Gjest Kjersti12 Skrevet 14. oktober 2002 #1 Del Skrevet 14. oktober 2002 Hei... Har noen forskjellige messing 'ting' stående, som jeg kunne tenke meg å gjøre rene, blanke og fine, mens jeg allikevel går her hjemme med influensa. Noen som har ideer/erfaring med hvordan jeg kan hjemmesnekre et 'middel' som gjør messingen ren, blank og fin? Håper på svar, da jeg ikke er så god til å ligge under dyna hele dagen Kjersti Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 14. oktober 2002 #2 Del Skrevet 14. oktober 2002 Bruk Gloria pulver på en klut med Zalo - gni det inn og skyll av- kjempefint . Ellers kan du bruke Pep og sitronsaft - virker på samme måten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Brunhilde Skrevet 14. oktober 2002 #3 Del Skrevet 14. oktober 2002 Like mengder zalo og sitronsyre i varmt vann...Blir ikke like fint som med messingpuss,men nesten.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mikromina Skrevet 18. oktober 2002 #4 Del Skrevet 18. oktober 2002 Bruk JIF baderom. Spray på, la det virke noen minutter og vask det bort med oppvaskbørste eller klut. Funker som bare juling! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå