AnonymBruker Skrevet 21. februar 2022 #1 Skrevet 21. februar 2022 Hallo en fyr jeg ser ofte men kjenner han ikke, har kanskje i nesten 1 år vist intresse, men har ignorert hele veien inntil nylig, når jeg begynner å vise interesse tilbake begynner han å bli kald, så er jeg kald tilbake så er han interessert igjen osv. dette er snakk om nesten et år. hva er greia hans tror dere? jeg kan ikke finne noe svar på det egenhånd Anonymkode: 5a930...3d3
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2022 #2 Skrevet 21. februar 2022 Han er en guttevalp. De oppfører seg sånn. Drit i han Anonymkode: 0628b...51a
tussi680 Skrevet 21. februar 2022 #3 Skrevet 21. februar 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hallo en fyr jeg ser ofte men kjenner han ikke, har kanskje i nesten 1 år vist intresse, men har ignorert hele veien inntil nylig, når jeg begynner å vise interesse tilbake begynner han å bli kald, så er jeg kald tilbake så er han interessert igjen osv. dette er snakk om nesten et år. hva er greia hans tror dere? jeg kan ikke finne noe svar på det egenhånd Anonymkode: 5a930...3d3 Som man reder så ligger man. Tenk deg selv da....bare motsatt vei. I over et år? Hadde ikke du blitt forvirret og?
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2022 #4 Skrevet 21. februar 2022 tussi680 skrev (1 minutt siden): Som man reder så ligger man. Tenk deg selv da....bare motsatt vei. I over et år? Hadde ikke du blitt forvirret og? er det min skyld? jeg var ikke interessert da men er det nå Anonymkode: 5a930...3d3
tussi680 Skrevet 21. februar 2022 #5 Skrevet 21. februar 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): er det min skyld? jeg var ikke interessert da men er det nå Anonymkode: 5a930...3d3 Du sa ikke fra nok da vet du.
anonymbruker2312 Skrevet 21. februar 2022 #6 Skrevet 21. februar 2022 Hvilket spill er dette. Skal dere holde på slik i 10 år til..? Ser ut som både du og han vil ha det dere ikke kan få, noe som er svært usunt i lengden. Bør fikses på. Jeg hadde aldri holdt ut med slik mind-game, for barnslig for meg. Han er nok ikke klar i det hele tatt for noe forhold.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå