AnonymBruker Skrevet 21. februar 2022 #1 Skrevet 21. februar 2022 Jeg er på cafe og ser etter stikkontakt for å lade mobilen og spør en mann fordi betjeningen ledet meg hans retning. Han smiler lett og koser seg selv lett i skjegget. Det er jo ikke vanskelig å skjønne hva dette betyr men jeg lurer på om han gjør dette for å vise at han , ja...eller er det ubevisst gjort. Anonymkode: ed403...bef
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2022 #2 Skrevet 21. februar 2022 Føler det er på plass med en påminnelse om at mennesker er ulike. Menn er ikke en homogen gruppe med mennesker. Vi vet heller ikke hva andre tenker. Anonymkode: 12dc1...540 5 1
Kargo Skrevet 21. februar 2022 #3 Skrevet 21. februar 2022 Jeg er kanskje litt stupid, men hva er det egentlig du mener det betyr? At han er fornøyd med, og stolt av skjegget sitt? Eller kanskje noe helt annet? Du må nesten hjelpe meg litt 🤔 9
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2022 #4 Skrevet 21. februar 2022 i og med at dette er lagt inn under Seksualitet.. .. mener du at når han klør seg i skjegget så betyr det noe seksuelt? Jeg er nok en god del eldre enn TS, så jeg er ikke helt med her.. Hva skulle det bety? Anonymkode: 07add...acb
Nevian Skrevet 21. februar 2022 #5 Skrevet 21. februar 2022 Ikke engang jeg som mann skjønner hva du mener dette skal bety... 11 1
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2022 #6 Skrevet 21. februar 2022 AnonymBruker skrev (30 minutter siden): Det er jo ikke vanskelig å skjønne hva dette bety Dette var nok ikke lett for de fleste av oss, men er det litt sånn "nudge nudge, skal jeg plugge den inn, wink wink" du mener? Anonymkode: ed856...1f5
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2022 #7 Skrevet 21. februar 2022 Var alle så dumme plutselig. Jeg snakker om når noen tar seg i ansiktet, her i skjegget. Ble alle plutselig neandertalere og ikke vet hva det betyr. Ok her: https://www.klikk.no/helse/velvare/sexogsamliv/kroppssprak-3493657 Anonymkode: ed403...bef
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2022 #8 Skrevet 21. februar 2022 Nevian skrev (12 minutter siden): Ikke engang jeg som mann skjønner hva du mener dette skal bety... Da får du lære litt da siden du ligger så mye etter: https://www.klikk.no/helse/velvare/sexogsamliv/kroppssprak-3493657 Anonymkode: ed403...bef
Nevian Skrevet 21. februar 2022 #9 Skrevet 21. februar 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): https://www.klikk.no/helse/velvare/sexogsamliv/kroppssprak-3493657 Coach og tankefeltspedagog ja....det er jo noe å sette sin lit til når det kommer til menns oppførsel det også. 5 2
Tiuren Skrevet 21. februar 2022 #10 Skrevet 21. februar 2022 Om coach og tankefeltspedagog Anne Mette Svensen har rett i dette så bød jeg meg skamløst frem til min mannlige sjef på Teams idag... Håper han ikke leser samme artikkel for jeg strøk meg helt sikkert over skjegget et par ganger. FU**, husker han hadde lett hevede øyenbryn 😕 5 2 1
GammelKaktus Skrevet 21. februar 2022 #11 Skrevet 21. februar 2022 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Da får du lære litt da siden du ligger så mye etter: https://www.klikk.no/helse/velvare/sexogsamliv/kroppssprak-3493657 Anonymkode: ed403...bef
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2022 #12 Skrevet 21. februar 2022 Nevian skrev (2 minutter siden): Coach og tankefeltspedagog ja....det er jo noe å sette sin lit til når det kommer til menns oppførsel det også. Du trenger ikke å bli fornærmet kun fordi du har litt hår i ansiktet. Du trenger heller ikke å svare. Jeg vet forskjell på å bare ta seg i ansiktet og noe annet. Mitt spørsmå var enkelt. Om det var bevisst, for å vise interesse eller ubevisst. Anonymkode: ed403...bef
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2022 #13 Skrevet 21. februar 2022 Tiuren skrev (4 minutter siden): Om coach og tankefeltspedagog Anne Mette Svensen har rett i dette så bød jeg meg skamløst frem til min mannlige sjef på Teams idag... Håper han ikke leser samme artikkel for jeg strøk meg helt sikkert over skjegget et par ganger. FU**, husker han hadde lett hevede øyenbryn 😕 Ja du gjorde sikkert det om du ikke skjønner forskjell på kropspråk. og gjør alt helt likt. Anonymkode: ed403...bef
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2022 #14 Skrevet 21. februar 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Ja du gjorde sikkert det om du ikke skjønner forskjell på kropspråk. og gjør alt helt likt. Anonymkode: ed403...bef Tiuren skrev (5 minutter siden): Om coach og tankefeltspedagog Anne Mette Svensen har rett i dette så bød jeg meg skamløst frem til min mannlige sjef på Teams idag... Håper han ikke leser samme artikkel for jeg strøk meg helt sikkert over skjegget et par ganger. FU**, husker han hadde lett hevede øyenbryn 😕 For det er nemlig slik at øyebrynrykk kombineres med andre deler av ansiktet ditt, men det tenkte du ikke på i din latterliggjørende innlegg. Anonymkode: ed403...bef
Kargo Skrevet 21. februar 2022 #15 Skrevet 21. februar 2022 Vel, det meste man gjør kan tolkes i en eller annen retning, men hvis jeg føler for å klø meg på armen eller kneet eller i skjegget så gjør jeg det uten å ofre mine omgivelser en tanke.
Jdz Skrevet 21. februar 2022 #16 Skrevet 21. februar 2022 Jaja, da vet jeg i alle fall hva jeg skal gjøre framover om jeg vil bruke kroppsspråk for å invitere til sex 🤣 Jeg visste faktisk ikke at dette var en greie, men jeg vet faktisk ikke om jeg er berettiget til å snakke for alle menn...
Nevian Skrevet 21. februar 2022 #17 Skrevet 21. februar 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Du trenger ikke å bli fornærmet kun fordi du har litt hår i ansiktet. Du trenger heller ikke å svare. Jeg vet forskjell på å bare ta seg i ansiktet og noe annet. Mitt spørsmå var enkelt. Om det var bevisst, for å vise interesse eller ubevisst. Anonymkode: ed403...bef Kjenner meg bare ikke igjen i noe som helst av det - kanskje med unntak av at jeg muligens kan rette meg opp hvis jeg sitter som en slask i det et blikkfang kommer gående. Så da er vi i beste fall på ubevisst på 14 av 15 punkt.
ValarMorghulis Skrevet 21. februar 2022 #18 Skrevet 21. februar 2022 Dette må være en av de teiteste trådene jeg har kommet over, godt å se at jeg ikke var den eneste som ikke forsto noe som helst av hva TS snakket om. Ifølge den linken så tror vel halve arbeidsplassen min at jeg er interessert i sex siden jeg ofte tar armene bak nakken 7
Katten.2.0 Skrevet 21. februar 2022 #19 Skrevet 21. februar 2022 Jeg klør og stryker i skjegget hovedsakelig for at det enten klør eller at jeg tenker. 1
Tiuren Skrevet 21. februar 2022 #20 Skrevet 21. februar 2022 14 minutter siden, AnonymBruker said: Du trenger ikke å bli fornærmet kun fordi du har litt hår i ansiktet. Du trenger heller ikke å svare. Jeg vet forskjell på å bare ta seg i ansiktet og noe annet. Mitt spørsmå var enkelt. Om det var bevisst, for å vise interesse eller ubevisst. Anonymkode: ed403...bef 11 minutter siden, AnonymBruker said: Ja du gjorde sikkert det om du ikke skjønner forskjell på kropspråk. og gjør alt helt likt. Anonymkode: ed403...bef 9 minutter siden, AnonymBruker said: For det er nemlig slik at øyebrynrykk kombineres med andre deler av ansiktet ditt, men det tenkte du ikke på i din latterliggjørende innlegg. Anonymkode: ed403...bef Ja, jeg er nok stokk dum neandertaler. Ikke så belest som andre. Kan du fortelle meg om disse signalene universelle og gjelder for alle?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå