AnonymBruker Skrevet 21. februar 2022 #1 Del Skrevet 21. februar 2022 Jeg visste ikke hvilken kategori jeg skulle publisere dette innlegget i, så jeg bare publiserer det her… Jeg har hatt langt hår lenge, men jeg vurderer å klippe meg kort fordi jeg føler at jeg ikke kler langt hår, jeg føler meg rett og slett stygg, noe som har gjort meg veldig usikker på meg selv... Jeg tror jeg hadde kledd kort hår bedre, og jeg tror jeg hadde hatt bedre selvtillit om jeg hadde hatt kort hår... Jeg har også veldig tykt hår, så håret mitt bruker en evighet på å tørke, det tar lang tid å ordne det på morgenen osv… Jeg har så lyst til å bestille en frisørtime til helga, men greia er at jeg har sosialangst og hater å gå til frisøren, og jeg er redd for at jeg kommer til å angre etterpå… Hva synes dere jeg bør gjøre? Bør jeg bestille time til helga? Synes dere kort hår er fint? Anonymkode: fa026...5a8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest loveli Skrevet 21. februar 2022 #2 Del Skrevet 21. februar 2022 Du må jo gjøre det som er best for deg. Jeg synes det er penest at kvinner har langt hår og undersøkelser viser at det synes menn også. Men det finnes unntak! Og uansett er det jo bare du skal skal være fornøyd med deg selv, hva andre mener burde ikke ha så mye å si. Hvor kort tenker du da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2022 #3 Del Skrevet 21. februar 2022 Bestill time til helga! Trekk pusten dypt og tenk at dette er et hinder du må over for den sosiale angsten din. Du kan ha på deg maske hvis du føler det kan hjelpe litt. Ingen tenker negativt om det. Hvis det skulle skje at du angrer, så vokser håret ut igjen. Det er ikke verdens undergang i tillegg så vet du da hvordan du ser ut med kort hår. Bedre å ha prøvd en ikke å ha prøvd! Jeg synes kort hår er kjempe fint på noen kvinner. Jeg synes langt hår kan være stygt på noen kvinner. Jeg synes langt hår kan være kjempe fint og jeg synes kort hår kan være stygt. Det kommer helt an på hvem det er. Prøv! Ta sjansen! Tenk hvis du føler deg ti ganger lettere? Anonymkode: 00850...32c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jytte Skrevet 21. februar 2022 #4 Del Skrevet 21. februar 2022 Hvis du har hatt langt hår lenge ville jeg ikke klippet det helt kort med en gang. Ta det gradvis. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2022 #5 Del Skrevet 21. februar 2022 Det er veldig mange som ikke kler langt hår, men nesten alle vil ha det. Kort hår er råstilig når det er gjort av en dyktig frisør som kan forme håret etter ansiktsstruktur. Lykke til 🙂 Anonymkode: afd8f...62b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2022 #6 Del Skrevet 21. februar 2022 Jeg er finere med kort hår og hadde det tidligere....men det måtte klippes hver 6.uke for å se ok. så nå er det langt igjen. Stusser det selv og sparer mye penger i tillegg til at 90% menn synes langt hår er finere - vinn, vinn 😊 Anonymkode: 4888b...299 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2022 #7 Del Skrevet 21. februar 2022 Jeg har både hatt pinnkort hår og langt. Trives best med langt. Du kan jo teste med å klippe det litt kortere (litt ovenfor skuldrene først). Jeg er over førti og har fortsatt tykt og glansfull hår som jeg fortsatt får skryt av. De fleste venninnene mine må må klippe det kortere og kortere pga mange av dem sliter med tynt og pistrete hår Så nyt det å ha langt hår mens du kanskje enda kan Anonymkode: f27a8...935 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thyra Skrevet 21. februar 2022 #8 Del Skrevet 21. februar 2022 Jytte skrev (3 minutter siden): Hvis du har hatt langt hår lenge ville jeg ikke klippet det helt kort med en gang. Ta det gradvis. Den dagen jeg eventuelt skal prøve kort hår, vil jeg klippe det helt kort, og så prøve en litt lengre variant neste gang. Går ikke ofte til frisøren. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jytte Skrevet 21. februar 2022 #9 Del Skrevet 21. februar 2022 Thyra skrev (1 minutt siden): Den dagen jeg eventuelt skal prøve kort hår, vil jeg klippe det helt kort, og så prøve en litt lengre variant neste gang. Går ikke ofte til frisøren. Jo da, alle velger selv, vet bare at jeg angret når jeg klippet meg helt kort. Var ung da, og måtte ha i gele og produkter og - jeg angret, å style ble en ekstra jobb. Nå har jeg skulderlangt. Hadde aldri hatt kort hår før, og det føltes uvant. Det tok også tid før det vokste ut, med mange frisørtimer for å ha en slags ok frisyre før jeg ble fornøyd igjen. Kommer nok aldri til å ha kortere enn en bob. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2022 #10 Del Skrevet 21. februar 2022 loveli skrev (2 timer siden): Du må jo gjøre det som er best for deg. Jeg synes det er penest at kvinner har langt hår og undersøkelser viser at det synes menn også. Men det finnes unntak! Og uansett er det jo bare du skal skal være fornøyd med deg selv, hva andre mener burde ikke ha så mye å si. Hvor kort tenker du da? Ikke altfor kort, tenkte ned til skuldrene elns så jeg får satt håret i hestehale… Anonymkode: fa026...5a8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2022 #11 Del Skrevet 21. februar 2022 Bare husk at om du klipper deg kort så må du gå til frisøren 3-4 ganger i året for å holde håret kort. Om du ikke klipper det selv, og det skal mye til å få det fint selv. Jeg fikk klippet en bob høsten 2020, men nå er håret nerpå ryggen igjen. Har ikke råd til å gå til frisøren så ofte. Anonymkode: 9cf6f...f79 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2022 #12 Del Skrevet 21. februar 2022 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Det er veldig mange som ikke kler langt hår, men nesten alle vil ha det. Kort hår er råstilig når det er gjort av en dyktig frisør som kan forme håret etter ansiktsstruktur. Lykke til 🙂 Anonymkode: afd8f...62b Jeg har aldri sett en kvinne som ikke kler langt hår. Men ts, du må som andre her sier, gjøre det som er best for deg. Men du sier du har tykt hår. Det er jo en velsignelse! Det kan jo hende du vil føle deg mye bedre med å klipp tuppene, eller en frisyre som kler ansiktet ditt. Rammer inn etcL. egge inn en kur og føn. Eller striper. Det kan gjøre underverker. Og jeg ville gjort det først hvis jeg var vant til langt hår. Men det er jo du som må finne ut av hva som er best for deg 🙂 Anonymkode: 1f5e7...4c0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå