meg om, om jeg "ødelegger" noe. Pang-følelsen tidligere har vært usikkerhet, men nå var den helt vekke. Men jeg har vært like forelsket, men det var kjærlighet fra starten og "ro", slik at det ikke har vært en stressende "berg-og-dal-bane" opplevelse av følelser. Anonymkode: dacc8...212 1
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2022 #7 Skrevet 21. februar 2022 Jeg tror det finnes flere. Anonymkode: 84e07...a96
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2022 #8 Skrevet 21. februar 2022 Elder Millennial skrev (2 minutter siden): Er det så viktig i forhold til tråden? Tror du på sjelevenner Anonym 8cc? Egentlig ikke. Men ble nysgjertig når du skrev at det ikke trengte være kjærester... Anonymkode: ba6a5...8cc
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2022 #9 Skrevet 21. februar 2022 Jeg trodde jeg hadde en venn som var min sjelevenn for mange år siden, så var han bare interessert i sex…🥴😞😅 Anonymkode: 4fe90...c9f
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2022 #10 Skrevet 21. februar 2022 Absolutt ikke. Det er ingenting som tyder på at noe sånt som en sjel finnes, og da så klart heller ikke at det er én annen sjel et sted man er magisk knyttet til. Det finnes derimot enkelte personer man kommer veldig godt overens med og kan føle en spesiell forbindelse med. Jeg kan nesten garantere at med 8 milliarder mennesker på jorda, så finnes det fler enn én av disse. Anonymkode: 24c7f...1c1
SaySomething Skrevet 21. februar 2022 #11 Skrevet 21. februar 2022 (endret) Jeg er sikker på at jeg har funnet min sjelevenn, ingen romantisk forbindelse, men i venninnen min som jeg har hatt halve livet. Kjæresten min trodde jeg, i forelskelsens rus, at var min sjelevenn. Men er absolutt ikke like åpen med han som jeg er med venninnen min. Jeg vet at venninnen min alltid og uansett kommer til å være der for meg (og visa versa) Endret 21. februar 2022 av SaySomething
Chailatte Skrevet 22. februar 2022 #12 Skrevet 22. februar 2022 Møtte min sjelevenn i sandkassa da vi var 3 år gamle. Kjærligheten mellom oss er ikke av den romantiske typen, men den er dyp og sterk. Vi har vært hverandres klippe i livet så lenge vi kan huske, og 30 år senere er båndet mellom oss helt unikt 🤗 1
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2022 #13 Skrevet 22. februar 2022 Ja, det tror jeg. Når jeg møtte mannen min var det helt annerledes enn med ekser. Vi er gift nå, og forholdet føles bare ekstra dyptgående. Vi er sammen i tykt og tynt, og pga alvorlig sykdom hos en av oss vet vi hvor sterke vi er sammen. Anonymkode: 43afc...393
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå