BraNok Skrevet 21. februar 2022 #1 Del Skrevet 21. februar 2022 Hei. Vil dere anbefale meg en god bok? 😊 Jeg elsker å lese, uavhengig av sjanger bare den fenger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mereo Skrevet 21. februar 2022 #2 Del Skrevet 21. februar 2022 Julosaurusen - Tom Fletcher🙈😆 Om du liker å le litt og ikke bryr deg om at det er en barnebok. Sannsynligvis bedre på engelsk enn norsk. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2022 #3 Del Skrevet 22. februar 2022 Jeg driver og pløyer meg igjennom bøkene av Belinda Bauer for tiden. Synes hun skriver bra, og det er stemningen fra de små landsbyene i en litt dyster, øde del av England som fenger meg. Krim. Anonymkode: 4c943...e8a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2022 #4 Del Skrevet 22. februar 2022 tre små venner skrevet av Kjell Aukrust. Men jeg har alltid hatt sansen for Solan og Ludvig, og de karakterene der da. Beitostølen - Erling Stordahl. Han er riktignok blind, men gjorde mye mer for samfunnet enn mange som aldri har vært blinde, eller slitt med hans problemer. Anonymkode: 25ad1...521 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 22. februar 2022 #5 Del Skrevet 22. februar 2022 I morgen var jeg alltid en løve, av Arnhild Lauveng Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
riborghf_91@hotmai Skrevet 24. februar 2022 #6 Del Skrevet 24. februar 2022 Synes denne boken er veldig interessant. https://payhip.com/b/w9gU4 Men så er jeg også blitt ganske interessert i å spise mer mat som ikke er så prosessert. Tenker at dette er fin inspirasjon til å dyrke mer mat selv ut på våren. Spørs hva slags type lesestoff du er ute etter, men dette er i alle fall det første jeg tenkte på Fant et fint bilde til inspirasjon Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Motelvibes Skrevet 5. juni 2022 #7 Del Skrevet 5. juni 2022 Der krepsene synger Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2022 #8 Del Skrevet 6. juni 2022 BraNok skrev (På 21.2.2022 den 17.21): Hei. Vil dere anbefale meg en god bok? 😊 Jeg elsker å lese, uavhengig av sjanger bare den fenger. Tiller sine bøker.... Anonymkode: 4c4be...81c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2022 #9 Del Skrevet 6. juni 2022 Finnegans wake. Anonymkode: a7b93...dc5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2022 #10 Del Skrevet 6. juni 2022 The power of Habit Anonymkode: 53fb8...8ae Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå