AnonymBruker Skrevet 21. februar 2022 #1 Skrevet 21. februar 2022 Essensielt at dere legger til hvilken denier det er snakk om Jeg bruker mye 40-80 denier, men etter ikke mer enn å ha brukt strømpebuksen 10 ganger så har den blitt slakk og løs i livet. Da kan. den ikke brukes lengre fordi den sagger mellom beina når jeg går. Vasker dem etter hvert 3-5 bruk på 40 grader i vaskepose uten tøymykner. Kjøper som regel strømpebukser fra Pierre Robert i butikk. Har strømpebuksene mine et normalt livsforløp? 😅 Anonymkode: dd1f8...f0c
Morpheus Skrevet 21. februar 2022 #2 Skrevet 21. februar 2022 Jeg bruker alltid tykke strømpebukser vinteren igjennom. Enten i fleece, ull eller bomull. De varer fort 2-4år. De vaskes selvfølgelig etter en dags bruk. Har kanskje 20-30 strømpebukser jeg veksler mellom, slik at jeg alltid har noen på lager. De blir stort sett slitt på tåen eller hælen. Da kastes de, eller jeg klipper de til og bruker de som tights eller sykkelshorts om sommeren. Før de har gjort sitt. Kjøpt de på Europris, Aliexpress eller random nettbutikker.
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2022 #3 Skrevet 21. februar 2022 Morpheus skrev (59 minutter siden): Jeg bruker alltid tykke strømpebukser vinteren igjennom. Enten i fleece, ull eller bomull. De varer fort 2-4år. De vaskes selvfølgelig etter en dags bruk. Har kanskje 20-30 strømpebukser jeg veksler mellom, slik at jeg alltid har noen på lager. De blir stort sett slitt på tåen eller hælen. Da kastes de, eller jeg klipper de til og bruker de som tights eller sykkelshorts om sommeren. Før de har gjort sitt. Kjøpt de på Europris, Aliexpress eller random nettbutikker. Ull bør ikke vaskes hver dag, strømpebukser i ull/ullblanding kan du fint henge til lufting og bruke flere ganger før vask! Anonymkode: c3e9e...9a7 3 2
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2022 #4 Skrevet 22. februar 2022 Jeg bruker også ull og bomull, sjelden jeg bruker nylon. Og de kan vare i flere år. De i bomull vaskes som regel etter en gangs bruk, vanlig 40-vask, i vaksepose så ikke glidelåser og sånt fra andre plass skal rive den opp. De i ull vakses etter 2-3 gangers bruk (henges til lufting), som helt vanlig ull. Anonymkode: e2dd4...dbe
Måneskinn Skrevet 22. februar 2022 #5 Skrevet 22. februar 2022 Jeg bruker strømpebukser på Lindex, og kjøper som regel de med 40 den, noen ganger med 80. Syns de holder kjempelenge, kjøper nye bare når det går hull på dem eller de er veldig slitt. Siste par hadde jeg vel i nærmere to år tror jeg før det var på tide å bytte. Syns også de fra Lindex holder seg meget godt både passform og i midjen. Ikke noe slappfisk der
tirben Skrevet 22. februar 2022 #6 Skrevet 22. februar 2022 Kjøpet 40-60 den og bruker de fra Orublu og Wolford. Har de i årevis. Min erfaring er at de som koster litt mer, varer mye lenger! 1
Gjest Albbas Skrevet 23. februar 2022 #7 Skrevet 23. februar 2022 Bruker mest tykke strømpebukse i ullblanding. Men syns ikke de varer nei. Falke sine for eksempel rakner alltid i skrittet etter par gangers bruk på meg. Wolford nupper noe forferdelig, men ellers mer holdbare enn noe annet. Pierre Robert nupper og rakner i skrittet. Alt annet er så dårlig kvalitet at jeg ikke gidder (nupper og rakner). Så Wolford og Pierre Robert er favoritten. Syns tynne strømpebukse holder seg mye bedre da.
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2022 #8 Skrevet 23. februar 2022 Noen som har noen idé hvorfor strømpebuksene mine blir så utrolig fort slitne og slappe på meg? 😅 Ikke superfestlig å gå rundt og gjøre ærend og så plutselig bestemmer skrittet på strømpebuksen å prøve å migrere til knærne mine ts Anonymkode: dd1f8...f0c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå