Hydrium Skrevet 31. august #481 Skrevet 31. august Cid skrev (3 minutter siden): Stigen Stig redder dagen 🪜👱🏼♂️ Hvem ville du blitt kidnappet av? Om du måtte velge? 😋
Cid Skrevet 31. august #483 Skrevet 31. august Hydrium skrev (2 timer siden): Hvem ville du blitt kidnappet av? Om du måtte velge? 😋 Deg? Hehe om det måtte vært en kjent person så hadde det måtte blitt en jeg likte, kanskje Linni Meister
Marihønepøne Skrevet 1. september #484 Skrevet 1. september 10-12 år gamle Trevor som elsker Diana Ross over alt på jord, klassekameraten han er forelska i, presten som prøver å frelse ham over i de mer heterofile rekker og personalet på sykehuset han havner på etter et selvmordsforsøk. Mer spesifikt den unge, kjekke mannlige pleieassistenten som også elsker Diana Ross. Er usikker på hvem som vil være mest nyttig, men det blir kanskje pleieassistenten? Presten regner jeg ikke med engang, jeg greier meg uten hans hjelp. Eller, disse gutta er vel godt voksne nå og kan jo ha nyttige yrker eller skills, for filmen er noen år gammel. Det er som kjent en stund siden Diana Ross var et idol.
Cid Skrevet 1. september #485 Skrevet 1. september Marihønepøne skrev (8 minutter siden): 10-12 år gamle Trevor som elsker Diana Ross over alt på jord, klassekameraten han er forelska i, presten som prøver å frelse ham over i de mer heterofile rekker og personalet på sykehuset han havner på etter et selvmordsforsøk. Mer spesifikt den unge, kjekke mannlige pleieassistenten som også elsker Diana Ross. Er usikker på hvem som vil være mest nyttig, men det blir kanskje pleieassistenten? Presten regner jeg ikke med engang, jeg greier meg uten hans hjelp. Eller, disse gutta er vel godt voksne nå og kan jo ha nyttige yrker eller skills, for filmen er noen år gammel. Det er som kjent en stund siden Diana Ross var et idol. Film navn?
Hello katt Skrevet 1. september #486 Skrevet 1. september Sheldon og Penny fra The Big Bang Theory. 😂
Marihønepøne Skrevet 1. september #487 Skrevet 1. september (endret) Cid skrev (2 timer siden): Film navn? En kortfilm fra 1994, Trevor. Søt film, men også totalt hjerteskjærende. Endret 1. september av Marihønepøne La inn feil lenke
Cid Skrevet 1. september #488 Skrevet 1. september Høres mistenkelig likt ut en bok som vi ble lest på barneskolen en gang.
Disney Adult Skrevet 1. september #489 Skrevet 1. september (endret) Criminal Minds. Føler meg ganske trygg altså. Endret 1. september av Disney Adult 1 1
Cid Skrevet 1. september #491 Skrevet 1. september Sola de skrev (2 minutter siden): Vera og gjengen Sprek gammel dame
Sola de Skrevet 1. september #492 Skrevet 1. september Cid skrev (4 minutter siden): Sprek gammel dame Ja, kan du tro hun blir 80 neste år
Marihønepøne Skrevet 1. september #493 Skrevet 1. september Cid skrev (12 timer siden): Høres mistenkelig likt ut en bok som vi ble lest på barneskolen en gang. Når gikk du på barneskolen?
Cid Skrevet 1. september #494 Skrevet 1. september Marihønepøne skrev (2 timer siden): Når gikk du på barneskolen? Fra 1997 til 2004, var en gang på tidlig 2000 tallet at vi ble fortalt historien.
Vanja2345 Skrevet 1. september #495 Skrevet 1. september Da blir det Richelle og Orson fra Gift ved første blikk UK. Føler meg IKKE safe😆
Hydrium Skrevet 1. september #496 Skrevet 1. september Cid skrev (21 timer siden): Deg? Hehe om det måtte vært en kjent person så hadde det måtte blitt en jeg likte, kanskje Linni Meister Da må du slutte å se på serier med skummle folk, det er ikke aktuelt for meg å bli jaktet på av Redington
Marihønepøne Skrevet 1. september #497 Skrevet 1. september Cid skrev (37 minutter siden): Fra 1997 til 2004, var en gang på tidlig 2000 tallet at vi ble fortalt historien. Denne filmen er fra 1994 og er en del av The Trevor Project, en organisasjon for selvmordsforebygging i LGBTQ+ befolkningen. Vet ingenting om det annet enn at det er et amerikansk opplegg, men det er vel ikke umulig at det er utgitt en form for bok eller hefte i den anledning og at en idealistisk lærer har skaffa tilveie materiale til dere. Men da får vi vel kanskje avslutte så vi ikke sporer av tråden helt. De som skal redde meg fra kidnapping i dag er gjengen fra En av oss lyver. Har mere tro på de, de er jo både smarte og dristige. Men håper jeg slipper å ha med morderne i denne redningsgjengen min...
Rosewood Skrevet 4. september #498 Skrevet 4. september White lotus, sesong 2. Hjelp meg Theo James 🥹
JimmyOlsen Skrevet 4. september #499 Skrevet 4. september Gjengen i Mobland. Hjelpes, det blir ikke pent.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå