Fauna Skrevet 26. oktober 2005 #1 Skrevet 26. oktober 2005 Rett og slett, hva legger du i det å elske noen? Og hva må til for at du sier det?
Gjest Gjest Skrevet 26. oktober 2005 #2 Skrevet 26. oktober 2005 Rett og slett, hva legger du i det å elske noen? Og hva må til for at du sier det? ← Det kan være så mangt. Mange har ulike måtter å utdype sine følelser på. Dette gjør at å elske noen kan gjøres forskjellig. Jeg vet det når jeg blir kjempe glad hilsen artci
Gjest lilletroll Skrevet 26. oktober 2005 #3 Skrevet 26. oktober 2005 Jeg elsker mannen min, for ikke bare er han den jeg vil leve med, men også den jeg ikke kan leve uten.
Lykkeliten Skrevet 26. oktober 2005 #4 Skrevet 26. oktober 2005 (endret) Kort sagt? Når jeg kjenner med hele meg at jeg ønsker han/hun bare vel, uansett, og føler at det er gjengjeldt. Jeg sier ikke at jeg elsker noen sånn i forbifarten - da sier jeg heller "glad i deg". Når jeg sier til kjæresten min at jeg elsker ham er det når jeg kjenner jeg blir ordentlig glad inni meg, feks hvis vi står og holder rundt hverandre og har et stille øyeblikk sammen. Da føler jeg det som mer ekte å bruke sånne sterke ord. Hva med trådstarter, da? Fauna? Endret 26. oktober 2005 av Lykkeliten
La Guapa Skrevet 26. oktober 2005 #5 Skrevet 26. oktober 2005 Jeg ønsker å våkne med ham ved siden av meg også når håret har blitt grått og vi er gamle. Å bruke resten av livet mitt på å gjøre også hans liv bra. Jeg ønsker å gjøre ham lykkelig og vet han vil det samme for meg.Det er kjærlighet.
Fauna Skrevet 26. oktober 2005 Forfatter #6 Skrevet 26. oktober 2005 Å si jeg elsker deg til en person er for meg en veldig stor ting. Jeg vet ærlig talt ikke hva jeg legger i det.. er for meg veldig sterkt. Har såklart vært oppriktig glad i de jeg har vært sammen med, men vet ikke om jeg har elsket noen av dem.. For om det er å være oppriktig glad i en person og bare ønske den godt, det trenger ikke være gjengjeldt engang, og ha en god følelse i seg når du er med den personen, ja da har jeg nok elsket noen, og kanskje jeg til og med elsker han jeg er sammen med.. Og han har jeg bare kjent i litt over en måned. Men det blir alt for tidlig for meg og si noe slikt.. Hvordan vet dere at dere elsker noen?
Shanka Skrevet 26. oktober 2005 #7 Skrevet 26. oktober 2005 Jeg elsker gutten min over alt på denne jord. Han er den som gjør livet mitt komplett. Jeg er så utrolig takknemlig for at jeg traff han, og jeg håper det blir han og meg til siste slutt.. Jeg elsker han fordi han er den han er!
Shine21 Skrevet 27. oktober 2005 #8 Skrevet 27. oktober 2005 Jeg elsker mannen min, for ikke bare er han den jeg vil leve med, men også den jeg ikke kan leve uten. ← bare at det blir kjæresten min da.. (snart samboer og forhåpentligvis forlovede) hihi.. jeg vet at jeg elsker noen når vi kan gå gjennom både gode å vonde ting og alikvel klare å ordne opp og elske hverandre å finne tilbake til hverandre. vi har opplevd mye... men vi har endelig innsett at vi vil være sammen resten av livet. (møttes når vi var 16-17...så unge å dumme har vi begge vert...selvom vi er forholdsvis unge enda)
Gjest Lilleulv Skrevet 27. oktober 2005 #9 Skrevet 27. oktober 2005 Rett og slett, hva legger du i det å elske noen? Og hva må til for at du sier det? ← at du ikke kunne forestille deg livet uten vedkommende, at du tenker på vedkommende hver dag og at du blir glad når du snakker med h*n.
Gjest Moonshadow Skrevet 27. oktober 2005 #10 Skrevet 27. oktober 2005 Jeg elsker gutten min fordi livet føles riktig når jeg er sammen med han. Jeg føler at det liksom er sånn det skal være, meg og han sammen for alltid. Han er alt jeg har lett etter og alt jeg har drømt om og enda mye mere. Det at han elsker meg mer enn noen jeg har møtt før er også en utrolig trygg følelse. Vi er begge sikkre på at det er en mening medat vi møttes og ble sammen igjen. Nå som jeg vet hvordan livet mitt ermed han, kan jeg ikke se for meg ett liv uten.
Gjest Dilla Skrevet 27. oktober 2005 #11 Skrevet 27. oktober 2005 Det er en klisje, men alikevel sant. Når man elsker noen, bare vet man det Jeg elsker mannen min over alt på jord og kunne ikke tenke meg å leve uten han.
Lilith Skrevet 27. oktober 2005 #12 Skrevet 27. oktober 2005 Å si jeg elsker deg til en person er for meg en veldig stor ting. Jeg vet ærlig talt ikke hva jeg legger i det.. er for meg veldig sterkt. Har såklart vært oppriktig glad i de jeg har vært sammen med, men vet ikke om jeg har elsket noen av dem.. Hvordan vet dere at dere elsker noen? ← Ja, hvordan i huleste, heiteste vet man det? For meg er det veeeeeldig vanskelig å si 'Jeg elsker deg' - det blir bare så voldsomt, på en måte. Mye lettere på engelsk
Gjest jessi Skrevet 27. oktober 2005 #13 Skrevet 27. oktober 2005 Å elske betyr for meg trygghet. Han får meg til å føle meg så trygg og god, han er min klippe når det røyner på, og han er en jeg kan stole fult og helt på uasett hva det mått være. Det er godt å være sammes med han, og jeg har en sånn deilig ro i meg nå når jeg vet han elsker meg like høyt som jeg elsker han. Han er min trygghet.
Gjest Gjest Skrevet 27. oktober 2005 #14 Skrevet 27. oktober 2005 Å elske betyr for meg trygghet. Han får meg til å føle meg så trygg og god, han er min klippe når det røyner på, og han er en jeg kan stole fult og helt på uasett hva det mått være. Det er godt å være sammes med han, og jeg har en sånn deilig ro i meg nå når jeg vet han elsker meg like høyt som jeg elsker han. Han er min trygghet. ← Det er bra bare man ikke blir for avhengig av den andre, for hva skjer når han ikke er der lenger da? Det er viktig å være ens egen støtte også og ha andre å støtte seg til.
Gjest Varg-Menja Skrevet 28. oktober 2005 #15 Skrevet 28. oktober 2005 Ja, hvordan i huleste, heiteste vet man det? For meg er det veeeeeldig vanskelig å si 'Jeg elsker deg' - det blir bare så voldsomt, på en måte. Mye lettere på engelsk ← Det er kanskje en av måtene man vet det på? Plutselig føles det riktig og ikke for stort å bruke elske-ordet... Å elske er at man ønsker å dele resten av livet med vedkommende, og at man støtter hverandre og holder ut med hverandre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå