Ullvott Skrevet 5. september #501 Skrevet 5. september Folka fra Norges tøffeste, denne sesongen. De er riktignok sterke, men det er temmelig mye ego der, så jeg er ikke så sikker på om de gidder å redde noen som helst.
Cid Skrevet 5. september #502 Skrevet 5. september Ullvott skrev (2 minutter siden): Folka fra Norges tøffeste, denne sesongen. De er riktignok sterke, men det er temmelig mye ego der, så jeg er ikke så sikker på om de gidder å redde noen som helst. Så lenge du ikke er en bjørn så er du nok trygg
Anna Maria Skrevet 5. september #503 Skrevet 5. september Alchemy of souls Jang Uk kommer definiftivt til å redde meg..
Hello katt Skrevet 25. september #505 Skrevet 25. september Programlederne i Ancient Aliens? Blir jeg bortført? 😄
Pawn Hearts Skrevet 27. oktober #509 Skrevet 27. oktober (endret) Hudson og Rex. Jeg synes jeg hører bjeffing allerede. Endret 27. oktober av Pawn Hearts
Marihønepøne Skrevet 27. oktober #510 Skrevet 27. oktober Denne gangen har jeg flaks. Jason Gideon, Aaron Hotchner, Elle Greenaway, Derek Morgan, Spencer Reid og Penelope Garcia. Dette skal gå bra!
Stacy__ Skrevet søndag kl. 20:47 #512 Skrevet søndag kl. 20:47 Henrik den 8. kommer å henter meg, jeg driver å ser på The Tudors 😅 Eller jeg tror ikke han gidder å redde meg, det er vel ingen gode kandidater til å redde meg i den seieren egentlig…
Titania Skrevet søndag kl. 23:16 #513 Skrevet søndag kl. 23:16 The sandman 😅 Tror ikke han er den verste å ha på sin side 🤔
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå