Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi jobber med en sårbar gruppe, og denne kollegaen fungerer greit med de fleste. Men så går det bare så innmari til hellvette med de han ikke fungerer med. Blir da barnslig, og nesten litt hevngjerrig om det stilles krav. Og jeg kjenner at det går på integriteten løs, om jeg ikke gjør noe.

Har snakket med ledelsen, som vil at jeg skal ordne opp. Men jeg jobber jo med dette mennesket hver dag. Ledelsen har tidligere hatt noen tøffe kamper med denne kollegaen, da han også tidligere har hatt problemer med brukere. Og er nok redde for å ta kampen.

Jeg vet at jeg gjør en god jobb, og fungerer godt med alle de andre på teamet. Men føler at denne personen ødelegger alt vi bygger opp. Noen råd?

Anonymkode: c219a...7f2

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Føler du deg komfortabel til å ta opp det med kollegaen din, på en konstruktiv måte?

Anonymkode: 292ce...fa8

Skrevet
AnonymBruker skrev (33 minutter siden):

Føler du deg komfortabel til å ta opp det med kollegaen din, på en konstruktiv måte?

Anonymkode: 292ce...fa8

Har snakket om kollegaen, som er frustrert over brukerne. Men h*n er lite åpen for tilbakemeldinger eller tips fra oss andre. Mener h*n selv gjør alt riktig. 

Er helt ærlig på at h*n ikke liker 2 av brukerne, og at de gjør arbeidshverdagen vanskeligere. Mens vi andre opplever at det er vel nettopp derfor vi er der, for å hjelpe folk med litt spesielle behov.

Lite å hente hos ledelsen, som i første omgang ville jeg skulle ta tak i dette. Men jeg er jo ikke noen overordnet, og skal jo tross alt jobbe med dette mennesket fremover også.

Anonymkode: c219a...7f2

Skrevet

Hvis du ønsker et helvete på jobb anbefales å ta konflikten med vedkommende.

Anonymkode: 6ab0e...d75

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...