AnonymBruker Skrevet 21. februar 2022 #1 Skrevet 21. februar 2022 Har ei bukse jeg liker veldig godt, men den er litt kort så jeg må dra den på meg hele tiden. Er lang i beina, men er livet på den som går litt for langt ned. Har funnet den samme i tall utgave hos Zalando. På bildet så står det at modellen er lavere enn meg, men hun som kraftigere ut enn meg og hun bruker str S. Synes det er dumt at de ikke skriver målene rundt hoftekammen der vi er bredest i stedet. Jeg er isåfall 93 cm rundt rumpa. Vet at jeg er noe mindre enn det rundt hoftekammen. Siden denne går høyere opp så mulig jeg må kjøpe en str mindre enn det jeg har? Jeg har den i M, men har noen andre highwaist bukser og der har jeg S. Anonymkode: 4a4fe...7bf
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2022 #2 Skrevet 21. februar 2022 Hvis den siger ned på deg så ville jeg kjøpt mindre str Anonymkode: 69cdb...21f
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2022 #3 Skrevet 22. februar 2022 Zalando har ikke en tall-avdeling. zalando er en butikk som fører ørten ulike merker. De lager ikke sine egne klær. Men, zalando har gratis frakt (over x antall kroner) og retur, så det er jo dritenkelt å bestille i flere størrelser og returnere det som ikke passer. Anonymkode: 3d14a...a28
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2022 #4 Skrevet 22. februar 2022 AnonymBruker skrev (15 timer siden): Hvis den siger ned på deg så ville jeg kjøpt mindre str Anonymkode: 69cdb...21f Den siger fordi den er for kort. Når jeg har sittet så må jeg dra den på meg igjen. Den sitter tett nok til at den passer, noe mindre ville blitt for trangt. Men siden den jeg ser på er høyere. Mer tilpasset min kropp, så vet jeg ikke om jeg bør gå for s eller m. Den jeg har er M, som passer egentlig, men den er litt kort så den rekker til hoftekammene mine, litt over når jeg står, men den sklir litt ned. Kanskje jeg bør gå for S siden den i tall er noe høyere? Anonymkode: 4a4fe...7bf
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2022 #5 Skrevet 22. februar 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Zalando har ikke en tall-avdeling. zalando er en butikk som fører ørten ulike merker. De lager ikke sine egne klær. Men, zalando har gratis frakt (over x antall kroner) og retur, så det er jo dritenkelt å bestille i flere størrelser og returnere det som ikke passer. Anonymkode: 3d14a...a28 Jeg syns det er litt spesielt å anbefale dette. Ikke alle har råd til å legge ut for flere like bukser. Ts, jeg ville spurt om noen du kjenner kan legge opp buksa om den blir for lang, eller lære det selv jeg ville gått for størrelsen som sitter godt rundt liv og rumpe, og så justert beinlengden. Anonymkode: dfdf4...adb
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2022 #6 Skrevet 22. februar 2022 Tall pleier vel å være lengre, så ville bestilt samme str som den du har. Anonymkode: 05c67...804
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2022 #7 Skrevet 22. februar 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg syns det er litt spesielt å anbefale dette. Ikke alle har råd til å legge ut for flere like bukser. Ts, jeg ville spurt om noen du kjenner kan legge opp buksa om den blir for lang, eller lære det selv jeg ville gått for størrelsen som sitter godt rundt liv og rumpe, og så justert beinlengden. Anonymkode: dfdf4...adb Man legger ikke ut for flere bukser Man får pengene i retur når man returnerer. De aller fleste har råd til å legge ut for tre-fire bukser, og så få pengene igjen. Selv de som ikke har det, har gjerne kredittkort de kan betale med, og returnere varene før regningen forfaller, så de ikke trenger ha noen penger på konto i det hele tatt. Anonymkode: 3d14a...a28 2
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2022 #8 Skrevet 22. februar 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Man legger ikke ut for flere bukser Man får pengene i retur når man returnerer. De aller fleste har råd til å legge ut for tre-fire bukser, og så få pengene igjen. Selv de som ikke har det, har gjerne kredittkort de kan betale med, og returnere varene før regningen forfaller, så de ikke trenger ha noen penger på konto i det hele tatt. Anonymkode: 3d14a...a28 Ja og nei. Zalando kan noen ganger være treg med å overføre tilbake pengene. Så fra kjøp, pakking, sending, mottak, prøve, retur, returmottak og pengene refundert, så kan det fort gå 4-6 uker før du får tilbake pengene. Anonymkode: 68a84...37a 1
