Gå til innhold

Du har blitt kidnappet. Karakterene fra det siste TV-programmet du så kommer for å redde deg. Hvem skal redde deg?

Gladikaffe

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det var ikke noen direkte hovedperson, men det ser ut til at Rolling Stones, Alice Cooper, David Bowie, James Brown, Aretha Frankling og Sly fra « Sly and the family stone» Jim Morrison pluss noen medhjelpere kommer meg til unnsetning - jeg husker ikke om Frank Zappa var med i det jeg så i dag eller det jeg så i går. Edit: Tina Turner er også til hjelp

Endret av absinthia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Christina Vukicevic, Jann Post og Vebjørn Rodal. Jeg er ikke sprek nok til at de skal redde meg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Juni Lunde, Astrid Anker Hansen eller Rolf. Evt. Svein Krogstad, Ninni eller Jens August. 💁‍♀️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ramona1970 skrev (16 minutter siden):

Jeg ser ikke på TV, så jeg er fortsatt hos kidnapperne gitt :P

Du har vel sett noe før?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jeg blir funnet raskt, heldigvis! For Sherlock Holmes og Watson finner meg.. 😄 ser på Elementalist 😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
cas12 skrev (1 minutt siden):

Ja 😂

Mens de står der og skal til å torturere deg så kommer det en fotballspiller og sparker fotballen så hardt at kidnapperen mister sine faktiske baller 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

FlyBabe skrev (Akkurat nå):

jeg blir funnet raskt, heldigvis! For Sherlock Holmes og Watson finner meg.. 😄 ser på Elementalist 😄

Den med hun dama som er Watson?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (1 minutt siden):

Mens de står der og skal til å torturere deg så kommer det en fotballspiller og sparker fotballen så hardt at kidnapperen mister sine faktiske baller 😅

😂😂😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...