Gå til innhold

Påvirker det samleiet for mannens del om damen ikke er våt nok?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg sliter med å bli våt under sex selv om jeg ønsker meg sex. Merker menn dette? Jeg er ikke i et fast forhold og vil derfor ikke spørre direkte. Gjør det sexen mindre bra ved at det ikke er like god gli, eller er det like godt?

Anonymkode: 8c6c5...f0c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Virker som om mennene syns det er deiligere om hun ikke er våt, for da er hun trangere. 

Anonymkode: b5d27...e0d

• Liker 1
Skrevet

Vel, det er bedre enn å bli kliss-klass med urin fra såkalt squirting.

Anonymkode: 1df60...b75

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Virker som om mennene syns det er deiligere om hun ikke er våt, for da er hun trangere. 

Så det blir ikke tørt og "vondt"? Er redd det er vondt å penetrere noe som ikke glir godt nok, spesielt da det er ganske trangt å komme seg inn.

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Så det blir ikke tørt og "vondt"? Er redd det er vondt å penetrere noe som ikke glir godt nok, spesielt da det er ganske trangt å komme seg inn.

Nei det tviler jeg på. Hører menn klage mer om dama er våt. Det veier tyngre at det er trangt for han. Det vil ikke være godt for deg da, veldig vondt å bli penetrert når man ikke er våt syns jeg. 

Skrevet

Best når det er vått, da glir det bedre.

Det kan bli vondt hvis hun er tørr.

Anonymkode: 26160...622

• Liker 5
Skrevet

Glidemiddel 

Anonymkode: eb452...047

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

Er redd det er vondere for din del. Men er jo ikke veldig godt for han heller.

Finnes jo veldig mye godt glidemiddel på markedet da. Både silikon, vannbasert og hybrider. Ikke koster det mye heller👍🏻

Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker said:

Hæ, men det er ikke mye behagelig å komme inn i henne hvis hun alldeles ikke er våt. Kjennes da alldeles ikke riktig ut! Kan ikke skjønne at noen kan syns det er særlig kjekt; hverken hun eller han.

Sist (den foreløpig ENE gangen, tror jeg) det hendte meg og min kjære måtte jeg seriøst lure på hvilket hull hun hadde dyttet den inn i. Ble helt satt ut av det en god stund. Kjentes ikke ut som vagina! Ja, ok, det kjennes kanskje trangere ut, men ikke på en spesielt god måte syns jeg. Mer som en desperat motstridig kamp enn som den kosen det skal være og pleier å være.

Er det virkelig menn som syns dette er direkte bra? Folk er ikke riktig kloke!!!

Har nesten ikke opplevd dette selv mer enn "1 av 1000" ganger, og da har tanken vært litt sånn "ufff, der var vi ikke helt heldige, hvordan går nå dette?" Den ene andre gangen jeg husker var med en eks da det var altfor tørt,  og da fikk jeg skadet hud på mye av penis som ikke var helt bra igjen før det hadde gått en uke eller to! Orker ikke tenke på hvordan hun må ha følt seg, men hun var veldig seksuelt dysfunksjonell, dessverre. Trolig etter overgrep/voldtekt før "min tid" som hun aldri ville snakke om.  Dette var etter måneder uten sex, en av de siste gangene før vi brøt opp. 

Men altså, det skal IKKE være sånn!!! 

Er dette et tilbakevendende problem vil jeg tro det er smart å ha glidemiddel tilgjengelig. En partner som det går an å være åpen nok med til å ha sex med, burde vise forståelse nok til å godta en så opplagt praktisk løsning!

Anonymkode: 37f62...ad1

• Liker 6
Skrevet
On 2/21/2022 at 5:45 PM, AnonymBruker said:

Jeg sliter med å bli våt under sex selv om jeg ønsker meg sex. Merker menn dette? Jeg er ikke i et fast forhold og vil derfor ikke spørre direkte. Gjør det sexen mindre bra ved at det ikke er like god gli, eller er det like godt?

Ja vi merker det. Mange liker at det akkurat er vått nok til at man får pikken inn. Da blir det skikkelig trangt og godt.

Anonymkode: 64e7c...3fa

• Liker 1
Skrevet

Det er svært ubehagelig å prøve å tvinge penis inn i en skjede som er alt for tørr. Det er ingen som liker det. Har vært ute for det med full og overivrig dame som trengte seg ned på meg. Au au au.

Blir det for vått, så er ikke det bra heller, da kjenner man ikke så mye.

Bruk glidemiddel hvis du ikke synes du er våt nok.

Anonymkode: 9fe58...5fd

• Liker 1
Skrevet

Mannen min sørger for at jeg blir våt før vi har sex,for han blir sår om jeg er tørr.

Det samme blir jeg.

• Liker 4
Skrevet

Det er bare å ta ansvar, og ha glidemiddel på lur. Å onanere på en tørr klitoris, er heller ingen høydare. 

Eksen hadde lite følsomhet, og jeg litt tynn penis, så hun kunne faktisk be meg penetrere, før hun ble ordentlig våt. Men det var jo aldri sånn at det var tørt mot tørt. Vi tilpasset tempoet, etter friksjonen. 

Anonymkode: abe73...4d5

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 21.2.2022 den 17.46):

Min oppfatning er helt motsatt. Lite våt = smertefullt. 

• Liker 2
Skrevet

Jeg er i forhold, men jeg må være våt for å kunne nyte sexen. Elsker kjæresten min, så blir alltid våt, han er ganske stor så de få gangene hvor han har gått for fort frem før jeg er blitt våt nok har det vært vondt. 

Anonymkode: 0301d...b68

Skrevet
Hr. Aktiv skrev (2 timer siden):

Min oppfatning er helt motsatt. Lite våt = smertefullt. 

Enig!

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 21.2.2022 den 17.46):

Nei det er ikke min erfaring. Da hører jeg AO noen ganger😂 Er jeg våt holder de ut lengre ja, men hele sexen blir mye bedre for de. 

Anonymkode: 98813...073

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 24.2.2022 den 1.50):

Det er svært ubehagelig å prøve å tvinge penis inn i en skjede som er alt for tørr. Det er ingen som liker det. Har vært ute for det med full og overivrig dame som trengte seg ned på meg. Au au au.

Blir det for vått, så er ikke det bra heller, da kjenner man ikke så mye.

Bruk glidemiddel hvis du ikke synes du er våt nok.

Anonymkode: 9fe58...5fd

Helt enig... Jeg er dame da. Jeg blir som regel for våt, men hvis han tar ut penisen litt og inn igjen roer deg seg litt. Da blir det perfekt. 

Anonymkode: 98813...073

AnonymBruker
Skrevet

Vi bruker glidemiddel hver gang vi har sex. Ser ikke problemet med det.

Anonymkode: c5ead...c16

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...