AnonymBruker Skrevet 21. februar 2022 #1 Del Skrevet 21. februar 2022 Føler meg skikkelig teit, men jeg skjønner ikke hvordan jeg skal få åpnet denne flaska med soyasaus. Håper noen kan hjelpe og forklare meg... Anonymkode: 854a7...888 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2022 #2 Del Skrevet 21. februar 2022 Du skrur på korken. Anonymkode: 3edf4...75b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2022 #3 Del Skrevet 21. februar 2022 Mulig du må løsne korken med kniv, men ja. Skru på korken. Anonymkode: 3edf4...75b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2022 #4 Del Skrevet 21. februar 2022 Har du prøvd skru på korken? Anonymkode: e4c15...43f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2022 #5 Del Skrevet 21. februar 2022 Ser ut som om du må vippe opp lokket. Anonymkode: 9dcbc...7de 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zwish Skrevet 21. februar 2022 #6 Del Skrevet 21. februar 2022 Tror det er en sånn «strips» man tar av først, og så vipper man opp lokket. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2022 #7 Del Skrevet 21. februar 2022 Har du prøvd vippe lokket? Anonymkode: e4c15...43f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2022 #8 Del Skrevet 21. februar 2022 Vanskelig å forstørre bildet for å se. Men det kan se ut som en todelt kort? Altså at du holder rundt den nederste delen mens du skrur på den øverste? Anonymkode: fd8df...6bc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2022 #9 Del Skrevet 21. februar 2022 Jeg har prøvd å skru, men den går bare rundt og rundt, det er ikke noe gjenger i den. Alt er bare én kork, det er ikke to deler der den ene er mulig å holde igjen for å skru fra hverandre. Jeg har også forsøkt å vippe eller dra opp lokket, men fikk ikke det til heller. Det må jo være noe jeg er helt idiot på, de selger vel ikke noe i butikken som ikke går an å bruke. 🙄 Anonymkode: 854a7...888 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2022 #10 Del Skrevet 21. februar 2022 Er det sånn man trykker ned samtidig som man skrur? Anonymkode: ed5bd...013 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2022 #11 Del Skrevet 21. februar 2022 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Jeg har prøvd å skru, men den går bare rundt og rundt, det er ikke noe gjenger i den. Alt er bare én kork, det er ikke to deler der den ene er mulig å holde igjen for å skru fra hverandre. Jeg har også forsøkt å vippe eller dra opp lokket, men fikk ikke det til heller. Det må jo være noe jeg er helt idiot på, de selger vel ikke noe i butikken som ikke går an å bruke. 🙄 Anonymkode: 854a7...888 Jeg har kjøpt denne typen og hadde inge problemer med å åpne den. Kan ikke skjønne hva problemet er da jeg ikke hadde noe problem. Og nei, mener ikke å gjøre narr. Anonymkode: 3edf4...75b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2022 #12 Del Skrevet 21. februar 2022 Det skal være en liten "flapp" på midten der som skal dras av. Anonymkode: fd8df...6bc 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2022 #13 Del Skrevet 21. februar 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Jeg har kjøpt denne typen og hadde inge problemer med å åpne den. Kan ikke skjønne hva problemet er da jeg ikke hadde noe problem. Og nei, mener ikke å gjøre narr. Anonymkode: 3edf4...75b Så kanskje du kan forklare TS hvordan du åpnet den? Anonymkode: fd8df...6bc 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2022 #14 Del Skrevet 21. februar 2022 AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Så kanskje du kan forklare TS hvordan du åpnet den? Anonymkode: fd8df...6bc Jeg husker ikke at det var problematisk, derfor kan jeg ikke forklare nærmere. Jeg åpnet den vel bare. Husker bare at jeg har kjøpt denne typen før. Anonymkode: 3edf4...75b 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
applestories Skrevet 21. februar 2022 #15 Del Skrevet 21. februar 2022 Står i butikken med denne foran meg. Det synes tydelig på bildet ditt hvor man skal vippe opp korken på ene siden. Så ser det ut til at du må kutte av tuppen inni slik at sausen kommer ut. Og da kommer jo luft inn, så derfor helt tett før åpning. Ikke noe å vri på på den her. 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2022 #16 Del Skrevet 21. februar 2022 Jeg brukte en kniv å skjærte av den litte tappen i midten, for det var absolutt ingen annen måte som var tydelig for hvordan man skulle få den opp 😅 prøvde å få en kniv under for å kunne vippe opp, men ikke søren om det var noe som ga etter. Anonymkode: cabf5...188 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2022 #17 Del Skrevet 21. februar 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg brukte en kniv å skjærte av den litte tappen i midten, for det var absolutt ingen annen måte som var tydelig for hvordan man skulle få den opp 😅 prøvde å få en kniv under for å kunne vippe opp, men ikke søren om det var noe som ga etter. Anonymkode: cabf5...188 Jeg prøvde det også, men det ble ikke noe hull å helle gjennom allikevel. Nå tok jeg en liten kniv og stakk inn på siden over de "rillene" under korken. Stakk og dro så det ble en åpning der. Prøvde å bende den opp for at den kanskje poppet opp, men det gjorde den ikke. Så nå har vi et hull i siden der det renner ut soyasaus til neste gang. 😄 Anonymkode: 854a7...888 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2022 #18 Del Skrevet 21. februar 2022 Om du ser på bildet, så går det litt inn ca midt på korken. Du skal klare å kjenne det med fingrene dine. Flipp den opp derfra. Uheldig å ha en slik løsning når korka er svart slik at man ikke ser uregelmessighetene på den. Anonymkode: 0802e...a2b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Taluno Skrevet 21. februar 2022 #19 Del Skrevet 21. februar 2022 Det kan være produksjonsfeil på kork også, som gjør at den er "umulig" åpne. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2022 #20 Del Skrevet 21. februar 2022 AnonymBruker skrev (59 minutter siden): Jeg har kjøpt denne typen og hadde inge problemer med å åpne den. Kan ikke skjønne hva problemet er da jeg ikke hadde noe problem. Og nei, mener ikke å gjøre narr. Anonymkode: 3edf4...75b Har den samme flasken i kjøleskapet. Åpnet, men lukket. Mener heller ikke å gjøre narr... Men det er vel lov å gjøre seg noen tanker.. Anonymkode: e8ac0...eea 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå