Gjest gjest1 Skrevet 26. oktober 2005 #1 Skrevet 26. oktober 2005 Dersom vi får barn der vi bur no er vi avhengige av alternative stellebords-løsningar.. Har tenkt at det hadde gått an å henge stellebordet på veggen, og slå det opp, ev. ned. langs veggen når det ikkje er i bruk. Men fins det noko slikt?? Kor får ein eventuelt tak i det??
Gjest Turi Skrevet 26. oktober 2005 #2 Skrevet 26. oktober 2005 Ja, det finnes. Du får dem bla. på babyshop.
Gjest gjest1 Skrevet 26. oktober 2005 #3 Skrevet 26. oktober 2005 Ja, det finnes. Du får dem bla. på babyshop. ← Supert! Har ikkje sett det før, skjønner du, så eg var litt redd vi måtte til å snekre sjølv.. Hehe...
Gjest gjest1 Skrevet 26. oktober 2005 #5 Skrevet 26. oktober 2005 Tror jeg har sett noe slikt på Ikea.. ← *notere*
monja Skrevet 26. oktober 2005 #6 Skrevet 26. oktober 2005 Jupp, IKEA har, og så tror jeg Brio produserer et sånt. Du får dem sikkert i de fleste babybutikker.
tuji Skrevet 26. oktober 2005 #7 Skrevet 26. oktober 2005 Fant ikke noe veggmontert stellebord på IKEA, men de har dette, som jeg har sett brukt som stellebord flere steder. Minuset er at det ikke er kanter på det, så man må passe godt på. Her er et fra Babyshop (på siden der), men jeg har også sett ett fra Brio på Babyshop.
Plym Skrevet 26. oktober 2005 #8 Skrevet 26. oktober 2005 Vi har kjøpt vårt hos Fru Lyng. Det er i lyst tre, og var rimeligere en Brio sitt.
14062003 Skrevet 26. oktober 2005 #10 Skrevet 26. oktober 2005 (endret) Joa, det finnes. IKEA har ett. Og så finnes det ett i tre (som jeg har brukt på stellerom/toalett ute). Hjemme har vi ett fra Brio - som jeg liker best. De andre blir små og vinglete i forhold. Dette fra Brio er veldig stødig, veldig stort stelleflate, veldig god lagringsplass (til klær, kluter, håndklær, stellekremer, bleier) og ikke minst veldig høye kanter. Gå inn på www.babyproffsen.se søk og så skötbord, vägg, så ser du det fra Brio. Endret 26. oktober 2005 av 14062003
Smørblomsten Skrevet 26. oktober 2005 #11 Skrevet 26. oktober 2005 IKEA har! Men det ligger merkelig nok ikke ute på nettet. Koster 600-700 kr og er GODKJENT! Brio sitt er mye dyrere, og faktisk litt smalere. Vi har kjøpt Ikea sitt og i det er det god plass og bred stellematte inkl.
Gjest gjest1 Skrevet 26. oktober 2005 #12 Skrevet 26. oktober 2005 Snakka med kjære no, og det er visst vrient å henge opp noko på flisene på badet vårt... Så då får vi tenke ut noko anna alternativt. Noko på hjul eller noko samanleggbart kanskje... Men det er leeeenge til vi faktisk får bruk for eit stellebord då, så vi har god tid til å kikke litt rundt.. Hehe..
Smørblomsten Skrevet 26. oktober 2005 #13 Skrevet 26. oktober 2005 Snakka med kjære no, og det er visst vrient å henge opp noko på flisene på badet vårt... Så då får vi tenke ut noko anna alternativt. Noko på hjul eller noko samanleggbart kanskje... Men det er leeeenge til vi faktisk får bruk for eit stellebord då, så vi har god tid til å kikke litt rundt.. Hehe.. ← Vi har da også fliser på veggene, og det var ikke noe problem å henge opp med flise-borr og ekstra gode skruer!
Gjest gjest1 Skrevet 26. oktober 2005 #14 Skrevet 26. oktober 2005 Vi har da også fliser på veggene, og det var ikke noe problem å henge opp med flise-borr og ekstra gode skruer! ← Men det blir så stygt når vi tar det ned att før vi flyttar, seier han...
Gjest Violetta Skrevet 26. oktober 2005 #15 Skrevet 26. oktober 2005 Har dere en kommode dere skal ha til babyen? Kan dere ikke i så fall bruke den? Om det ikke er kanter på kan man da ganske enkelt kjøpe noen lister og skru på.
Gjest gjest1 Skrevet 26. oktober 2005 #16 Skrevet 26. oktober 2005 Har dere en kommode dere skal ha til babyen? Kan dere ikke i så fall bruke den? Om det ikke er kanter på kan man da ganske enkelt kjøpe noen lister og skru på. ← Så langt har vi ikkje tenkt enno.. Hehe... Vi kjem sikkert til å ha ein kommode på soverommet, men på badet er det ikkje plass til det. Men trur det kan vere greit med eit eller anna stelle-opplegg på badet, i nærheten av vatn og sånt liksom.. (anar ikkje kvifor eg tenker på dette ENNO, vi er da ikkje gravide ein gong...)..
Gjest Violetta Skrevet 26. oktober 2005 #17 Skrevet 26. oktober 2005 Så langt har vi ikkje tenkt enno.. Hehe... Vi kjem sikkert til å ha ein kommode på soverommet, men på badet er det ikkje plass til det. Men trur det kan vere greit med eit eller anna stelle-opplegg på badet, i nærheten av vatn og sånt liksom.. (anar ikkje kvifor eg tenker på dette ENNO, vi er da ikkje gravide ein gong...).. ← Like greit å være forberedt! Jeg er sikker på det ordner seg. Jeg selv hadde et godt gammeldags stellebord som jeg kunne slå ut når det var i bruk og sammen når det ikke var i bruk. Tok ikke stor plass. Noe lignende som det øverste her.
Gjest gjest1 Skrevet 26. oktober 2005 #18 Skrevet 26. oktober 2005 Trur nok det blir noko slikt samanleggbart for oss også, når den tid kjem! Takk for gode tips!
tuji Skrevet 27. oktober 2005 #19 Skrevet 27. oktober 2005 Vi hadde samme problem som dere, og vurderte de samme mulighetene. Vi valgte også å ikke lage hull i flisene, og endte opp med å kjøpe et sammenleggbart med mykt badekar. Men det ble noe styr å drive og legge det sammen, og det ble skikkelig trangt på badet, så nå har vi en stellematte på vaskemaskinen.
Jens Skrevet 27. oktober 2005 #20 Skrevet 27. oktober 2005 Vi kjøpte ett sammenklapp bart fra brio på baby shop. Vi er enige om att det er det smarteste vi har kjøpt av alt etter vi fikk barn!Helt genialt!!Det er hyller i det, hvor du kan oppbevare bleier, salver, papir, pysj, etc...og tåler 70 kg. Mannen min monterte det selv, og vi har også fliser. Man får med sånne plugger man tetter igjen hullene med, den dag dere tar det ned.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå