Gå til innhold

Fjerne spiral for å bli gravid

piayvonne

Anbefalte innlegg

Hei! Vi skal til å prøve på baby nr 3, og skal fjerne spiralen 5. april.. 

noen med erfaring med å bli gravide etter å tatt ut mirena sprial?  
spent på tiden fremover 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg ble gravid innen 3 mnd første gang jeg fjernet, og så tok jeg i igjen og nå er det snart 11 mnd siden jeg fjernet…🙄

jeg er 33

sist jeg fjernet var jeg 29

Anonymkode: c57a4...e00

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 22.2.2022 den 20.59):

Jeg ble gravid innen 3 mnd første gang jeg fjernet, og så tok jeg i igjen og nå er det snart 11 mnd siden jeg fjernet…🙄

jeg er 33

sist jeg fjernet var jeg 29

Anonymkode: c57a4...e00

Aah! 
har to barn fra først, med første var det ikke planlagt, andregang sluttet jeg på ppiller, gikk ganske fort da, tror det var med første el.. 

aldri fjernet spiral for å bli gravid, har og fått påvist endometriose, så er en smule spent ja 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fjernet spiral for 2,5 uke siden og hadde ubeskyttet sex 2 dager etter. Fikk ømme bryster en uke etterpå men var i tvil om det var hormonene mine som herjet ville etter fjerning av spiralen eller om det var et tidlig tegn på graviditet…. Jeg kjenner kroppen min godt og har ved de to andre barna mine oppdaget graviditetene før de gjorde utslag på testene.

spørsmålet mitt er egentlig litt relatert til den første mens etter fjerning. Ved første do turen i dag oppdaget jeg at jeg blødde, det var rimelig mørkt og frisk blod. Ved hver mensen før innsett av spiral og årene tidligere, har jeg alltid hatt kraftige mens smerter 1-2 dager før blødning og gjennom hele blødningsperioden. Jeg blør også veldig mye til vanlig, hver gang jeg reiser meg opp føles det som at det fosser ned… 

i dag blør jeg, men har ingen smerter i det hele tatt. Blør så lite at jeg såvidt trenger å bruke et truse innlegg… så på grunn av dette blir jeg veldig usikker på om dette er mensen for å bære helt ærlig. 

noen som har kjennskap til endring i mensmønsyer etter fjerning av spiral hvor smertene ikke er tilstedet og blødningene er minimale? Har fortsatt sykt ømme bryster

Jeg har tatt tester og har sett skyggestteker men tror deg er for tidlig å teste uansett. Tenker jeg tolker dette som mensen om jeg blør i et par dager fremover…

beklager langt innlegg😅😅

Anonymkode: 3b6ee...3ce

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...