Gå til innhold

Trademax - erfaringer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tenker spesielt på dette med levering. Bor i 2 etasje alene og skal bestille sofa, bord, kjøkkenbord og litt forskjellig. Setter de det bare på utsiden, de hjelper ikke å få det opp? 

Også ser jeg noe av tinga har levering på 10 dager, mens andre tinga har 3 uker osv, sender de alt samtidig eller sender de da det som kommer først, først? 

Anonymkode: a71fa...630

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De leverte i inngangpartiet på blokka her hos meg. Post nord som leverte og de er ikke veldig samarbeidsvillige. Bare flaks jeg klarte å dra soffan bortover gangen..

Anonymkode: 0f95d...145

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

De leverte i inngangpartiet på blokka her hos meg. Post nord som leverte og de er ikke veldig samarbeidsvillige. Bare flaks jeg klarte å dra soffan bortover gangen..

Anonymkode: 0f95d...145

Off det er et problem ja... 

Skrevet

Har ei venninne som bestiller en del derfra. Om de bærer opp kommer an på sjåføren. Min venninne snakker både polsk og russisk, og det hjelper nok litt…

Om du får alt på en gang eller litt og litt er helt tilfeldig. Hvis du er heldig, er det bare dine ting du får, og ikke andres bestillinger i tillegg.

Montering er litt mer avansert enn Ikea-møbler, for å si det mildt. Jeg har jobbet med møbelmontering, og monteringsanvisningene er ikke lette å forstå. 

Anonymkode: 0d08a...2e4

• Nyttig 1
Skrevet

Har bestilt derfra 3 ganger spisestue, sofa og stuebord

de har levert til inngangspartiet.

tror det er noe som heter bærehjelp som et alternativ, men vi har ikke brukt det.

ble levert med en transport lastebil (ikke post )

Anonymkode: 1d670...633

• Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Har bestilt derfra 3 ganger spisestue, sofa og stuebord

de har levert til inngangspartiet.

tror det er noe som heter bærehjelp som et alternativ, men vi har ikke brukt det.

ble levert med en transport lastebil (ikke post )

Anonymkode: 1d670...633

Hvordan var det med levering, når på døgnet kom de, kom de til avtalt tid? Og når i forveien sa de ifra et bestemt tidspunkt? 

Skrevet
9 hours ago, AnonymBruker said:

Tenker spesielt på dette med levering. Bor i 2 etasje alene og skal bestille sofa, bord, kjøkkenbord og litt forskjellig. Setter de det bare på utsiden, de hjelper ikke å få det opp? 

Også ser jeg noe av tinga har levering på 10 dager, mens andre tinga har 3 uker osv, sender de alt samtidig eller sender de da det som kommer først, først? 

Hvis du betaler ekstra så får du hjelp til å bære, men du må være med selv å bære også.

Har kjøpt 1 sofa derfra og det var veldig dårlig kvalitet på den

Anonymkode: 17c77...afd

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...