Gå til innhold

Du har blitt kidnappet. Karakterene fra det siste TV-programmet du så kommer for å redde deg. Hvem skal redde deg?

Fremhevede innlegg

Skrevet
Cid skrev (3 minutter siden):

Stigen Stig redder dagen 🪜👱🏼‍♂️

Hvem ville du blitt kidnappet av? Om du måtte velge? 😋

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gjengen i Clarksons farm :fnise:

• Nyttig 1
Skrevet
Hydrium skrev (2 timer siden):

Hvem ville du blitt kidnappet av? Om du måtte velge? 😋

Deg? :lur:

Hehe :P om det måtte vært en kjent person så hadde det måtte blitt en jeg likte, kanskje Linni Meister :hehe:

Skrevet

10-12 år gamle Trevor som elsker Diana Ross over alt på jord, klassekameraten han er forelska i, presten som prøver å frelse ham over i de mer heterofile rekker og personalet på sykehuset han havner på etter et selvmordsforsøk. Mer spesifikt den unge, kjekke mannlige pleieassistenten som også elsker Diana Ross. 

Er usikker på hvem som vil være mest nyttig, men det blir kanskje pleieassistenten? Presten regner jeg ikke med engang, jeg greier meg uten hans hjelp.

Eller, disse gutta er vel godt voksne nå og kan jo ha nyttige yrker eller skills, for filmen er noen år gammel. Det er som kjent en stund siden Diana Ross var et idol. 

Skrevet
Marihønepøne skrev (8 minutter siden):

10-12 år gamle Trevor som elsker Diana Ross over alt på jord, klassekameraten han er forelska i, presten som prøver å frelse ham over i de mer heterofile rekker og personalet på sykehuset han havner på etter et selvmordsforsøk. Mer spesifikt den unge, kjekke mannlige pleieassistenten som også elsker Diana Ross. 

Er usikker på hvem som vil være mest nyttig, men det blir kanskje pleieassistenten? Presten regner jeg ikke med engang, jeg greier meg uten hans hjelp.

Eller, disse gutta er vel godt voksne nå og kan jo ha nyttige yrker eller skills, for filmen er noen år gammel. Det er som kjent en stund siden Diana Ross var et idol. 

Film navn?

Skrevet

Sheldon og Penny fra The Big Bang Theory. 😂

Skrevet (endret)
Cid skrev (2 timer siden):

Film navn?

En kortfilm fra 1994, Trevor.

Søt film, men også totalt hjerteskjærende. 

Endret av Marihønepøne
La inn feil lenke
Skrevet

Høres mistenkelig likt ut en bok som vi ble lest på barneskolen en gang.

Skrevet (endret)

Criminal Minds' Cast Real-Life Relationships | First For Women

Criminal Minds. Føler meg ganske trygg altså.

Endret av Disney Adult
  • Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Vera og gjengen 5188e69bf7d0b60b4b6c58dcc5709448ed349fa4

Skrevet
Sola de skrev (2 minutter siden):

Vera og gjengen 5188e69bf7d0b60b4b6c58dcc5709448ed349fa4

Sprek gammel dame :klappe:

Skrevet
Cid skrev (4 minutter siden):

Sprek gammel dame :klappe:

Ja, kan du tro hun blir 80 neste år :sjokkert: 

Skrevet
Cid skrev (12 timer siden):

Høres mistenkelig likt ut en bok som vi ble lest på barneskolen en gang.

Når gikk du på barneskolen?

Skrevet
Marihønepøne skrev (2 timer siden):

Når gikk du på barneskolen?

Fra 1997 til 2004, var en gang på tidlig 2000 tallet at vi ble fortalt historien.

Skrevet

Da blir det Richelle og Orson fra Gift ved første blikk UK. Føler meg IKKE safe😆

Skrevet
Cid skrev (21 timer siden):

Deg? :lur:

Hehe :P om det måtte vært en kjent person så hadde det måtte blitt en jeg likte, kanskje Linni Meister :hehe:

Da må du slutte å se på serier med skummle folk, det er ikke aktuelt for meg å bli jaktet på av Redington :forsvar:

Skrevet
Cid skrev (37 minutter siden):

Fra 1997 til 2004, var en gang på tidlig 2000 tallet at vi ble fortalt historien.

Denne filmen er fra 1994 og er en del av The Trevor Project, en organisasjon for selvmordsforebygging i LGBTQ+ befolkningen. Vet ingenting om det annet enn at det er et amerikansk opplegg, men det er vel ikke umulig at det er utgitt en form for bok eller hefte i den anledning og at en idealistisk lærer har skaffa tilveie materiale til dere. 

Men da får vi vel kanskje avslutte så vi ikke sporer av tråden helt. 

De som skal redde meg fra kidnapping i dag er gjengen fra En av oss lyver. Har mere tro på de, de er jo både smarte og dristige. Men håper jeg slipper å ha med morderne i denne redningsgjengen min...

Skrevet

White lotus, sesong 2. Hjelp meg Theo James 🥹

Skrevet

Gjengen i Mobland. Hjelpes, det blir ikke pent. :P

Skrevet

Wednesday Addams og uncle Fester

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...