AnonymBruker Skrevet 21. februar 2022 #1 Skrevet 21. februar 2022 Naboen min mista et søsken nylig. Hun er i veldig dårlig form, og en bekjent av henne har ordnet alt i forbindelse med salg av leiligheten sammen med eiendomsmegler, også valget av eiendomsmegler. Hvor mye jobb er egentlig dette nå? Hun lurer på hvor mye hun bør betale. Jeg har ikke peiling. Var ikke mye "jobb" sist jeg solgte leilighet via megler, men det er over 10 år siden. Anonymkode: 1b272...457
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2022 #2 Skrevet 21. februar 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Naboen min mista et søsken nylig. Hun er i veldig dårlig form, og en bekjent av henne har ordnet alt i forbindelse med salg av leiligheten sammen med eiendomsmegler, også valget av eiendomsmegler. Hvor mye jobb er egentlig dette nå? Hun lurer på hvor mye hun bør betale. Jeg har ikke peiling. Var ikke mye "jobb" sist jeg solgte leilighet via megler, men det er over 10 år siden. Anonymkode: 1b272...457 Hadde bedt den bekjente skrive ned antall timer som er brukt og ganget de timene med minst 300 kr pr time. Og betalt ut den summen til henne som gave. Anonymkode: 7a0c5...91e
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2022 #3 Skrevet 21. februar 2022 Takk for tipset. Denne bekjente ba henne selv bestemme. Men hun aner ikke hvor mye tid slik tar, ikke jeg heller. Trodde det var meglern som gjorde mesteparten av jobben, men det hadde vist vært veldig mye jobb. Han pleier å ta 500kr timen ellers, og var veldig ivrig på å ta på seg denne jobben. Jeg føler meg litt skeptisk, er redd hun blir lurt. Men det er kanskje mye jobb nå? Anonymkode: 1b272...457
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2022 #4 Skrevet 21. februar 2022 Det å skaffe en megler tar jo ikke tid. Det som tar tid i fbm salg er klargjøring før bilder skal tas og klargjøring til visning. Og det er normalt ingen liten jobb Anonymkode: 8fc1b...195
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2022 #5 Skrevet 21. februar 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Det å skaffe en megler tar jo ikke tid. Det som tar tid i fbm salg er klargjøring før bilder skal tas og klargjøring til visning. Og det er normalt ingen liten jobb Anonymkode: 8fc1b...195 Ja, og alt det der har andre slektninger tatt seg av. Er bare selve kontakten med megler og underskrifter osv han har tatt seg av. Så jeg kan ikke skjønne at det skal ha vært så mye jobb. Kanskje han har møtt opp og låst opp og sånn til fotograf og takstmann. Ellers så kan det hende han bare har overlatt nøkkelen til megleren, det vet jeg ikke. Anonymkode: 1b272...457
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå