Gå til innhold

Mistet lysten på sex med min narsissistiske mann

Anbefalte innlegg

Skrevet

Klarer ikke være intim med mannen lenger. Tidligere har jeg klart å se forbi oppførselen hans, men det siste halve året har det blitt så ille at jeg ikke lenger har lyst til å være intim med han. Vet ikke hvordan jeg skal forklare det for han. Er jo ikke alltid han oppfører seg dårlig, men selv i gode perioder misliker jeg han. Noen andre i lignende situasjon? 

Anonymkode: c0415...abc

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg hadde en narsissistisk kjæreste. Jeg var veldig seksuelt tiltrukket av han. Han brukte sex og intimitet som maktmiddel, og la store begrensninger på dette. Dessverre fikk jeg ikke mindre lyst. Gjorde det slutt fordi jeg ikke klarte den psykiske mishandlingen lengre

Anonymkode: 1c823...a53

• Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Hvordan kan noen ha lyst på sex med en 5-åring? Det er det de er. 

Anonymkode: d4dd8...794

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (36 minutter siden):

Klarer ikke være intim med mannen lenger. Tidligere har jeg klart å se forbi oppførselen hans, men det siste halve året har det blitt så ille at jeg ikke lenger har lyst til å være intim med han. Vet ikke hvordan jeg skal forklare det for han. Er jo ikke alltid han oppfører seg dårlig, men selv i gode perioder misliker jeg han. Noen andre i lignende situasjon? 

Anonymkode: c0415...abc

Gjør det slutt? Hvorfor må du absolutt være sammen med en som ødelegger deg?

• Liker 1
Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker said:

Hvordan kan noen ha lyst på sex med en 5-åring? Det er det de er. 

På mange måter stoppet deres emosjonelle utvikling da de var fem år, men på noen områder kan de fungere som voksne menn. En ting som karakteriserer en narsissist, er mange sexpartnere, så ja, flere har lyst på dem. 
En narsissist vil gjerne forgudes. I mitt tilfelle var han ekstremt dyktig til sex og veldig empatisk der. Ikke fordi han ønsket meg en god opplevelse, men han ønsket å fremstille seg selv som dyktig.

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

På mange måter stoppet deres emosjonelle utvikling da de var fem år, men på noen områder kan de fungere som voksne menn. En ting som karakteriserer en narsissist, er mange sexpartnere, så ja, flere har lyst på dem. 
En narsissist vil gjerne forgudes. I mitt tilfelle var han ekstremt dyktig til sex og veldig empatisk der. Ikke fordi han ønsket meg en god opplevelse, men han ønsket å fremstille seg selv som dyktig.

Jeg har også vært med en narsissist, sexen jeg har med min nåværende partner kan ikke sammenlignes. Han kan slikke meg i en halvtime fordi han elsker det. Han andre hadde nok kastet opp bare av tanken. De er vel forskjellige de også, men når følelsesregisteret og det emosjonelle er så underutviklet så blir de jammen ikke mye til mann. 

• Liker 1
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg har også vært med en narsissist, sexen jeg har med min nåværende partner kan ikke sammenlignes. Han kan slikke meg i en halvtime fordi han elsker det. Han andre hadde nok kastet opp bare av tanken. De er vel forskjellige de også, men når følelsesregisteret og det emosjonelle er så underutviklet så blir de jammen ikke mye til mann. 

Tror ikke jeg kommer opp på høyde igjen med noen mann sammenlignet med min narsissistiske eks med tanke på det tekniske, men intimiteten var fraværende. De knytter jo ikke de følelsesmessige bånd som oss andre. Elsker ikke. alt er transaksjonelt. 
Det er fint du har en bedre sexpartner i han nye. 

Skrevet

Nå høres det nesten ut som narsissister er generelt gode på sex, men det er de ikke 😂

Anonymkode: e8621...e31

• Liker 3
  • Hjerte 2
Skrevet

Jeg er også skrudd sammen sånn at når samboer behandler meg dårlig, forsvinner all min lyst på han!

Anonymkode: 807bf...253

• Liker 3
Skrevet

Jeg har vært sammen med en slik mann og jeg klarte ikke ha sex med han. For den var elendig. Og i tillegg masa han om å få tisse på meg. Hjelpe meg, om jeg lar en psykopat dominere og ydmyke meg på det viset, så jeg stakk til slutt. 

Anonymkode: 6313e...5b3

• Hjerte 1
Skrevet

Veldig bra du Ikke har lyst på han. Så kan du gå og finne deg en snill mann isteden

Anonymkode: 07470...17b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...