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2022 #9 Skrevet 22. februar 2022 AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Man legger ikke ut for flere bukser Man får pengene i retur når man returnerer. De aller fleste har råd til å legge ut for tre-fire bukser, og så få pengene igjen. Selv de som ikke har det, har gjerne kredittkort de kan betale med, og returnere varene før regningen forfaller, så de ikke trenger ha noen penger på konto i det hele tatt. Anonymkode: 3d14a...a28 Hvorfor oppfordrer du til miljøsvinn? Dette er en særdeles dårlig ide. Sjekk størrelsebeskivelsen på merkets hjemmeside, og bestill ett plagg i riktig størrelse. Anonymkode: e2646...7b6 2
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2022 #10 Skrevet 22. februar 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Hvorfor oppfordrer du til miljøsvinn? Dette er en særdeles dårlig ide. Sjekk størrelsebeskivelsen på merkets hjemmeside, og bestill ett plagg i riktig størrelse. Anonymkode: e2646...7b6 Jeg skal gå for small utifra den tabellen. Men jeg har buksa i M. Men den rekker meg til hoftekammen, der er jeg litt akkurat for bred. Den er ikke ubehagelig, men den glir litt ned. Det er det at den er for kort som er grunnen. Den i tall er lengre, så den vil rekke lenger opp. Derfor lurer jeg heller på om jeg bør ta S. Anonymkode: 4a4fe...7bf
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2022 #11 Skrevet 22. februar 2022 Buksene i Tall-avdelingen er jo endel lengre i bena da. Du kan jo bestille en S om du ligner modellen. Husk de er tynnere i virkeligheten enn på bilder. Anonymkode: 45db5...df3
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2022 #12 Skrevet 22. februar 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Buksene i Tall-avdelingen er jo endel lengre i bena da. Du kan jo bestille en S om du ligner modellen. Husk de er tynnere i virkeligheten enn på bilder. Anonymkode: 45db5...df3 Jeg har også bilder av meg, og jeg ser tynnere ut på bilde enn modellen. Anonymkode: 4a4fe...7bf
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2022 #13 Skrevet 22. februar 2022 Send en epost og spør. De burde jo ha greie på tall hvis de har en egen tallavdeling. Du blander ikke med regnskapsavdelinga da? Anonymkode: 63a7e...6b5 1 1
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2022 #14 Skrevet 23. februar 2022 AnonymBruker skrev (19 timer siden): Send en epost og spør. De burde jo ha greie på tall hvis de har en egen tallavdeling. Du blander ikke med regnskapsavdelinga da? Anonymkode: 63a7e...6b5 Det er ikke lenger mulig å få kontakt med de. Hvorfor egentlig? Helsikkes irriterende! Det er snart bare chat roboter over alt. Men de har ikke det helller. Når jeg går på kontakt så står det bare at ingen er tilgjengelig. Jeg vet virkelig ikke om jeg skal ta M eller S. Og så aktiverer jeg påminnelse hele tiden, fordi disse buksene blir solgt på dagen! De er aldri på lager! Altså, jeg har str S i noen high waist bukser og skulle IKKE hatt større. Så har jeg M i ei annen. Leste på anmeldelsene at den er romslig i midjen, men nå er bredde også fra side til side og ikke nødvendigvis magen. Dårlige veiledninger fra de synes jeg. Og så kunne de skrevet hvor bred modellen er og ikke bare høyde! Anonymkode: 4a4fe...7bf
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2022 #15 Skrevet 23. februar 2022 AnonymBruker skrev (19 timer siden): Ja og nei. Zalando kan noen ganger være treg med å overføre tilbake pengene. Så fra kjøp, pakking, sending, mottak, prøve, retur, returmottak og pengene refundert, så kan det fort gå 4-6 uker før du får tilbake pengene. Anonymkode: 68a84...37a Jeg bestiller alltid med faktura, og jeg kjøper alt tøyet mitt hos Zalando. Bestiller flere typer/størrelser, slik at jeg kan finne det plagget som passer best. Så sender jeg resten tilbake, og betaler for kun det jeg beholder. Har aldri forhåndsbetaling noe på Zalando. Anonymkode: 3bb9f...d97 1
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2022 #16 Skrevet 23. februar 2022 14 hours ago, AnonymBruker said: Det er ikke lenger mulig å få kontakt med de. Hvorfor egentlig? Ring dem Anonymkode: 69cdb...21f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå