AnonymBruker Skrevet 21. februar 2022 #21 Skrevet 21. februar 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Men det stemmer ikke med det den ansatte sa. Han sa at jeg skal BARE betale 3 ukers leie, og IKKE 1 måned leie. Ts Anonymkode: 69cfa...7a1 Be om å få det skriftlig. Det er mulig de mener at du kan slippe betale den siste uken. Om de vil pusse opp eller noe, så er det en mulighet. Men be om å få det skriftlig, så vet du hva du skal forholde deg til. Anonymkode: f845e...6c0 3
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2022 #22 Skrevet 21. februar 2022 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Men det stemmer ikke med det den ansatte sa. Han sa at jeg skal BARE betale 3 ukers leie, og IKKE 1 måned leie. Ts Anonymkode: 69cfa...7a1 Du får ringe kommunen på nytt i morgen da. Anonymkode: 215b2...6a1 2
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2022 #23 Skrevet 21. februar 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Men hva med 3 ukers leie? Ts Anonymkode: 69cfa...7a1 Det høres jo ut som du slipper oppsigelsestiden og kun betaler for tre uker,kanskje de har en som vil flytte inn, men at det tar tre uker å ordne det formelle. Anonymkode: 91380...ae0 2
Gjest Blondie65 Skrevet 22. februar 2022 #24 Skrevet 22. februar 2022 Du må betale i hele oppsigelsestiden din TS. Det eneste springende punktet er når oppsigelsestiden starter. Jeg tror at svaret du har fått betyr at din oppsigelsestid løper fra dato til dato, ikke fra 1. i måneden som flere her har sagt. Dette står i din kontrakt, eller du kan få svaret fra din kontakt hos kommunen. Altså: Hvis du sier opp i dag, skal du betale hele mars og tre uker i april.
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2022 #25 Skrevet 22. februar 2022 Siden dette er en kommunal leilighet, kan det hende de opererer med andre frister enn vanlig. Jeg vil derfor råde TS til å ta kontakt med kommunen igjen og få det skriftlig hvor lenge du må betale. Jeg vil også nevne at du kan flytte ut før oppsigelsestiden. Oppsigelsestiden gjelder bare betaling, så du kan flytte ut når du vil bare du betaler det du skal. Anonymkode: 1c75f...049 4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå