AnonymBruker Skrevet 21. februar 2022 #1 Skrevet 21. februar 2022 Vurderer å male kontoret, et lite rom hvor det ikke er mye slitasje. Kan selvfølgelig kjøpe Jotun eller tilsvarende, men er det noen som har prøvd malingen fra Rusta? Den er ferdigblandet, så man må eventuelt finne en farge man synes er ok, men.... Man er jo ikke nødt til å betale mer enn man må hvis malingen funker.... Anonymkode: 87951...c72
Jdz Skrevet 21. februar 2022 #2 Skrevet 21. februar 2022 Kan du ikke kjøpe Infra om du vil ha billig maling? Kan godt hende at Rusta-malingen er helt grei, men det finnes nok bedre alternativer som er nesten like billig og ikke ferdigblandet.
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2022 #3 Skrevet 22. februar 2022 Jeg har prøvd den, på et lite kontor og på en vegg i gangen. Helt ok maling det Anonymkode: 4382d...939
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2022 #4 Skrevet 22. februar 2022 AnonymBruker skrev (47 minutter siden): Jeg har prøvd den, på et lite kontor og på en vegg i gangen. Helt ok maling det Anonymkode: 4382d...939 Tusen takk! Dekker den godt? Eller må man ha fem strøk for å dekke en mørkere farge, eventuelt? Jdz skrev (15 timer siden): Kan du ikke kjøpe Infra om du vil ha billig maling? Kan godt hende at Rusta-malingen er helt grei, men det finnes nok bedre alternativer som er nesten like billig og ikke ferdigblandet. Jo, det kan jeg jo, ser på Obs Bygg at det ikke er særlig dyrere.... Takk for påminnelsen! Anonymkode: 87951...c72
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2022 #5 Skrevet 24. februar 2022 AnonymBruker skrev (På 22.2.2022 den 11.20): Tusen takk! Dekker den godt? Eller må man ha fem strøk for å dekke en mørkere farge, eventuelt? Jo, det kan jeg jo, ser på Obs Bygg at det ikke er særlig dyrere.... Takk for påminnelsen! Anonymkode: 87951...c72 Jeg kjøpte maling på finn, brukt. Fungerte bra det. 😄 Anonymkode: b7de3...fb0 1
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2022 #6 Skrevet 24. februar 2022 Har malt soverom med den, og den dekket fint med to strøk. Det samme med maling fra Clas ohlson. Helt topp maling. Anonymkode: c1125...d03
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2022 #7 Skrevet 24. februar 2022 Skjønner ikke hvorfor noen gidder å kjøpe sånn billig drittmaling! Det er en del jobb å maskere og male, og da må det for jøssenavn gå an å koste på seg litt kvalitet. God maling koster da ikke sååå mye mer! F.eks Montér har prisgaranti på maling. Anonymkode: 468b7...65c 1
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2022 #8 Skrevet 24. februar 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Skjønner ikke hvorfor noen gidder å kjøpe sånn billig drittmaling! Det er en del jobb å maskere og male, og da må det for jøssenavn gå an å koste på seg litt kvalitet. God maling koster da ikke sååå mye mer! F.eks Montér har prisgaranti på maling. Anonymkode: 468b7...65c Har malt mange ganger. Brukte rusta-malingen sist gang, den er akkurat like god som de dyrere. Anonymkode: 6b55d...569 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå